Не в движение няма никакъв шум .Спомних си че маистора каза че удължил вилката или буталото незнам как се казва на помпата на хидравликата за съединителя да претиска повече съединителя та си мисля данеби да претиска повече от колкото трябва , мойело да се регулира въпросното бутало .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загадъчно почукване (скоростите или деференциал)?
Collapse
X
-
Какви са тия глупости? За какъв му е да го удължава??? Съединителят ти е хидравличени е саморегулиращ. Ако не отлепя където трябва, значи има нещо износено и е за смяна.dalgia123 написа:Не в движение няма никакъв шум .Спомних си че маистора каза че удължил вилката или буталото незнам как се казва на помпата на хидравликата за съединителя да претиска повече съединителя та си мисля данеби да претиска повече от колкото трябва , мойело да се регулира въпросното бутало .
Коментар
-
Плюс това съединителя ти е обратен и действа не на натиск а на опън.Идеята е именно да има по добро зацепване,така че това да се удължава рамо е безмислено.Airfan написа:Какви са тия глупости? За какъв му е да го удължава??? Съединителят ти е хидравличени е саморегулиращ. Ако не отлепя където трябва, значи има нещо износено и е за смяна.dalgia123 написа:Не в движение няма никакъв шум .Спомних си че маистора каза че удължил вилката или буталото незнам как се казва на помпата на хидравликата за съединителя да претиска повече съединителя та си мисля данеби да претиска повече от колкото трябва , мойело да се регулира въпросното бутало .AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Aми кинти какво друго ,днес си поиграх и свалих целиндара на съединителя и извадих това незнам как точно се казва нещо като метална пръчкадълга около 6,7см фактически точно тя е удължената ,отидох на стругар и ми направи същата но малко по къса и всичко се оправи .Просто не е имало нужда да се подменя с по дълга.преди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар