Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсан ремък на балансиращите валове. Въпроси.
Collapse
X
-
Колега,велоколепна снимка си показал на двигателя.Къде намери толкова чист двигател??Сега по спора:този лагер,който служи за успокояваща ролка и подпира ангренажния ремък се върти с два и половина пъти с по-ниски обороти от балансиращия вал при положение,че е поставен двойнозъпчатия ремък за да го върти.А ти си представи с колко по ниски от тези обороти ще се върти ако само го увлича свободно.Тези обороти на увлечения вал въобще не влияят на балансировката на двигателя повече или по-малко.А за тези вибрации за които споменаваш са налице поради това,че липсва въобще задвижването на тези балансиращи валове поради махнатия ремък.Който иска да ги няма въобще да си постави ремъка както го е решила фирмата производитрл.Това е една допълнителна екстра за конфорт и не виждам сериозни основания за да се лиши човек от нея.Дето ще застопоряваш вала,по добре си постави ремъка.Масрафа даже е по-малък.ici написа:И аз ли трябва да го кажа същото, че да повярватеStefan Hadjov написа:Колега,това е подпиращ лагер на ангренажния ремък и няма нищо общо с балансиращия преден вал.Нещо се заблуждаваш.Въртенето на този лагер не влияе на балансиращия вал.Застопурени или незастопорени валовете,винаги ще имаш по-голями вибрации от колкото когато е поставен ремъка.ivanko_rs написа:Точно тука ви е грешката.На предния балансьор от към изпускателния колектор,на гърба на корпуса на зъбчатката му има един лагер по който се трие обратната страна на ангренажния ремък.Та ако балансьора не е застопорен(като няма ремък де) при въртенето на този лагер той се замозавърта ,НО колкото си иска и не в такт с коляновия валStefan Hadjov написа:Безсмислено е застопоряването на валовете.В каквото и положение да са,те не играят.
Точно от тука почват и вибрациите които усещате.Предполагам че за по-дълга експлоатация може и да даде някакъв ефект върху целия мотор и тампоните му.Затова както казах или слагате ремъка или блокирате валовете
П.П.На едното ми Седичи някой умник беше решил че тоя ремък не е нужен и мотора си влизаше в някакво треперене след 4000 оборота.След като му сложих ремъка ,мотора много гладко си отиваше до 7000 без никакво трепване,даже не ги усещаше тези обороти.Не на последно място,щом производителя го е сложил този ремък значи трябва да е там.Трябва да се знае че първоначално не ги е имало тези валове в първите модификации,появяват се по-късно,защо ли?Ако ще си напомпвате мотора и ще махате ремъка добре,но блокирайте валовете.П.П.Едно инфо дето сигурно малко хора го знаят,на Царски Интегралето си ги има тези баланс валове,само че там са зацепени с верига
Говорим за кола над 400коня,която си ги има 
има ролка-лагер на предния баланс вал, по която се успокоява ангренажния ремък и съответно увлича и завърта много сериозно и по хаотичен закон баланс вала, който от своя страна създава едни доста силни и неприятни вибрации над 4000 об 
Коментар
-
Незнам само кое ще е по-голяма беля - да остана с вибрации над 4000 оборота, или да сложа въпросния ремък, който не дай Боже пак се скъса и този път нямам такъв късмет и вземе, че се захапе от агренажа...Засега съм по-склонен да го нямам този ремък, пък ако трябва да застопоря вала, и това ще направя... Колата засега нито е по-шумна, нито се усещат сериозни вибрации.Както казах, точно моя модел е с дизелова скоростна кутия (еднакви са числата с дизеловия модел до 3 скорост, както и на диференциала). Колата прехвърля 3500 оборота само при яко настъпване, така че едва ли ще са ми проблем вибрациите над 4000 оборота
Коментар
-
Защо ще застопоряваш вала като не чувстваш влошаване от към вибрации.Познавам хора,които от години карат без ремък и нито се оплакват от вибрации нито нещо друго.В по-горни постове и други колеги споделиха,че карат отдавна без ремък и нямат никакви проблеми,нито повишени вибрации.Immortal написа:Незнам само кое ще е по-голяма беля - да остана с вибрации над 4000 оборота, или да сложа въпросния ремък, който не дай Боже пак се скъса и този път нямам такъв късмет и вземе, че се захапе от агренажа...Засега съм по-склонен да го нямам този ремък, пък ако трябва да застопоря вала, и това ще направя... Колата засега нито е по-шумна, нито се усещат сериозни вибрации.Както казах, точно моя модел е с дизелова скоростна кутия (еднакви са числата с дизеловия модел до 3 скорост, както и на диференциала). Колата прехвърля 3500 оборота само при яко настъпване, така че едва ли ще са ми проблем вибрациите над 4000 оборота
Коментар
-
Re: Скъсан ремък на балансиращите валове. Въпроси.
Този майстор как е преценил това за ремъка, а и ти си за бой - да изтънееш с 200лв и да си потрошиш мотора.Immortal написа:... и тъй като не бях сменял ремъци и ролки при покупката (гледахме ги и майстора каза, че ще изкарат поне до следващата смяна на маслото), реших да направя най-накрая тази операция.Свалихме капака и изпаднах в шок. Ремъкът на балансиращите валове се беше скъсал и се беше намърдал между ролките. Въпрос на огромен късмет ( и на време може би) е било, че не се е подпъхнал под агренажния ремък... За евентуалните последствия се сещате какви щяха да са......?Ами предполагам, че ако си сложиш нормален ремък на балансиращите валове и го сменяш когато трябва, няма да имаш проблем.Immortal написа:.... който не дай Боже пак се скъса и този път нямам такъв късмет и вземе, че се захапе от агренажа......
Коментар
-
Това е от аутодатата. Между другото моята я докарах от германия на ход, и като я отворих и тя беше със скъсан ремък на балансните.А някой да знае с какво най-лесно се застопорява балансния вал с подпиращия лагер за да се лашне болта на вала. Имам чуството че тоя подпиращ лагер май ми шуми малко, а не мога да измисля как да го застопоря тоя вал.
Коментар
-
Ако ще слагаш нов ремък, може да пробваш да развиеш болта докато е със стария ремък.Друг вариант е да увиеш стария ремък около колелото и след това около един лост да се запънеПрофесионално се прави със стяга с алуминиеви челюсти със същите зъби.Става и с голяма стяга, като и закрепиш по една дървена летвичка, за да не се повредят зъбите.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар