Туй мойто браво ше го засиля в някой стълб накрая. Оня ден смених помпата на хидравликата , и на другия ден ми замина аксиалния лагер (или поне така си мисля).Проблема е следния - когато колата е изгасена трудно натискам съединителя (усещането е като на необезвъздушени спирачки... педала е твърд и не е**ва да се натисне додолу) ..... от тук идва това че немога да изключа от скорост (това става с много зор и с издърпване на лоста с две ръце)2. Когато запаля - педала си върви нормално ама в долно положение щрака яко.3. С мноо зор се включват 1,2 и задна.4. Понякога пак с много зор се изключва от 1 и 25. Когато натисна съединителя нещо почва мноо яко да свири (звук като от ремък - един такъв гаден
)6. Когато паля на 1 с натиснат съединител в първия момент колата подскача все едно съм на скорост.7. Съединителя отлепя много ниско.П.С. По принцип имах съмнения , че ми е заминал демфера (ама той върви с маховика и цената му е 985 лв.). Възможно ли е аксиалния лагер да се е прецакал от това и той да прави тия мизерий , и какво ще стане ако сменя само пустото лагерче , или вече е късно и тряа да сменям и лагер и съединител и маховик и сигурно и чистачките , че колата да почне да върви като преди ?!?!?!?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем-Скоростите не влизат -маховик или само лагер - РЕШЕН
Collapse
X
-
При мен е същата работа, все едно съединителя ми е в 2 положения като го натисна и към средата прищраква и тогава отделя и вие, вече даже рядко я оставям на скорост, пък като ръгна задна .... квартала разбира
,доколкото ми казаха в един магазин около 250 лв струвал комплект съединител
Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
Citroen Berlingo 1.4/8v (04)
Коментар
-
Ще трябва демонтаж на съединителя. Лагерът най-вероятно е дал фира. Но това според мен не е проблем за да включват и изключват трудно скоростите. Вероятно има проблем и с феродовия диск, в смисъл, че се е износил. Ако ли пък не е, има и друга възможност. Веднъж ми се беше счупила стоманената тел, която придържа диафрагмената пружина към притискателния диск. Ефектът е - натискаш педала и не ще да включва на скорост. При включена скорост, загасен двигател и натиснат педал, при запалване на двигателя, колата потегля. Получава се така, защото диафрагмата потъва и не отлепя притискателния диск за да освободи феродовия от маховика.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Такаааа диагнозата е следната ----- индианеца (упс така де италиянеца) е решил , че на тоя мотор е по - добре демфера да е на маховика (кофти) .... на мен ми се е прецакал демфера (който е разбил и аксиалния лагер) , от тука следва че тряа да сменя целия маховик ..... Е ДА АМА ПУЩИНАТА СТРУВА 1000 ЛЕВА .... да са живи и здрави от ОББ , че отпускат преференциални кредити за военни кат мене
Равносметката е следната - Съединител комплект (+ лагер) Valeo - 274,50 лв. - Маховик Valeo - 750 лв. - Работа - 150 лв. ___________________ 1175 лв. Извода е , че тоя Фиат си остава завинаги МОЙ .
Коментар
-
PeacemakeR, като са сменяли помпата обезвъздушили ли са. Карай я пак при тея майстори. Ако ти е проблем лагера, то значи е почнал да шуми, но това изобщо не означава че ще се счупи за един ден. И звука от скапан аксиален лагер определено не е свирене като от ремък. И ще си включва без проблем, не вярвам да се е счупил направо. Симптомите за маховик определено не са твоите проблеми, а и там нещата се скапват постепенно, а не за един ден. Най вероятно майсторите нещо не са направили както трябва. Много е съмнително след ремонта да ги имаш тези проблеми. Или имаш проблем и с другата помпа.
Коментар
-
Сега видях какво си написал. Карай си колата в друг сервиз. 90% не е маховика. Това дето си го описал, особено точка 6 е като проблема с горната помпа на Ilkor. И ако ти се разбие маховика, това ще стане постепенно и ще ти тресе яко като тръгваш, особено на климатик, а от това едва ли ще ти се разбие аксиалния лагер.КОЛЕГА, МОЛЯ ТЕ, ЗАКАРАЙ Я В ДРУГ СЕРВИЗ
Коментар
-
Не на хидравликата, а на съединителя. Той е с две помпи. Проблема ти е точно като прецакана помпа на съединител.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=19870
Коментар
-
Бях се объркал, че са ти сменили помпа на съединителя, но видях че си писал хидравлика. Не видях че си писал че има тресене при тръгване, а само че влизат трудно скоростите. Ако ти тресе при тръгване, това е друго вече, но пак може да е от тампон и т.н. Иначе съм 90% сигурен че имаш за смяна помпа на съединител. Не се набивай с пари веднага за маховици и т.н. От колко време ти тресе при тръгване.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар