Не бях влизал тук от...40000км
Общо 50 и кусур му навъртях откакто го взех - никакви проблеми. До сега - почна леко да прекъсва на ниски обороти - смених 3 пъти свещи, проблема се оправяше за известно време и после пак се появява. На газ се усеща по-силно, но и на бенз го има, едва доловимо. На об. над 1000 няма проблеми. Колата винаги я паля и гася на възможно най-скъпия бенз. Ориентирал съм се към смяна на кабели, след това на бобина и след това на датчик запалване. Съвет кое първо да елиминирам, тъй като нямам финансова възможност за всичко накуп? Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прекъсване на ниски об., моля за съвет
Collapse
X
-
u_bo -
Re: Прекъсване на ниски об., моля за съвет
Здравей nadq,Имах подобен проблем в началото на годината. Провери си първо моторчето за празен ход, което поддържа оборотите, когато колата загрее. Ако ще сменяш каквото и да е, първо отиди да ти направят компютърна диагностика, за да не даваш пари за неща, които всъщност работят, тъй като аз сменях сменях и накрая се оказа разминаване на два зъба на ангренажа (мастойри майсториnadq написа:Не бях влизал тук от...40000км
Общо 50 и кусур му навъртях откакто го взех - никакви проблеми. До сега - почна леко да прекъсва на ниски обороти - смених 3 пъти свещи, проблема се оправяше за известно време и после пак се появява. На газ се усеща по-силно, но и на бенз го има, едва доловимо. На об. над 1000 няма проблеми. Колата винаги я паля и гася на възможно най-скъпия бенз. Ориентирал съм се към смяна на кабели, след това на бобина и след това на датчик запалване. Съвет кое първо да елиминирам, тъй като нямам финансова възможност за всичко накуп? Благодаря 
). Ако са кабели или свещи, шума от нормалната работа на двигателя трябва да се е променил.Чакам да кажеш какво е станало
Коментар
-
Опитваш се да ме плашиш?u_bo написа:ами , замери си компресията
Освен леекото прекъсване няма нищо друго...какъв шум, двигателя си пее, както и предиdkesov написа:Ако са кабели или свещи, шума от нормалната работа на двигателя трябва да се е променил.
Дам, просто кабели - снощи, по тъмно отворих капака и...заря
Знаех си, че не може да е нещо друго - ей, напук на всички - 50000км и колата е 6
Освен каретата, които щракаха още като я взех и смених чак сега, а сигурно можеха да изкарат още кой знае колко...Мерси и безаварийна
p.s. дали си заслужава да дам 130лв за Бош кабели или някакви други за 50-60 лв, като Magnet Mareli...?
1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
аз си взех едни от едно магазинче на оборище за 80лв лятото. Смятам, че няма смисъл да се дават повече париnadq написа:Дам, просто кабели - снощи, по тъмно отворих капака и...заря
Знаех си, че не може да е нещо друго - ей, напук на всички - 50000км и колата е 6
Освен каретата, които щракаха още като я взех и смених чак сега, а сигурно можеха да изкарат още кой знае колко...Мерси и безаварийна
p.s. дали си заслужава да дам 130лв за Бош кабели или някакви други за 50-60 лв, като Magnet Mareli...?
много се радвам, че си открил проблема!
Коментар
-
То, за лада чарколяците в пъти по-евтини, но и се трошат в пъти по-бързоspark написа:За 1.4 стават кабели от Лада Самара май, 12-15лв. Не съм го пробвал лично, но колеги са слагали и няма проблем.
Личен опит специално за запалителна система, ходова част..имах 5-ца, бащата търкаляше 1500S, не са лоши коли, но калпаво части
1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар