Изводи от смяна гарнитура 1.8 16V на капак на клапаниизводи:- не ползвайте гарнитури Ajusa - гумата е твърда и уплътнява МНОГО ЗЛЕ- не вярвайте на ’консултантите’ в магазините за авточасти - бяха ми дали гарнитура за 5 цилиндрова кола.-ВНИМАВАЙТЕ при завиването на болтовете държащи бобините - много лесно тръгват накриво и повличат резбата- при покупка на гарнитура ’стиснете я’ и проверете че гумата е мека, а не твърда като пластмасаедит:- когато гарнитурата е качествена - НЯМА нужда от слагане на силикон за доуплътняване Маха се капака на бобините и свещите - за да се махне трябва да се развие и капачката на маслотоРазкачат се бобините - става трудно и се внимава да не се счупи някоя пластмаса. махат се кабелите настрани - това включва и кабела за климатика.махат се бобините. Чак тогава се демонтира капака на клапаните.Слага му е новата гарнитура и новите ’О’ пръстени за свещите и се монтира в обратен ред.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разкази в картинки : Изводи от смяна гарнитура 1.8 16V
Collapse
X
-
u_boЕтикети: –
-
u_bo
Селения Туринг 5/50 на 6000Преди това Селения 20к - 10 000 км - при смяната промивка с промивно масло Приста и добавка за промиване ВалволинПреди товаСеления голд - 8000 кмгадните отлагания са от макаронаджията - наследствоAtanas71 написа:Колега имам един въпрос.С какво масло караш и на колко го сменяш

Коментар
-
Гадни смоли са товаu_bo написа:Селения Туринг 5/50 на 6000Преди това Селения 20к - 10 000 км - при смяната промивка с промивно масло ПристаСеления голд - 8000 кмгадните отлагания са от макаронаджията - наследствоAtanas71 написа:Колега имам един въпрос.С какво масло караш и на колко го сменяш


вредител голям
Аз съм малко маняк на тема двигатели
и колкото и налудничаво да звучи утре ще проверя при мен как стоят нещата.Ако е същото сега ми предстои смяна ще налея този път Шел Хеликс 10 В 40 едно от най-добрите масла по показател отмиващи качества . Изпитал съм го многократно 5 смени на предишната ми кола двигателя беше чист , без такива осмолявания
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
u_bo -
В моята дизеларка не прилича на марсианска повърхност, като тук... също имаше отлагания, но не толкова много а и си бяха чернички, както искаш от дизеляк! :D Между другото, който, каквото иска да ми говори... предубеден съм към италианските масла... Иначе, колега дано, както споменава Pecho си сложил силикон на късите страни на гарнитурата.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
spark написа:Купи си VIKTOR REINZ - REINZOSIL от Ауто Плюс на бул. Мария Луиза. Това е нещо между силикон и лепило. Издържа над 300 градуса, а цената е около 10лв за тубичка.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
нямам представа, говореш по принцип за корковите, че са значително по-добриStoyan_68 написа:За този мотор не съм виждал корковаpakumba написа:за прав капак ви препоръчвам да ползвате коркова гарнитура. първо няма нужда от силно стягане, второ уплътнява добре. ако обаче е много крив капака няма начин с коркова, щото е тъничка.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ами преди време беше, не съм съвсем сигурен... Yellow_Flash_Colorz_PDT_34 Ама май беше от Mr. Bricolage.u_bo написа:...я кажи откъде взе този упл. на Локтайт, или да взимам виктор-а?...
Но мисля, че всеки предвиден да работи при такива температури ще свърши работа (в смисъл, че на тези места няма движение или високо налягане).
ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар