Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на перото на задната чистачка на Брава ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на перото на задната чистачка на Брава ?

    Колеги, как се сваля перото на задната чистачка.Значи махнах чистачката от рамото но не ми стана ясно как се сваля и сменя перото.Защото ако се сменя заедно с пластмасата ще излезе бая скъпо.А чистачките са си консуматив.Принципно имам идея как би трябвало да стане но дърпах и нищо не стана.Пък и ме страх да не счупя някоя пластмаса.Ако някой е запознат нека сподели да не се мъча че идва дъжд и снегггг. :D :D Поздрави на всички и умната.

    #2
    Леко го напъваш в средата навън, перото е гъвкаво, напъваш докато излезе от единия край на пластамасата и после е лесно. СЛагането - в обратен ред. Препоръчвам да купиш точен размер, а не да режеш от по-голям. По големия се свива след време. (как само звучи... )

    Коментар


      #3
      Мерси,Оги.Ще пробвам.Абе напъване му е майката май а.....

      Коментар


        #4
        ами честно казано - да , само че напъвай от 2-3 места, по малко от всякъде, за да не строшиш перото. Аз се мъча с моторчето на чистачката, почти съм избил оста, сега малко с ВДто ще си поиграя

        Коментар


          #5
          преди две години го смених цялото рамо с нов от динекспрес пловдив..струваше 20 лв...кое му е скъпото в това?до днес работеше ама нещо машинката се скапа
          фиат браво 1.4 12в
          фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!

          Коментар


            #6
            Току-що рециклирах поредното моторче. Стана като ново. Както винаги се омазах с грес и нямах възможност да направя снимки. Сега ще драсна една тема в раздел електроника за рециклиране на моторче, дано да е от полза

            Коментар


              #7
              а аз от къде да си зема за задната чистачка тва дето чисти -гумата????

              Коментар


                #8
                В почти всеки автомагазин продават пера на метър, режат ти колкото трябва. Другият вариант е купуваш си някакви евтини чистачки (напр. прословутите и нелоши "графит" от Била) и пак режеш, колкото ти е необходимо. Между другото играчката да вкараш новото перо в рамото на чистачката е малко по-сложна, отколкото да извадиш старото перо.
                Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                Коментар


                  #9
                  ogi28b написа:
                  Току-що рециклирах поредното моторче. Стана като ново. Както винаги се омазах с грес и нямах възможност да направя снимки. Сега ще драсна една тема в раздел електроника за рециклиране на моторче, дано да е от полза
                  Има ли някаква тънкост? Аз го отворих и се опитах да я избия отвътре-навън, но се ’предадах’(заболяха ме ръцето от блъскане без да помръдне) и като ми казаха 30 кинта в моргата го зарязах... но си го пазя. Що WD40 замина на вятъра Та само яко блъскане или има и друго?
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    След ремонта на моето моторче намазах капачката на рамото със силикон да не влиза вода за да се предпази максимално за бъдещ период.
                    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                    Коментар


                      #11
                      ми няма. Бой му е майката. м/у другото това моторче което си взел от морга - задължително го разглоби, защото то съвсем скоро ще се спече. Споделям опит от дедрата. Това моторче което разглобих онзи ден е от италянеца, и беше в начална фаза на спичане, но вс еоще си движеше. Предишното моторче - един така като тебе го блъскал, блъскал, и греда! Говорим след много поливане с ВД. След около седмица опитал пак, включил моторчето направо на тока, за всеки случай, и то взело че въртяло. И пак така - с ВД и с чука, избил оста сравнително бързо, но тя пък беше с изронени шлици, и така взехме въпросното моторче от италианеца.

                      Коментар

                      Working...
                      X