Колеги,колко датчика има за температурата при Типо-то?Знам за 2-този на двигателя и този за въздуха,но тука из форума чета ,че имало и някакви други(напр.на колекторните тръби).Когато паля сутрин,при форсиране ,двигателя почва да работи неравномерно и почти отива да гасне ,ако продължавам.При същата температура,ако прехвърля на газ,такъв проблем няма,което ме навежда на мисълта,че някой от датчиците не е в ред!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за температурни датчици при Типо
Collapse
X
-
Re: Въпрос за температурни датчици при Типо
Към момента се сещам за още един, този на радиатора, който ти включва вентилатора. Между другото си мислех да пускам тема в Газови уредби по същия въпрос. Като запаля на студено (на бензин), двигателя работи неравномерно. Не ми гасне (поне за сега). Изчаквам минутка и тръгвам. Колата не върви много добре. Карам докато стрелката отлепи от 50 градуса и обръщам на газ. Двигателя утихва и работата му става по-равномернаdr_wolfy написа:Колеги,колко датчика има за температурата при Типо-то?Знам за 2-този на двигателя и този за въздуха,но тука из форума чета ,че имало и някакви други(напр.на колекторните тръби).Когато паля сутрин,при форсиране ,двигателя почва да работи неравномерно и почти отива да гасне ,ако продължавам.При същата температура,ако прехвърля на газ,такъв проблем няма,което ме навежда на мисълта,че някой от датчиците не е в ред!
Та се чудех нормално ли е това???
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Значи,проблема според мен е в подаваната смес при студен двигател-пак ви казвам,че при същата температура,при обръщане на газ,колата заспива!Освен това,при достигане на температура от 60 градуса проблема изчезва!Не виждам връзка тука с термостата,имам и емулатор за ламбдата така че ....Fiat Croma 1.9 MultiJet 120 hp
Коментар
-
замислял ли си се за моторчето за празния ход дали е наред според мен е от негоdr_wolfy написа:Значи,проблема според мен е в подаваната смес при студен двигател-пак ви казвам,че при същата температура,при обръщане на газ,колата заспива!Освен това,при достигане на температура от 60 градуса проблема изчезва!Не виждам връзка тука с термостата,имам и емулатор за ламбдата така че ....TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Re: Въпрос за температурни датчици при Типо
Има датчик на смукателните колектори. Именно той подава информация към ЕКУ-то за температура на двигателя. Датчика за темп. на входящия въздух е до инжектора и се вижда като свалиш въздушния филтър. Отпред на блока има още, ама за кое точно саdr_wolfy написа:Колеги,колко датчика има за температурата при Типо-то?Знам за 2-този на двигателя и този за въздуха,но тука из форума чета ,че имало и някакви други(напр.на колекторните тръби).Когато паля сутрин,при форсиране ,двигателя почва да работи неравномерно и почти отива да гасне ,ако продължавам.При същата температура,ако прехвърля на газ,такъв проблем няма,което ме навежда на мисълта,че някой от датчиците не е в ред!
Предполагам че са за уреда на таблото. Този за перката си е на радиатора.Иди на една диагностика, проблема може да не е от датчици, а от моторчето за празен ход, щом изчезва на газ.
FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
-
Датчиците за температурата са четири!На радиатора е термоключ за вентилатора, На смук. трьби или до инжектора е за вьздуха, На главата е за показанието на температурата на двигателя и най-важния който предполагам засяга твоя проблем е обикновено на термостата или на смук. трьби. От този датчик се определя качеството на горивната смес в зависимост от температурата на двигателя!
Коментар
-
Имаш ли схема за ориентиране, тъй като аз мисля, че смених този на колекторните тръби и то преди месец макар, че може би го смених без да има нужда, тъй като се оказа, че термостата ми е за смяна - и той е сменен.hit-ko написа:Датчиците за температурата са четири!На радиатора е термоключ за вентилатора, На смук. трьби или до инжектора е за вьздуха, На главата е за показанието на температурата на двигателя и най-важния който предполагам засяга твоя проблем е обикновено на термостата или на смук. трьби. От този датчик се определя качеството на горивната смес в зависимост от температурата на двигателя!FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар