Здравейте на всички от форума.Искам да ви попитам нещо за моя климатроник.Колата ми е Марея ТД 100.Като си пусна климатроника да духа студено ,след из весно време температурата на двигателя започва да се покачва и стига някои път до горната дебела черта,дори някои път и отгоре.Днес като го пробвах от компресора отдолу изхвърли някаква течност,върху картера.Не знам каква е,като я пипнах прилича на масло но е прозрачна.Мисля че я изхвърли от някакъв болт или нещо такова,след като го направи това нещо температурата спря да се покачва и си работи нормално.Някой да ли знае защо се покачва така температурата ,каква е тази течност която я е изхвърлило от там и дали има някаква тръбичка за кон ден за и ако има къде се намира тя.Предварително ви благодаря на всички.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за Климатроника
Collapse
X
-
:D извинявай колега, ама след като тази течност подобна на масло се е изляла климатика ти работи ли? Бягай да ти пълнят някъде фреон и масло в компресора и им обесни какво си направил, защото явно ти изпуска едната тръбичка. По принцип има някакви датчици точно над радиатора на климатика и като отчетат повишаване на температурата задействат перката, а при загряла кола трява да се включи веднага перката при пуснат климатик....--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Здравей колега , да с два вентилатора съм и наистина не ми се включва перката ,когато пусна клим.Сигурно датчика ми за първата степен не сработва.Rokambol написа:Преди всичко се увери, че работи първата степен на перката или единият вентилатор, ако си с два. Винаги при вкл. на климата, първата степен се включва автоматично до 15 секунди, независимо от температурата на мотора.ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.
Коментар
-
Здрасти,да в интерес на истината клим. ми работи и то много добре,дори му направих и тест и не ми показва никакви грешки.И все пак се замислям дали да отидат да го проверят, но първо да видя този датчик за първа степен и след това може да отида.Можели да ми кажеш къде се намира дренажа за конденза на клим.ако знаеш разбирасе,че аз него знам и искам да видя дали не е запушен..Мерси все пак.van_dal написа::D извинявай колега, ама след като тази течност подобна на масло се е изляла климатика ти работи ли? Бягай да ти пълнят някъде фреон и масло в компресора и им обесни какво си направил, защото явно ти изпуска едната тръбичка. По принцип има някакви датчици точно над радиатора на климатика и като отчетат повишаване на температурата задействат перката, а при загряла кола трява да се включи веднага перката при пуснат климатик....ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.
Коментар
-
Не е датчик, а едно резисторче, което стои до перката отдясно. Вероятно то ти е изгоряло и не ти работи перката, което е причина и за неработещ компресор на климатика, поради слаба вентилация.Въпросното резисторче струваше 20 и 21 лева, в новият магазин на хит-ко. Моделите са два. Едното изглежда малко по-зле от другото и аз си взех това, от 21 лева, от естетична гледна точка. Иначе е без значение.zhelezen написа:Здравей колега , да с два вентилатора съм и наистина не ми се включва перката ,когато пусна клим.Сигурно датчика ми за първата степен не сработва.Rokambol написа:Преди всичко се увери, че работи първата степен на перката или единият вентилатор, ако си с два. Винаги при вкл. на климата, първата степен се включва автоматично до 15 секунди, независимо от температурата на мотора.
Коментар
-
Да колега но вчера съм си проверил цялата система и всичко си е наред.Искам да ви попитам при вас кога се включват перките.Като пуснете ким. веднага ли,или като стигне температурата до средата.Днес мои приятел ми каза, че като стигне до средата тогава се включват и при мен било нормално.При вас как е.PASSARELLA написа:Не е датчик, а едно резисторче, което стои до перката отдясно. Вероятно то ти е изгоряло и не ти работи перката, което е причина и за неработещ компресор на климатика, поради слаба вентилация.Въпросното резисторче струваше 20 и 21 лева, в новият магазин на хит-ко. Моделите са два. Едното изглежда малко по-зле от другото и аз си взех това, от 21 лева, от естетична гледна точка. Иначе е без значение.zhelezen написа:Здравей колега , да с два вентилатора съм и наистина не ми се включва перката ,когато пусна клим.Сигурно датчика ми за първата степен не сработва.Rokambol написа:Преди всичко се увери, че работи първата степен на перката или единият вентилатор, ако си с два. Винаги при вкл. на климата, първата степен се включва автоматично до 15 секунди, независимо от температурата на мотора.ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.
Коментар
-
Ок,благодаря ти все пак за информацията.Rokambol написа:Отговарям как е при мен - 1.8 мотор - ~ на 10-тата сек. след вкл. на климатика, независимо от температурата на мотора, първата степен се включва. След около 30-40сек. се вкл. и втората.ФИЯТ МАРЕЯ 1,9 ТД 98г. HLX WEEKEND-страхотно удоволствие е да шофираш такъв автомобил.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар