Извинявам се за въпроса, сигурно го има някъде писано, но не го намерих. Интересува ме как да достигна тази клапа, защотоявно моторчето се е прецакало съвсем скоро. Колата е Браво 1,8ГТ, 1997. И от къде мога да я достигна за да я оставя отворена. Благодаря!!!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Къде се намира клапата за външен въздух?
Collapse
X
-
Re: Къде се намира клапата за външен въздух?
През дупката под поленовия филтър.yonkok написа:Извинявам се за въпроса, сигурно го има някъде писано, но не го намерих. Интересува ме как да достигна тази клапа, защотоявно моторчето се е прецакало съвсем скоро. Колата е Браво 1,8ГТ, 1997. И от къде мога да я достигна за да я оставя отворена. Благодаря!!!!!Frontera Sport, X20SE март 1998
-
По посока към двигателя и нагоре клапата се затваря, а се отваря надолу. Не е нужна чак толкова дълга ръка ама, както и да е. Ако не може по лесния начин се прави по трудния!bicho1976 написа:По добре пробвай през жабката,отваряш имахаш капака отгоре.През отвора на поленовият филтър доста дълга ръка ще ти трябва,а и клапата се отваря навън по посока към двигателя.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
За посоката на отваряне съм съгласен,грешката е моя.Но незнам през отвора за въздушмният филтър какъв е просвета,докато през жабката всичко се вижда.Колегата да предцени от къде му е по лесно.По добре две мнения отколкото нито едно.Vladim написа:По посока към двигателя и нагоре клапата се затваря, а се отваря надолу. Не е нужна чак толкова дълга ръка ама, както и да е. Ако не може по лесния начин се прави по трудния!bicho1976 написа:По добре пробвай през жабката,отваряш имахаш капака отгоре.През отвора на поленовият филтър доста дълга ръка ще ти трябва,а и клапата се отваря навън по посока към двигателя.
Фиат Брава 1.4 12V 1998г
Коментар
-
Предполагам, че конструкцията на тази клапа е различна при темпра и по-новите модели но да ти кажа, че при мен ( темпра ) очевидно е заяла по лош начинТолкова лош, че не мога да я поместя изобщо през отвора на филтъра.Естествено не съм я напъвал до счупване.Така, че мен ме чака разглобяване на цялата кутия.Което не се зачертава са се случи скоро.Тоест тази зима май съм обречен да си карам на AUTO, тоест с работещ компресор.Иначе вътре става запотено и влажно като стъклата на външна баня през зимата
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар