Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с парното на FIAT TIPO 1.4 карбуратор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с парното на FIAT TIPO 1.4 карбуратор

    Преди няколко дена парното ми спря да работи.Типото е с климатик а никаде по моргите не намирам такова.самненията ми са следните:Ключа за парното, който показва степента на парното 1-4 след като го разглобих е сленото: Ключа завърта плазгач, които е на платка и той се движи по писти. Платката е само с няколко писти без други електроники. В нея влзат 2 букси. Цялата е капсолована -тоест е в пластмасова кутиика.. когато зачистих пистите, парното бачка някоко часа и пак спря.Въпроса ми е - дали целият проблем е в тази част, или може да е от другаде. ако е в нея от каде мога да си е доставя. допалнително ще предоставя снимка на платката в разглобен и сглобен вид.
    Прикачени файлове

    #2
    колега какво значи парното не работи, не върти вентилаторчето или духа хладно вместо топло
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Не варти вентилатора, иначе самият вентилатор му пускам директен ток и бачка . незнам и аз каде е проблема

      Коментар


        #4
        kkarakashev написа:
        Не варти вентилатора, иначе самият вентилатор му пускам директен ток и бачка . незнам и аз каде е проблема
        ако не работи никоя степен най вероятно е във управленитето /врътките на таблото/ ако бачка само на 4 та степен а на другите не, има една джаджа във въздуховода до вентилаторчето тя се прецаква
        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
        UNO 1.0 FIRE

        Коментар


          #5
          Колега,прбвай с буксите които са за парното под капака,2 червени жички са и те правят проблем.И мойто беше тъй но сега разбрах от каде е проблема и го оправих.Иначе преди започваше да работи и като го изключа и се опитам пак да го пусна и не тръгваше
          ----------------------------------------------------------------------------
          Fiat Bravo 1.6 97г.(90к.с.), LPG Lovato
          ex.Fiat Punto 1.1 96г.(55к.с.),LPG Lovato
          ex. Fiat Tipo ATG 91г. 1.6(83 к.с.) бензин + газ

          Коментар


            #6
            IvanIanushev написа:
            Колега,прбвай с буксите които са за парното под капака,2 червени жички са и те правят проблем.И мойто беше тъй но сега разбрах от каде е проблема и го оправих.Иначе преди започваше да работи и като го изключа и се опитам пак да го пусна и не тръгваше
            кой две жици колега, може ли да ми дадеш по точно място или някак си да ги с нимаш. В копето зад конзолата или някаде в коша ?

            Коментар


              #7
              Имах го и аз този проблем, разглабях го и този ключ, дето си го снимал и накрая се оказа, че е сдал багажа един бушон, който се намира в коша на двигателя. Между десния фар и радиатора /ако си с лице към двигателя се пада отляво/ има една черна кутия с капак, който се маха. В кутията има релета за климатика и бушони. При мен бушонът за вентилатора на парното представляваше една пластина, завита към платката с гайки. Беше се прекъснала. Даже тогава сложих медна тел с видимо същото сечение, щото нямах под ръка такъв предпазител и сега се сещам, че още си карам така. Ще трябва да си го направя оригинал, че цяла зима ще трябва да духа парното :D Бях отварял даже тема по въпроса, че се бях видял в чудо.
              Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
              Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

              Коментар


                #8
                Колеги, тапото проблемче беше шибаното бушонче в кока на двигателя. Както някои казаха тои е пада ж панел с бушони и релета на задната страна на акумолатора, гледаики колата като сме пред нея. Ако някоима подобен проблем - 1 да тъсри бушона ,а не като мен да расколачи цялото табло.Допалнително инфо: ако на някой му уздаде багажа тази платка в DINEXPRES (Пловдив) е 32лв.

                Коментар

                Working...
                X