Колеги има ли някъква особенност при смяната на алтернаторен ремък на фият браво 1.4 , мога ли да го сменя сам без да развивам нищо като верига на колело или трябва да търся майстор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се сменя алтернаторен ремък на Фиат браво 1.4
Collapse
X
-
Re: как се сменя алтернаторен ремък на фият браво 1.4
Става най лесно с един ключ лула и за 5 минути си готов няма никакви чалъми. Не си спомням колко беше ключа 14 или 17 бодваш го на гайката на самата ролка и напъваш обратно на часовниковата стрелка. Резбата на този болт е лява така че няма да се развие а само ще свиеш пружината на обтягащия механизъм.при добро желание става и без използването на канал.Не ти трябват никакви майстори само внимателно с новия да си легне правилно по шайбите.kokopati написа:Колеги има ли някъква особенност при смяната на алтернаторен ремък на фият браво 1.4 , мога ли да го сменя сам без да развивам нищо като верига на колело или трябва да търся майстор.
Коментар
-
колегата пита за ремъка на алтернатора ,а това което си показал е ангренажния ремък,освен ако няма още по надолуNikMar написа:
MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Re: как се сменя алтернаторен ремък на фият браво 1.4
Ключ лула 15 и малко сръчност.При 1,4 двигатела има място резервна гума да поставиш там.lov написа:Става най лесно с един ключ лула и за 5 минути си готов няма никакви чалъми. Не си спомням колко беше ключа 14 или 17 бодваш го на гайката на самата ролка и напъваш обратно на часовниковата стрелка. Резбата на този болт е лява така че няма да се развие а само ще свиеш пружината на обтягащия механизъм.при добро желание става и без използването на канал.Не ти трябват никакви майстори само внимателно с новия да си легне правилно по шайбите.kokopati написа:Колеги има ли някъква особенност при смяната на алтернаторен ремък на фият браво 1.4 , мога ли да го сменя сам без да развивам нищо като верига на колело или трябва да търся майстор.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: как се сменя алтернаторен ремък на фият браво 1.4
Е чак резервната гума не ама си е доста широко.Но понеже темата е за ролката да споделя какво се случи при мен та ми се наложи да правя тази операция.Ролката от дълго време свиреше и я свалих за всеки случай като отида в магазина да не се разправям с глупости. Но за съжаление нямаше такава. Та на външен вид им нямаше нишо износено само дето лагера беше шумен.Е и не ми се връщаше в тоя му вид защото колата ми трябваше. Внимателно му свалих капсуловката, оказа се напълно сух без видими наранявания по сепаратора и съчмите. Измих го и го напълних с една малко по тежка грес и до сега ми изкара към 2 000 без да се е обадил. Даже днеска след като писах по темата се сетих да го погледна. Напънах с лулата да охлабя ремъка и пробвах за странични луфтове и за радост няма.
Коментар
-
Смених и двата при мен както съм описал за да сменя ангренажния се маха пистовия.kik73bg написа:колегата пита за ремъка на алтернатора ,а това което си показал е ангренажния ремък,освен ако няма още по надолуNikMar написа:
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар