Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обортомер пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обортомер пунто

    Аве пичове ... карам пунто 1.1 97" година... 55 коня... оригиналното табло няма обортомер.. и реших да си сложа обаче тоя дето го връзва казва че работи само на 2 цилиндер-а (на половината двигател) и се чудим как да свържем 2-те бобини... на мен ми не е много ясно но ако някой е слагал да удари 1 рамо .. че от компютър-а не излизат импулси.. аве постоянно ми викат това италянец-а за нищо нестава... вземи си немско... подкрепете ме как да го сложа мога да ви дам снимки на обортомер-а в тъмното свети червено и бяло яко е ... ама фаида като запаля и ми показа 100-200 оборота.. а не 900 както тря... и като му лепна педала до доло показва 3000 оборота.. :

    #2
    up!

    Коментар


      #3
      аз съм с 1.1 и имам оборотомер, но така го взех с него , незнам дали е заводски или е добавян .. пунтака ми е същия 1.1 97`
      Пунтак 1.1 с лека измама под капака

      Коментар


        #4
        аз съм го закачил ама... ми отчита на 2 цилиндара и.. фаидата е никфа и се чудя как мога да го вържа към 2-те бобини .. ако ги съединя може да дам някъде на късо и да... стане фала.. така че ако някой знае да помага молявиииии!!

        Коментар


          #5
          Италианското не става, вземи си немско! Дрън Дрън Дрън. Аз съм точно на противоположното мнение и ако някои иска мога да го засипя с факти, не с празни приказки. Например защо Опел в момента не произвежда. Но да не се отклоняваме от темата. Подобни изказвания се дават от хора, които не са наясно с дадената запалителна система. При теб би трябвало да има две бубини, които не са свързани по класическия за немските коли начин. При теб искра има винаги в два цилиндъра, но това не означава, че ДВГ работи на 2 цил. През едната свещ тока тече от бобината през електрода към корпуса на мотора, а през другата от корпуса на мотора към електрода и отива пак в бобината. При немските возила вторичната намотка има общ извод с първичната от към комутатора(при ауди е много често срещан проблем - гръмнал комутатор, бубина датчик на хол). При Фиат такава електрическа връзка няма. Говоря конкретно за този вид система. Затова на твоя човек не му излизат оборотите. И не е учтиво да плюе италианките като не знае може би!Дано съм бил полезен!
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            Здравейте.И аз имам същото желание да си сложа оборотомер.Карам същото Пунто 1.1,97г.Колегата Danchojn е обяснил подробно разликата м/у запалителната система на Италианските и немските коли,но на мен не ми стана ясно в крайна сметка може ли да се върже оборотомер на тая кола и ,ако може как.Ако може някой колега малко по подробно да обясни.
            FIAT PUNTO- 1.1,97г.
            LANCIA KAPPA -2.4JTD,99г.

            Коментар


              #7
              Я да помислим. Заводски оборотомерите са към компютъра, или се връзват към специално изведен за целта извод на запалителния блок. Вие добавяте оборотомер, който е предназначен за свързване към една бобина и дистрибутор. Тук имам един въпрос.Как взима импулсите този оборотомер? Може би се навива жичка около високоволтов проводник, както правят газаджиите.Ако е по този начин, веднага е на лице проблем. Понеже бобините са две, а свещите работят по две заедно се получава, че въпросния оборотомер ще показва не 1/2 а 1/4 от истинските обороти. Затова и показва 200об/мин. на празен ход. Тогава по този начин според мен няма да може да се свърже. Единствено остава ако има наличен датчик на хол на коляновия вал да се вземе информацията от него. Може би ще е нужна допълнителна електроника. Но пък нали и компютъра от там взима информация, ще трябва да се подходи внимателно за да не се повреди нещо.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                колеги, според мен не е чак толкова нужен оборотомер! свиква се и без оборотомер...мисля, че по-нужният уред при нас е уред за температурата на охлаждащата течност, щото светне ли лампата - вече е отишъл коня в реката...
                Fiat Punto 1.1-Синята птица
                Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                Коментар


