Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Охладителна система.........гарнитура!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Охладителна система.........гарнитура!!!

    Здравейте колеги.Имам следният проблем с Фиат Браво 1.6,16В,96г.Наскоро "успях" да прегрея колата.Карах я в един сервиз където ми смениха термостата и уж нямаше да имм проблеми.Но проблемите започнаха.В охладителната система ми се получава много голямо налягане което дори доведе до спукване на радиатора и се наложи да го сменям.По всичко личи че ми е заминала гарнитурата на главата.Та миля ви да ми препоръчате някое место където да ми я сменят,но тъй като вече си напатих от сервизи,а зная че на много хора не им се занимава с смяна на гарнитура,та затова пиша тук.Ако знаете някой който да го прави и да дава някаква гаранция за ремонта,моля да ме насочите.Благодаря предварително.
    Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

    Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

    #2
    Определено не ти работи клапана на капачката на разширителният съд.

    Коментар


      #3
      Капачката я сменях няколко пъти и все същото.Но забелязвам че когато колата загрее,махам капачката и антифриза започва за излива навън,много е голямо налягането изглежда.Наистина не съм сигурен че е гарнитура но така ми изглежда.Ето по конкретно симптомите които се забелязват:голямо налягане в охл.системалеки мехурчета в разш.съдколата дори при включена перка стига до две-три четрички над 90 градусаколата е прегрявана веднъж и не и е сменяна гарнитураТези симптоми ме карат да мисля че това е причината.Затова питам дали можете да ми препоръчате някой серви кадето да им се занимава с този ремонт и да си разбират от работата.Или ако милите че не е гарнитура да ме насочите какво друго може да е,макар че като я карах на дисагностика компютъра не показа нищо.
      Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

      Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

      Коментар


        #4
        То нормално при определени условия(катериш планина със завои на 2-ра, висиш на светофар...) да отива стрелката над средата с няколко деления, но като тръгне перката и пада на средата, нали? Нормално е да прави голямо налягане. Също е нормално при развиване на капачката и да олее. Това с балончетата вече си е гарнитура за смяна преди да стане по-лошо. Ако ти държи работна температура над средата може и да има въздух.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар

        Working...
        X