... какво им е различното, какво си е останало същото в ока4ване и двигател. има ли от новите с карбуратор? благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Я споделете малко за уно стра маска и уно нова маска
Collapse
X
-
Re: Я споделете малко за уно стра маска и уно нова маска
абсулютно всичко е еднакво освен ламаринитеpakumba84 написа:... какво им е разли4ното, какво си е останало същото в ока4ване и двигател. има ли от новите с карбуратор? благодаря предварителноTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
преди 90 година купето няма антикоризиона защита а след това има.След 90 - та сглобките се правят по прецизно набляга се на по добро уплатнение на копето.Двигателите са най различни но по добрия избор е бензиновия.http://www.uno.hit.bg/ -ето тук има една статия и малко информация
[/quote][/list]
Коментар
-
Re: Я споделете малко за уно стра маска и уно нова маска
в такав случай частите като ида в магазина няма значение за кое уно са казвам само "за уно 1.1" нещо не ми се вярва?stef написа:абсулютно всичко е еднакво освен ламаринитеpakumba84 написа:... какво им е различното, какво си е останало същото в ока4ване и двигател. има ли от новите с карбуратор? благодаря предварително
а всички от новата маска ли имат антикорозионна защита, първите модели??
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
В една статия дето четох ги дават след 90г с подцинкована ламарина в линка дето съм пуснал пише след 91г.Така че би трябвало новата маска да са с по новата технология.А иначе частите определено не са едни и същи освен някои.Днес купих термостат за уно 1.0 фаер двигател а на кутията на термостата пише че е за- уно 45 999цц ,пунто 55 - 75, уно 1.0 и.е фире,ланчиа 1.2и
Коментар
-
е да де термостата е за уно 999 фаер новата и старата маска са едни и същиl3d3n написа:В една статия дето четох ги дават след 90г с подцинкована ламарина в линка дето съм пуснал пише след 91г.Така че би трябвало новата маска да са с по новата технология.А иначе частите определено не са едни и същи освен някои.Днес купих термостат за уно 1.0 фаер двигател а на кутията на термостата пише че е за- уно 45 999цц ,пунто 55 - 75, уно 1.0 и.е фире,ланчиа 1.2и
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Дай тук номера на мотора и ще ти кажем какъв е,146.ххххх нещо си би рябвало да еили 156.ххх забраих, трябва да погледнаl3d3n написа:а по принцип някаде по двигателя пише ли какъв е точно че нещо незнам дали е 1.0 или 1.1 като копувам нещо все ме питат с фаер мотора ли е?та как да видя с какъф двигател е точно.Уното е новата маска 93 е регистрирано.Че термостата дето купих е за 1.0 фаер па да не се окаже че е 1.1.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Ето ви малко линкове за Уно които могат да свършат работа
http://www.fiatuno.pl/fiatuno,1,71.htmlhttp://team.fiatuno.pl/index.php?id=wyswietl&go=modelehttp://www.fiat-uno.com/http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Unohttp://www.autocentre.ua/article/4724.html
Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org
Коментар
-
ок приемам още мненияpugsy написа:една мацка кара уно с новата маска, 1.5 моно,кара го вече 3 години и му е сменила 2 накрайника само,та за здравина бих казал че е бая по здраво от някой други фиатчета,нейното има ел.прзорци,централно,регулиране на фаровете,рекаро салон
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Или аз сам голям каруцар или моето Уно лесно се чупи ама смея да кажа че не е толкова здраво. Най-слабите страни според мен на Уно са болтовете на носачите, накраиноците, и амортисьорите. По двигателя скоростната кутия не тарпи рачкане. С уно се занимавам сигорно от 4 години като сам карал и старата а сега карам новата маска. Баща ми още си кара старата и общо зето проблемите са едни и сащи. Наистина новата маска не раждясва. Друго за двигател мога да кажа че 1,7 дизеловия двигател на -10 до -20 градуса с компресия 18 ( за тея които се интерисуват заводската компресия на дизела е около 30-32 ) колата си палеше без проблеми и не харчеше масло колкото гориво. Явно двигателя става но малко или много има какво да се чупи както при всяка кола. Аз съм си доволен вече след като всичко съм сменил почти всичко по колата и сега е като нова
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар