Здравейте колеги. В Бравото имам един много малък и много дразнещ проблем
Превключвателя (червения на снимката) при смяна на някои от положенията задържа и прещраква доста неприятно. Някой има ли идеи как се разколачва това, че направо ми лази по нервите, но все пак не искам да правя волни изпълнения и да свалям цялото табло или двигател
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Превключвател за въздушния поток
Collapse
X
-
profitЕтикети: –
-
зависи от кое е- ако е от жилата голям зор. ако е от самото копче по добре. мисля е второто. то си има едни "вдлъбнатинки" под копчето, така че да прещтрака като е в някое от положенията. може би това ти прави проблем. сваля се ей тва барче отпред и тогава имаш достъп до ключа и тези простотии- аз моето съм го смазвал, то по принцип си има грес малко. дано е тва, а не жилотоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Жилото при мен е едно единствено! Въпросното прищракване не идва от механизма на врътката, а от система зъбчатки монтирана на корпуса на парното. Този проблем е често срещан. За отсраняването му обаче се налага много сериозно разглобяване, налага се да се разглобят механизмите управляваши клапите, само със смазване не става, казвам го от личен опит.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
profit
Мъчих се като грешен дявол и нищи не направих, което е за предпочитане пред това да изпотроша пластамсите най-малкото. Знам, че не е голям проблем това, но е дразнещо. Някой колега има ли идея за сервиз, в който знаят къде точно да пипнат?
Коментар
-
Добре де... проблемът само в прещракването ли е? Ако е само това, недей толкова да му се впрягаш. Казах ти, че много трудно се стига до клапите, а в сервиз за да ти отделят два-три часа за тази процедура се сети с, колко лева ще те одрусат и пак няма гаранция, че ще ти отстранят проблема трайно.profit написа:Мъчих се като грешен дявол и нищи не направих, което е за предпочитане пред това да изпотроша пластамсите най-малкото. Знам, че не е голям проблем това, но е дразнещо. Някой колега има ли идея за сервиз, в който знаят къде точно да пипнат?Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
profit
Само в това е колега. В Ауто Италия искат 400лв. само за работата по сваляне на цялото табло Yellow_Flash_Colorz_PDT_30Vladim написа:Добре де... проблемът само в прещракването ли е? Ако е само това, недей толкова да му се впрягаш. Казах ти, че много трудно се стига до клапите, а в сервиз за да ти отделят два-три часа за тази процедура се сети с, колко лева ще те одрусат и пак няма гаранция, че ще ти отстранят проблема трайно.profit написа:Мъчих се като грешен дявол и нищи не направих, което е за предпочитане пред това да изпотроша пластамсите най-малкото. Знам, че не е голям проблем това, но е дразнещо. Някой колега има ли идея за сервиз, в който знаят къде точно да пипнат?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар