О, добре, значи не съм само аз в отбора
Тва за маховика... значи, общо взето, когато ми сменяха сегментите и съединителя, момчето, което ми прави колата (100% му имам доверие, МНОГО е добър!) каза че маховика ми бил обърнат на обратно и белезите не съвпадали (по-приницп технически ги хващам нещата, но като не съм го видял ми е трудно да си го обясня). Днес поразпитах и стигнах до извода, че съм добре с предварението, защото колата си върви (не спирам да се гоня :D ). Казаха ми някви втулки на стартера??? Някой ми беше обяснявал, че някои коли имали втулки където оста на стартера влиза в блока, туй 1.2 има ли такива??? Защото ако има, има логика да е от тях, като загрее да се разширява и да спича, а от там ми бяха казали, че ако се натовари много акумулатора при палене и напрежението падне под 9V, компютрето се обърквало и за тва ми играели оборотите.А този проблем си го имам от както е купена колата и със стария стартер си беше така и с новия, даже смених акумулатора, защото си мислех, че е от него, но уви.Паля винаги с натиснат съединител и изключена от скорост, така ме е учил баща ми.И така, мисля си за някви такива втулки на стартера, обаче дали въобще ги имам?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно върти, но само когато е загряла
Collapse
X
-
fihi
Колега дано скоро разберем какъв е проблема, защото преди малко на Красна поляна киснах около един час да истине колата. А малкия на задната седалка раве ли реве.
Коментар
-
колега. имахме същия проблем с едно Браво HGT свали стартера и на самия стартер има едни болчета които мисля че бяха 3’ на брой (не на бендикса) стегни ги и всичко ще се оправи. когато загрее стартера от топлината на двигателя, стартера затяга и заради това варти трудно! направи това което ти казвам и тряаа черпиш

Коментар
-
за дългите шпилки, които държат четкодържателя към стартера ли говориш-т.е. те кажи речи държат целия стартер заедно, дълги са около 100мм или 80ммJacK`DanielS написа:колега. имахме същия проблем с едно Браво HGT свали стартера и на самия стартер има едни болчета които мисля че бяха 3’ на брой (не на бендикса) стегни ги и всичко ще се оправи. когато загрее стартера от топлината на двигателя, стартера затяга и заради това варти трудно! направи това което ти казвам и тряаа черпиш
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
fihi
Колега, стартера е свалян. Всичко по него е на 6. Проблема поне при мен е, че когат колата е загряла при палене черпи страшно много ток и акомулатора не може да се справи с такава консумация. Тук идва въпроса защо се получава така.JacK`DanielS написа:колега. имахме същия проблем с едно Браво HGT свали стартера и на самия стартер има едни болчета които мисля че бяха 3’ на брой (не на бендикса) стегни ги и всичко ще се оправи. когато загрее стартера от топлината на двигателя, стартера затяга и заради това варти трудно! направи това което ти казвам и тряаа черпиш

Коментар
-
кофти връзка. може да е шалтерчето на стартера, там опира вътре на едни медни клемички- тези на които е + възран от другата страна и много често там нагаря заради големия ток, а връзката става посредством пружина- те избутва контактора, т.е. не е много ефективна след време. всеки по-кадърен електричар може да измери и да потвърди/според мен/ голяма консумация при въртене.fihi написа:Колега, стартера е свалян. Всичко по него е на 6. Проблема поне при мен е, че когат колата е загряла при палене черпи страшно много ток и акомулатора не може да се справи с такава консумация. Тук идва въпроса защо се получава така.JacK`DanielS написа:колега. имахме същия проблем с едно Браво HGT свали стартера и на самия стартер има едни болчета които мисля че бяха 3’ на брой (не на бендикса) стегни ги и всичко ще се оправи. когато загрее стартера от топлината на двигателя, стартера затяга и заради това варти трудно! направи това което ти казвам и тряаа черпиш
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Има резон в думите на JacK`DanielS и наистина ще е хубаво всички,които имат този проблем,да си ги проверят тези винтове.Те държат полюсите към корпуса на стартера и трябва да са много здраво стегнати,ако са разхлабени полюсите просто залепват за ротора и въртенето силно се затруднява,от там идва и голямата консумация.Само ме изненадва,че е споменато че са 3 тези винтове,най-вероятно са 4.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар