и да се извади пула, за да си направя реглаж, без да махам вала...може ли отнякъде да се купи или някой да има схема да се изработи примерностава въпрос за 1.6 Типо, ама мисля, че и на Уно е същия инструмент
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трябва им инструмента, с който се притискат кофичките...
Collapse
X
-
mark72
За инструмента
Мой познат със двигател с2 046 си беше направил от гаечен ключ беше го изпилил с него си смени пуловете без да сваля валовете.Като се върне от казанлък ще го снимам и ще ти го пратя.
-
Продаваха се от Самара и с леко напасване могат да се използват! Направата им не е чак толкова сложна но не е оправдано ако не ги използваш редовно!А иначе, с две отверки , голяма, която набиваш /хоризонтално/ между гьрбицата и пула и малка с която задьржаш чашката /вертикално/, докато извадиш пула!и да се извади пула, за да си направя реглаж, без да махам вала... може ли отнякъде да се купи или някой да има схема да се изработи примерно става въпрос за 1.6 Типо, ама мисля, че и на Уно е същия инструмент
Коментар
-
mark72
За ключа..
Ключа е от симсон изпилен и в горния край където е гърбицата.Дано да съм ти помогнал.http://www.free.bol.bg/markant/Pictu...s/Hpim6159.jpg
Коментар
-
mark72
Не зная мисля че е от комплекта на симсона.Това няма значение че е от СССР.На ладите всички релета клаксони бобини бяха произведени в Елпром - Елхово.Значи ключа е за завиване на ауспуха към двигателя.KPEMATOP написа:как ключа е от симсон и пише, че е произведен в USSR?някакав афтермаркет ключ ли е ?или дето се дава заедн с мотоциклета?
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар