Зравейте!От известно време като включа парното на степен 2 или 3 и от дясната страна се чува някакво притракване , което на моменти ту изчезва ту пак се появява.Определено е дразнещо! Отначало мислех че е някякво листо заклещено във вентилацията, но сега не сам сигурен!Ако някой е имал подобен проблем нека каже за какво става въпрос,благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Парно на Пунто?
Collapse
X
-
Re: Парно на Пунто?
Извади вентилатора и виж за листа...евентуално други боклуци...ако е без климатик няма филтър и е нормално да попаднат там...използвай случая да смажеш лагерите---как става-писал съм-виж.архиваУспех !tzetzo_slavista написа:Зравейте!От известно време като включа парното на степен 2 или 3 и от дясната страна се чува някакво притракване , което на моменти ту изчезва ту пак се появява.Определено е дразнещо! Отначало мислех че е някякво листо заклещено във вентилацията, но сега не сам сигурен!Ако някой е имал подобен проблем нека каже за какво става въпрос,благодаря!
Ex. Grande Punto Driver
-
Аз имам точно същия проблем на степен 3 дере и вероятно не е от листо, но не смея да отварям освен ако не е лесно за отваряне
Имам и друг проблем стъклото ми остава замъглено доста време при пуснато парно само в една област: пред мястото на водача, горе в дясно, което много ме дразни. Дали обдухващата система не е конструирана правилно или нещо се е разместило... или просто някое листо е .... пейзажа. Така ми се иска да го разглобя но не знам колко е сложна системата и да не остана и без това парно което имам
Fiat Punto 1.1 1996
Коментар
-
Вентилатор парно-Пунто
Вентилатора на парното/климатика на Пунто-намира се под таблото- над краката на пасажера-три самонарязващи болтчета отдолу-развиваш-откачаш конектора с жиците 3 и готово !-вадиш надолу ! Мотора с перката се сваля,като се натиснат с плоска отверка три гумени чопа-отдолу-които го държат към пластмасата-може да ги наплюнчиш за по лесно сваляне...Вентилатора и мотора е Бош-на пластмасата отвън пише Магнети-Марели...+номер Пускам го на снимка-поз.1 са въпросните болтчетаПровери също и въздуховодите за листа и подобни...обикновено се събират на решетките...Успех !Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Колега този проблем с изпотяването на прозорците е на почти всички Фиати, дори и на новите.Самото парно е доста слабо !fut написа:Аз имам точно същия проблем на степен 3 дере и вероятно не е от листо, но не смея да отварям освен ако не е лесно за отваряне
Имам и друг проблем стъклото ми остава замъглено доста време при пуснато парно само в една област: пред мястото на водача, горе в дясно, което много ме дразни. Дали обдухващата система не е конструирана правилно или нещо се е разместило... или просто някое листо е .... пейзажа. Така ми се иска да го разглобя но не знам колко е сложна системата и да не остана и без това парно което имам
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
е тук не съм съгласен , парното си е доста добро а и прозорците не се запотяват при мен- става въпрос за темпра при мен проблема е че нещо се бъзика клапата която насочва въздуха къде да духа /става въпрос за дигиталното парно/ и докато избра желаната позиция ме узорва но после си е ок ПСако някой има решение на моя проблем да свирка/става въпрос че като натисна за стъклото някой път духа в краката а някой път си духа на стъклото/val_mcrae написа:Колега този проблем с изпотяването на прозорците е на почти всички Фиати, дори и на новите.Самото парно е доста слабо !fut написа:Аз имам точно същия проблем на степен 3 дере и вероятно не е от листо, но не смея да отварям освен ако не е лесно за отваряне
Имам и друг проблем стъклото ми остава замъглено доста време при пуснато парно само в една област: пред мястото на водача, горе в дясно, което много ме дразни. Дали обдухващата система не е конструирана правилно или нещо се е разместило... или просто някое листо е .... пейзажа. Така ми се иска да го разглобя но не знам колко е сложна системата и да не остана и без това парно което имам 
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Re: Без запотени стъкла
Не съм с такива впечатления относно Пунтото.Проверете си вентилацията нещо.Никога не съм се сблъсквал с проблема запотени стъкла при Пунто.Но положението на лостчето е и винаги да засмуква въздух от вън.FEN TEMPRA BG написа:Колеги, не съм съгласен, че стъклата на всички Фиати се потят...на Темпрата ми никога не съм виждал запотени стъкла, но на Пунтото-почти винаги са потни, може би въпрос на конструкция
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
при мен няма такива проблеми... когато е студено предните странични стъкла и предното челно стъкло са чисти. задното включвам нагревателя... а задните странични се запотяват...това го правя като включа на 2 парното, на 3/4 потенциометъра за температурата и пусна да духа към прозорците...след време когато усетя че няма ядове пускам да духа към прозорците и към краката.FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

Коментар
-
Ами да прави сте,но спеш ли за малко (вътре топло на вън студено) и веднага се запотяват! Не че нешто но при старата ми кола никога не съм имал никога такъв проблем (BMW)
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар