Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се обезвъздушава 2.0 20v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се обезвъздушава 2.0 20v

    Здравейте колеги,днес си сменям антифриза и проблем.Отвъртях пробката след термостата която е за входа на парното,отвъртях и двете на големия радиатор дотук идеално.Обаче само марен въздух вади Намерих на блока една пробка и там окей и няма и няма ,немога да изкарам въздуха от малкото радиаторче на парното.Моля кажетеми как да я обезвъздуша таз кола Че идва зима неможе без парно.Благодаря на всички предварително
    fiat marea 2.0 20v,metanov ingekcion

    #2
    П.С.--- забравих да напиша че ,ако е нормално всичко таз кола има страхотно парно---това го казвам с идеята че отпада прецакано радиаторче
    fiat marea 2.0 20v,metanov ingekcion

    Коментар


      #3
      това са пробките4 на бройпълниш с антифриз и палишоставяш 2-3 мин на празен ход, като следиш течността да не падне под МИНслед това форсираш няколко пъти над 4000 оборота, това през половин минутаоставяш 5 мин да работи на празен ходвсичко това се прави при свалена капачка на разширителня съди през цялото време следиш нивото и доливашпо принцип се започва със затварянето на най-ниската пробка, последна се затвря най-високатагасишкато изстине гледаш нивото да е между МИН и МАКСако трябва допълваш, слагаш капачката и си готов
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #4
        горе доло и аз така направих само без тези форсирания над 4000 -оборота , утре задължително ще пробвам пак по тез указания
        fiat marea 2.0 20v,metanov ingekcion

        Коментар


          #5
          вече ясно от къде идва проблема с това обезвъдушаване-----като застанеш пред колата, на радиатора има две пробки.От лявата ПОСТОЯННО вади въздух.Съответно диагнозата е -----гарнитура на глава.Това за мен ужасно заключение е след 2,5 часа обезвъздушаване и около 12 литра вода.Няма край на таз черна серия дето ме е подхванала
          fiat marea 2.0 20v,metanov ingekcion

          Коментар


            #6
            П.С.-обаче ,дали наистина съм прав.Немога да си обясня защо пък само от този мъркуч(пробка) ще вади въздух., и то само след като загрее а и друго забелязах--след като загрее , спира да духа топло и почва аха студено Моля за някакъв съвет.
            fiat marea 2.0 20v,metanov ingekcion

            Коментар


              #7
              Провери да не ти е запушено маркучето от разширителния съд (в най-горната му част) към термостата. Аз като сменях термостат не можах да обезвъздуша както трябва именно заради запушеното маркуче което ти обясних!
              Powered by Emzo

              Коментар


                #8
                от този мъркуч ,видимо се вижда как тече вода в казанчето---значи е редовен,но щего проверя пак.Току що привърших поредния си опит---напълних казанчето до ръба.Срязох едно шише, и го сложих на казанчето от горе плътно.След като загря колата, водата започна дасе разширява и дасе качва нагоре съответно в този момент пуска перката и водата слиза пак до ръба и така половин час.През цялото време несе виждаше нито едно мехурче.Следователно поне за мен няма признаци за гарнитура или глава.След това затворих капачката на казанчето и така с на място работещ двигател стоя около 1,5 часа .Пуска само 1-ва степен на вентилатора.,мъркучите си остават меки.И при тва положение въре в купето духа марен въздух но ако отворя таз пробка от ляво на радиатора там продължава постояно да прави балончета . И сега въпроса ми е --запушено радиаторче на парното +прецакан термостат или проблем с глава и гарнитура Готов съм на всякакви идеи и мнения.
                fiat marea 2.0 20v,metanov ingekcion

                Коментар


                  #9
                  П.С. или бъркам изцяло обезвъздушаването
                  fiat marea 2.0 20v,metanov ingekcion

                  Коментар

                  Working...
                  X