Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Две различни скоростни кутии на браво 1.4 и два различни....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Две различни скоростни кутии на браво 1.4 и два различни....

    Здравейте, Тръгнах аз да си търся съединител за колата и разбрах че браво 1.4 има два различни съединителя, поради различието на скоростните кутии... идва въпроса коя е моята....да ама никой не може да ми отговори..чудя се дали вие можете ? Качих се днес в едно друго браво 1.4 и забелязах че за да включа задна трябва да натисна надолу и тогава назад, а на моята направо си включвам назад... има ли някой с 1.4 мотор, който да знае кой комплект съединител за коя кутия е ? 2 въпрос: цените са 205 лв. за 190 мм комплект и 275 лв. за 200 мм. (съответно за едната и другата кутия предполагам...) - става въпрос за валео с доказан произход - цял комплект- според вас тази цена добра ли е ?
    Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
    части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
    части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
    тел. 0883437022

    #2
    При мен за задна лоста се натиска надолу и съединителя ми е 190 мм.По тази логика за теб остава 200 мм. Кофти откъм цена - все пак разликата е 70 лева.
    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

    Коментар


      #3
      Влез в ЕПЕР по номер на рамата (VIN), виж кой е оригиналния ти номер на съединителя и после го потърси в www.axm-auto.comТам пише "200x20 ск. кутия С513 за моделите до - 09.1998г." ама колко е вярно не знам.
      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

      Коментар


        #4
        Утре ще ти кажа кой е твоя съединител и ще ти дам малко цени!!!

        Коментар


          #5
          andreigg написа:
          Утре ще ти кажа кой е твоя съединител и ще ти дам малко цени!!!
          Чакам с нетърпение!
          Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
          части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
          части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
          тел. 0883437022

          Коментар


            #6
            Rezko написа:
            andreigg написа:
            Утре ще ти кажа кой е твоя съединител и ще ти дам малко цени!!!
            Чакам с нетърпение!
            За жалост колега работата се оказа доста сложна-в каталозите е доста мътно-това.което мога да направя е да дам цени-LUK-149Sachs-246/395Mecarm-135/137Не съм сигурен коя цена за кои точно съединител е!!Най -удачен ми се вижда варианта -да го свалиш и тогава да търсиш!! Успех!!!

            Коментар


              #7
              Аз ще ви каже колеги няма ядове, голямо приключение беше, хе хе.По номер на рамата излизаше един съединител, поръчах си го от Христо и... Свалих кутията и предният мост, че бях решил да сменям и тампоните на стаб. щанга и носачите с биалетките. Какво се оказа, че съединителя дето е на колата няма нищо общо с този, който е по номер на рамата в Е-Пер, е освен че и двата са 200мм диаметър на диска де. Главините по-средата на феродовият диск са различни, лагера е различен, дупките по притискателният са различно разположени.От там звъннах по тел. на една позната фирма в Благоевград да ми пратят друг, че колата стои разглобена, в 1 на обяд пристигна и пак голям смях, пак не е същият, феродото съвпада обаче притискателя е друг, не е като за този лагер, за по-малкият лагер е и хайде пак звънене и към 6 вечерта и другият съединител беше тук и към 9 вечерта вече бях сглобил колата. Та за 1.4 явно има поне 3 вида съединители според мен.Иначе да се похваля свалих оригиналният съединител на 180 000км, Валео, евала, имаше хляб поне за още 10 000 в него.Ако има значение скоростната ми кутия е тази дето за превключването е направено с две жила, а не с лостова система.
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #8
                Е ти ме хвърли в тъч и размисли.....утре ще я карам в сервиза... във вторник ще я правят... тогава ще видим за какво става въпрос..Между другото и моята е на 180 000 в момента (175)....
                Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                тел. 0883437022

                Коментар


                  #9
                  Колеги, май си вкарах автогол....Тръгвам аз да карам колата към сервиза с разваления съединител и до второто кръстовище всичко беше наред- колата си превключваше перфектно, спирам аз на третия светофар, натискам съединителя и се чу свисренето от аксиалния лагер, пускам съединителя - почна да рупти ама зверскииии, педала вибрира като за световно, натискам пак съединителя, двигателя изгасна а педала потъна до долу! До тук добре - скъсал съм жилото, ама освободих от скорост и пробвах да запаля само двигателя и изненада - няма никой - дори не прави опит да завърти - само като врътна ключа и изфасват лампичките за маслото и акомулатора и нищо - даже не завърта....Може ли да съм блокирал мотора или е невъзможно? И още нещо много важно - знае ли някой номера на човек с платформа, който може да ми задърпа колата от студ. град до красна поляна ?
                  Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                  части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                  части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                  тел. 0883437022

                  Коментар


                    #10
                    Да не ти е паднал и акумулатора??Малко трудно ми се вижда да се счупи съединителя така че да заклещи вала.
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #11
                      Определено акумолатора не е паднал... не знам какво се случва....
                      Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                      части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                      части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                      тел. 0883437022

                      Коментар


                        #12
                        Може основата на лагера която е хваната за вилката да е влязла и блокирала в пластините на притискателния диск а от там и целия мотор.Няма страшно ,нищо му няма на двигателя.

                        Коментар


                          #13
                          Ахххх... успокои ме....
                          Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                          части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                          части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                          тел. 0883437022

                          Коментар


                            #14
                            MEMO написа:
                            Може основата на лагера която е хваната за вилката да е влязла и блокирала в пластините на притискателния диск а от там и целия мотор.Няма страшно ,нищо му няма на двигателя.
                            точно това е станало колега споко и на мене се случи
                            фиат браво 1.4 12в
                            фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!

                            Коментар


                              #15
                              Rezko написа:
                              Колеги, май си вкарах автогол....Тръгвам аз да карам колата към сервиза с разваления съединител и до второто кръстовище всичко беше наред- колата си превключваше перфектно, спирам аз на третия светофар, натискам съединителя и се чу свисренето от аксиалния лагер, пускам съединителя - почна да рупти ама зверскииии, педала вибрира като за световно, натискам пак съединителя, двигателя изгасна а педала потъна до долу! До тук добре - скъсал съм жилото, ама освободих от скорост и пробвах да запаля само двигателя и изненада - няма никой - дори не прави опит да завърти - само като врътна ключа и изфасват лампичките за маслото и акомулатора и нищо - даже не завърта....Може ли да съм блокирал мотора или е невъзможно? И още нещо много важно - знае ли някой номера на човек с платформа, който може да ми задърпа колата от студ. град до красна поляна ?
                              Сега си изяж ушите от яд.Колегите ти предложиха да те дръпнат ама ти не.Е в крайна сметка за какво е форума като не си помагаме.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X