                  #9
                  donnna написа:
                  колеги, според мен не е чак толкова нужен оборотомер! свиква се и без оборотомер...мисля, че по-нужният уред при нас е уред за температурата на охлаждащата течност, щото светне ли лампата - вече е отишъл коня в реката...
                  И това се прави. На Клиото на сина бях монтирал ладов термометър с датчик и всичко беше точно, така и си замина по пътя.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #10
                    Колеги,не съм се изразил точно.Имам предвид ако си намеря табло от друго Пунто ,което на мястото на часовника има оборотомер,трябва ли нещо да се преправя.Може би трябва да се пусне допълнителен кабел от някъде.Знам ли.За това питам.
                    FIAT PUNTO- 1.1,97г.
                    LANCIA KAPPA -2.4JTD,99г.

                    Коментар


                      #11
                      с две думи нестава ... qвно ]е минавам на хонда... црх мно ме кефqт... а без обортомер карам ве`е 2 години не ме бърка просто искам като мъ лепна гаст-а да се обърне наопаки ....

                      Коментар


                        #12
                        Добре де! Защо само италянците не слагат оборотомер и темп датчик със стрелки да го е*а.Адски глупаво е това. Всички слагат ама фиат не!Това пулна лай*арщина. Из си искам оборотомера и темп датчика дето треа да се измислят преди да сложат скапания часовник. И не не се свиква без оборотомер. Ако някой има актуално мнение което да не е пълно с празни приказки, нека да се изкаже и да зарадва много хора като мен ,които проклинат Италянците ПОНЯКОГА.
                        CSI in the CAR !!!
                        Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                        ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                        Коментар


                          #13
                          Ми не само те ги спестяват понякога. Виждал съм да нямат оборотомер и стрелка за темпер. коли на Форд, Опел, Рено. Сигурно има и др. Не знам, някаква икономия.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            Добре де! Защо само италянците не слагат оборотомер и темп датчик със стрелки да го е*а.Адски глупаво е това. Всички слагат ама фиат не!Това пулна лай*арщина. Из си искам оборотомера и темп датчика дето треа да се измислят преди да сложат скапания часовник. И не не се свиква без оборотомер. Ако някой има актуално мнение което да не е пълно с празни приказки, нека да се изкаже и да зарадва много хора като мен ,които проклинат Италянците ПОНЯКОГА.
                            слушай сега момче... Фиат Пунто 1.1 е нисък клас малка и ефтина кола... всички тези неща оскъпяват колата... като искате оборотомер и температурен датчик - купете си Пунто ЖТ, браво, брава и т.н. вие за 2000 лв. искате сичко... е то не става и душата в рая и ... до края...
                            Fiat Punto 1.1-Синята птица
                            Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                            Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                            Коментар


                              #15
                              donnna написа:
                              Добре де! Защо само италянците не слагат оборотомер и темп датчик със стрелки да го е*а.Адски глупаво е това. Всички слагат ама фиат не!Това пулна лай*арщина. Из си искам оборотомера и темп датчика дето треа да се измислят преди да сложат скапания часовник. И не не се свиква без оборотомер. Ако някой има актуално мнение което да не е пълно с празни приказки, нека да се изкаже и да зарадва много хора като мен ,които проклинат Италянците ПОНЯКОГА.
                              слушай сега момче... Фиат Пунто 1.1 е нисък клас малка и ефтина кола... всички тези неща оскъпяват колата... като искате оборотомер и температурен датчик - купете си Пунто ЖТ, браво, брава и т.н. вие за 2000 лв. искате сичко... е то не става и душата в рая и ... до края...
                              Пунто 1,1 S няма оборотомер и термометър на таблото, но SX си има така че на казвай глобално за 1,1.
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар

                              Working...
                              X