Фият браво 1.4 на ниски обороти свети лампата на акумолатора, тоест не се зарежда мерих го не зарежда над 3000 оборота огасва мисля че се дължи на незатегнат ремък на алтернатора но все пак да питам
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фият браво 1.4 на ниски обороти свети лампата на акумолатора
Collapse
X
-
Почти всички 1.4 са със самообтягаща ролка на пистовия ремък, така че едва ли е от хлабав ремък. Само тука един колега беше показал снимки на неговата Брава и нямаше такава ролка, но той нямаше и хидравлика. Тогава сефте разбрах, че Брави и без хидравлика се произвеждали
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
къде се намират , днес гледах ако се тръгне да се сваля алтернатора , трябва да се сваля и хидравликата , сутринта на студено като запалих не светеше лампата като позагря колата почна да мига и после почна да свети .Rokambol написа:Четките и релето са един модул.kokopati написа:в друга тема намерих че :Четките се намират на реле-регулатораTornado написа:В алтернатора.kokopati написа:Къде са тези четки?kokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
-
kokopati написа:Къде се намират , днес гледах ако се тръгне да се сваля алтернатора , трябва да се сваля и хидравликата , сутринта на студено като запалих не светеше лампата като позагря колата почна да мига и после почна да свети.Някой може ли да ми препоръча майстор. .Rokambol написа:Четките и релето са един модул.kokopati написа:в друга тема намерих че :Четките се намират на реле-регулатораTornado написа:В алтернатора.kokopati написа:Къде са тези четки?kokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
-
Има ли някъква особенност като се сменя алтернаторния ремък , мисля първо да сменя него защото съм си патил от майстори , сменях акумолатор реле накрая се оказа че е ремъка , мога ли да го смене без да развивам нищо като верига на колелоПрави ми впечатление че като карам в града загрява много възможно ли е това да се дължи на износен ремък също ,kokopati написа:kokopati написа:Къде се намират , днес гледах ако се тръгне да се сваля алтернатора , трябва да се сваля и хидравликата , сутринта на студено като запалих не светеше лампата като позагря колата почна да мига и после почна да свети.Някой може ли да ми препоръча майстор. .Rokambol написа:Четките и релето са един модул.kokopati написа:в друга тема намерих че :Четките се намират на реле-регулатораTornado написа:В алтернатора.kokopati написа:Къде са тези четки?kokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
-
Ето ти един примерhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...516&highlight=FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Четките са в един корпус с релето,аз му викам плочка.Това нещо струва точно 19 лева чисто ново в Тиенкар.Неможеш да го видиш защото в задната си част алтернатора има една капачка,това нещо се намира зад нея.Алтернатора се сваля много лесно.Сваля се ремъка,развиваш двата болта на алтернатора,после отвиваш хидравличната помпа,дърпаш я настрани (маркучите я крепят) и вадиш алтернатора нагоре.Звучи ти сложно но е елементарно.Успех.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
водната помпа задвижва ли се от алтернаторния ремък,от къде мога да съм сигурен че всичко се дължи на четките,къде се намира Тиенкарpecata написа:Четките са в един корпус с релето,аз му викам плочка.Това нещо струва точно 19 лева чисто ново в Тиенкар.Неможеш да го видиш защото в задната си част алтернатора има една капачка,това нещо се намира зад нея.Алтернатора се сваля много лесно.Сваля се ремъка,развиваш двата болта на алтернатора,после отвиваш хидравличната помпа,дърпаш я настрани (маркучите я крепят) и вадиш алтернатора нагоре.Звучи ти сложно но е елементарно.Успех.kokopati ,koichop@abv.bg
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар