Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с охладителна система-изхвърлен антифриз

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с охладителна система-изхвърлен антифриз

    Миналата сряда смених радиатора и термостата, работихме колата до късно вечерта. В началото се поозорихме със обезвъздушаването , но я нагласиме още същата вечер вкл. си пераката, и тека карам езна седмица без никакв проблем. Тази сутрин проверявам антифриза добро ниво , м/у мин и макс карам си 20км и в спирам на едно място и колата изхвърли антифриз през тапата на разш. съд. И май не се вкрл пераката, след това отворих (понеже си бях сам) пробката на парното за обезвъздушаване , не потече нищо надух с уста в разширителния докато не поизтече, и май имаше балончета но не съм сигерен защото няма как да вида докато надувам сам Crying or Very sad след това обезвъздуших и през пробката на радиатора. След това покарах градско, спрях на едно място и зачаках , перката си се включи и нямаше проблем.Въпросите са ми от какво се е получило това от зацепен термостат или въздух в системата. Термостат е WA(L)HER май немски.А и нещо друго пераката доста често стържи гадно.Примерно като спрях втория път , перката тръгна но стържеше и след малко спря да върти, и аз изчаках пак да завълти , но втория път си въртеше гладко безпроблемно- какво мислите по въпроса.
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    #2
    за мен май не си я обезвъздушил хубаво първия път...п.п. що ги сменя!!!??? радиатора и термостата??? нещо дето работи нали знаеш, че не се сменя?
    Fiat Punto 1.1-Синята птица
    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

    Коментар


      #3
      Радиатора течеше , а термоста отваряше твърде рано! А възможно ли е да съм карал седмица та и отгоре с въздух?!?
      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
      Втората......пак същата!
      (_-_)______////_______(_-_)
      Punto75-Вече на жената!
      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

      Коментар


        #4
        аз на колкото коли съм пипал по охладителната система обикновенно не объзвъздушавам и ми направо си карам и не съм имал проблем. според мен обезвъздушаването хич не е толкова могъщо, колкото се представя тук. в крайна сметка тя системата си се объзвъздушава сама след 5 мин работа. теориите иначе ги знам колко жизнено важно е според мен не е от въздух.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Само че колега няко коли се обезвъдушават автоматично, някои като Пунтото не и повярвай ми намя как сама да се обеззвъдуши за 5 мин
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар


            #6
            Малко хронология. В началото сложих една нова капачка на разш. съд на радиатора (щото старата я загубих некъде по софия докато карам) -пълен ментак механизма за преливани оставаше на съда като я махам. След това си взех друга (чийто механизъм досущ като на оргиналната) обаче сега се сещам че като чели при нея има начин да се завърти на криво, та чудя се дали тая заран като проверявах нивото не съм я завъртял на криво и за тва де е изтекло като съв кипнал малко водата? щота за да я навия правилно изисква играчка
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #7
              Възможно е. Аз точно това щях да те питам дали си сигурен че капачката ти затваря добре
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #8
                bmahob написа:
                Радиатора течеше , а термоста отваряше твърде рано! А възможно ли е да съм карал седмица та и отгоре с въздух?!?
                Напълно възможно е.Аз карах така известно време след смяна на радиатор и пукнах маркуча на долния кръг.обясниха ми го че било от въздух. Да използвам случая да попитам как обезвъздушаваш?

                Коментар


                  #9
                  Ми първо през пропката на парното след това на радиатора! Следобяд я обезвъдуших наново , беше влязло въздух пак нямах никакво парно , след процедурата няма проблем за сега
                  Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                  Втората......пак същата!
                  (_-_)______////_______(_-_)
                  Punto75-Вече на жената!
                  Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                  Коментар


                    #10
                    За да ти влиза въздух от някъде, а не ти надува от гарнитурата, примерно, се насочи към някое съединение или тапа по блока (ако има такива). Най-вероятно някъде имаш съвсем малък пропуск, от който едва едва сълзи антифриз, но за сметка на това, след като колата започне да изстива, от там системата дърпа въздух. Поне аз така ги виждам нещата при теб, на този етап.

                    Коментар


                      #11
                      Абе според мен след като и изтекъл антифриз тогава е поело въздух, от предните дни си имах парно
                      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                      Втората......пак същата!
                      (_-_)______////_______(_-_)
                      Punto75-Вече на жената!
                      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                      Коментар

                      Working...
                      X