Моля за спешен отговор от това къде се намират белезите на коленовия вал, на разпределителните валове и на това на колко килограма се затяга главата.На разпределителните валове имам два щамповани елемента, ако са те къде се позиционират. Двигателя ми е 1.6 16V 103 к. с.Неясно заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля за спешен отговор - белези валове 1.6
Collapse
X
-
Задължително питайте в сервиза дали имат фиксиращи капачки за разпределителните валове и стопора за коляновия.Ако ги нямат - бягайте оттам. По-добре да дадете 20 - 30 лв. отгоре, но си спестявате впоследствие евентуален ремонт на двигателя.По белези е бошлаф работа
Fiat Brava
1,6 / 16V 76kW, 1999g.
Коментар
-
да бе да. с какво моите белези са неточни ми кажи/ако в момента на правенето им ангренажа ми е прявилно поставен разбира се/? все още не ми трепери толкова ръката, та като драсна да направя черта 3 санта дебела. колега, ти колко пъти си сменял сам ангренажа си ПО ТВОИ БЕЛЕЗИ?nasko_j написа:Задължително питайте в сервиза дали имат фиксиращи капачки за разпределителните валове и стопора за коляновия.Ако ги нямат - бягайте оттам. По-добре да дадете 20 - 30 лв. отгоре, но си спестявате впоследствие евентуален ремонт на двигателя.По белези е бошлаф работаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Не е точно така, има си белези мотора....значи на капака има правоъгълна капачка като я махнеш се виждат зъбните колела на разпределителните валове, там има белези. Има и на коляновия но него може да го видиш едва когато махнеш шайбата на аксесуарния (пистов) ремък.пп - Шпонки, тапи, контри, или както там им викате може да потрябват ако колата трябва да се настройва допълнително....предверие, пълнене, и др.Sev написа:няма белези при този двигателтрябва ти фиксиращ инструмент, който доста често липсва дори и в сервизитеTipo 1.4i.e 94 - Alesio, DLS, Pioneer, BRC, NGK....
Коментар
-
Колеги извинявам се, че отговарям чак сега, но вкъщи интернета ми се бави и немога да напиша отговор в нито един форум. Благодаря за отговорите. Лошото е че изкривих клапани. 10 пъти сигурно свалях обтяжната ролка, след това гледах белезите, които си направих, поставях ролката, след това палех и нямах никакви проблеми, даже колата ми работеше по добре от преди. Но последния път не погледнах белега и изкривих клапаните. Сега колата работи като дизел вследствие на изкривените клапани, а като ги сменя всичко ще се оправи и предполагам че сега щом като работи с изкривените клапани значи съм уцелил белеците (правилното зацепване), така ли е?
Коментар
-
не разбира се, не е така. то колата може да работи дори с 3-4 зъба разлика/аз лично съм пробвал и с 8 разлика, но на друг мотор/ и все работи, но важното е да работи добре. 1 зъб дава отражение, но може така да се случи, че да имаш 1 зъб разлика и колата д аси върви и да я караш много време преди да разбереш за това. ноо повече от 1 зъб = сериозна разлика.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Значи дори разлика 1 зъб няма да има орасност пак да срещна клапаните? Друг е въпроса, че това което разбирам от твоите думи разлика може да се усети или във вървежа или разхода.pakumba написа:не разбира се, не е така. то колата може да работи дори с 3-4 зъба разлика/аз лично съм пробвал и с 8 разлика, но на друг мотор/ и все работи, но важното е да работи добре. 1 зъб дава отражение, но може така да се случи, че да имаш 1 зъб разлика и колата д аси върви и да я караш много време преди да разбереш за това. ноо повече от 1 зъб = сериозна разлика.
Коментар
-
не се наемам да твърдя, че 1 зъб разлика няма да удари клапаните, защото на този мотор не съм го бърникал излишно. въпреки това съм убеден за себе си на 100% че няма начин да го направи, но каквото и да пипаш и правиш по колата си е на твоя отговорност. според мен е сигурно, че на 1 зъб не удря. откъм отражение на вървене и разход ще даде разлика, но малка и ако си взел така колата и нямаш база за сравнение няма да успееш да усетиш разликата- това ми е мисълта. защо ми се струва, че не знаеш нещо много важно- преди да запалиш колата т .е. да завъртиш на стартер се вдига приводно колело на крик и на 5 се върти на ръка да се види дали удря клапани, а не ако удари да е фатално. ако това последното не го знаеш- според мен си дай колата на човек, който знае какво правиmarto_gp написа:Значи дори разлика 1 зъб няма да има орасност пак да срещна клапаните? Друг е въпроса, че това което разбирам от твоите думи разлика може да се усети или във вървежа или разхода.pakumba написа:не разбира се, не е така. то колата може да работи дори с 3-4 зъба разлика/аз лично съм пробвал и с 8 разлика, но на друг мотор/ и все работи, но важното е да работи добре. 1 зъб дава отражение, но може така да се случи, че да имаш 1 зъб разлика и колата д аси върви и да я караш много време преди да разбереш за това. ноо повече от 1 зъб = сериозна разлика.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар