Колега PASSARELLA при положение , че първия собственик (купил си колата от завода) е чичо ми , а втория баща ми, се предполага , че щях да знам ако е пребоядисвана НАЛИ
.... за капак наистина както каза Vladim - ако човек знае какво и къде да гледа , може да забележи кое е пребоядисвано (при условие че е боядисвано в близките 4-5 години разбира се , ако е по - отдавна и е направено качествено , може и да не личи :P )2. Все пак споделеното мнение е от кола 84 набор
както казах може на по-новите да е по-добре
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Полиране - премахва ли забележки по боята.
Collapse
X
-
Колеги , каква е цената на една полир-машина.Дайте предложение за марка паста за полиране независимо колко е скъпа, важно да е качествена .Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Вчера пастирах със Сонакс полиш+вакса , така пише на опаковката резултата е добър но още ме боли ръкатаPeacemakeR написа:Машини има и за по 30-ина лева в Практикер ама ......
Паста - търтъл вакс (Turtle Wax) поне аз съм доволен от тая . Ама имай впредвид, че са няколко вида , избирай според това за какво ти трябва.
. Предполагам че машиното полиране ще е с по-добър резултат но ще трябва и пастата да е за машино полиране .Тази която споменах по-горе е течна.
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Според собственият ми опит - машинното пастиране е по-бързо и по-лесно, но в никой случай по-качествено. На ръка с парчето одеало каквото съм постигал - никой с виброшлайф не е успял. Лично дори притежавам и машинката - баща ми все пак няма моите нерви
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Лятото докато си миех колата, гъбата падна на земята, през това време си бърборех с един колега и въобще не обърнах внимание, че с мръсната гъба мия предния капак.Излезе едно петно леко надраскано с песъчинките от гъбата.Та някой може ли да препоръча какъв тип паста и марка да взема?Благодаря предварително
Коментар
-
Абсолютно подкрепям.Аз имах проблем с тавана,полирах,резултата беше видим но временен.Така че на пролет боичката и става като нов.И аз забелязвам че доста фиати имат проблем с лаковото покритие.Силно слънце и евтин лак(може би).Vladim написа:Колега... след наблюдения над други италианки, консултация с бояджия установих, че от прекалено много полиране и от годините все пак лакът се ожулва и на места просто го няма. Тогава отдолу се появява следващият слой-боята. Имам две петна на капака и на тавана едно-две, които с всяко измиване на колата увеличават диаметъра си. Подобни петна, или напълно протрит лак на капаци и покриви съм виждам на Типо, Пунто... преди време един колега с Брава бе споменал за същият проблем. В никакъв случай недей да търкаш с шлайф, полиращи и други пасти!!! Те имат ефект само при наличие на лак върху боята. Единственото спасение е пребоядисване на детайлите... Явно лакът на нашите коли не е от най-добрите, а и в крайна сметка от и над десет годишни коли, какво да очакваме? Автотърговците винаги полират колите за да изглеждат по-лъскави. Ако и в Италия преди това няколко пъти е полирана с по-абразивни материали... отговорът е ясен. В Италия за разлика от Германия например слънцето е много по-силно, темперетурите по-високи. Може би и това е фактор при унищожението на лака.Фиат Брава 1.4 12V 1998г
Коментар
-
Напълно те подкрепям колега jenshen73 че с полираща машина е в пъти по-бързо но и по-некачествено.Аз също имам полираща машина но за по-добри резултати предпочитам на ръка.Според моя не малък опит в пастирането на времето съм работил и на авто мивкаjenshen73 написа:Според собственият ми опит - машинното пастиране е по-бързо и по-лесно, но в никой случай по-качествено. На ръка с парчето одеало каквото съм постигал - никой с виброшлайф не е успял. Лично дори притежавам и машинката - баща ми все пак няма моите нерви
желателно е поне два пъти годишно да се пастира колата.Примерно на пролет и на есен за да се запазва лаковото покритие през летния и съответно зимния сезон.
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Здравейте, момчета! Моята фиатка има прoблемче, подобно на тези които описвате. Имам издраскано от дясната страна на двете врати май от ключ, със сигурност не е паднала боята, не е много забележимо, но много ме дразни! Можете ли да ме посъветвате къде мога да си я занеса да ми я пастират или както там се казва
! Аз съм от Варна! Много ви благодаря предварително!
Коментар
-
Леле Веси,хубава усмивка имаш,ама къде си учила,та не си се научила как се пише на български език?За колегите,които питат каква паста да ползват,то моята препоръка е пасти на 3М.Принципно не се продават по магазините.Можете да си купите такава на грам от магазините,където продават бои за автомобили.Пастите са с номера,според нуждите.Това са професионални материали.Всички други пасти от рода на търтъл вакс,сонакс,нигрин и т.н. като цяло не са за професионална обработка.Относно полир-машините,то най-добре е да бъде тип флекс,но задължително с регулируеми обороти.Доколкото ми е известно за полиране се използват полир машини с около 1000 оборота в минута.Обикновенните флексове са на около 10 000 оборота вминута и за целта НЕ могат да се използват.Аз лично си купих от евтините машинки за полиране и след 10 дни ще ви кажа какви са резултатите с паста Нигрин(такава имам под ръка)vesy написа:Здравей те момчета! Моята фиатка има прблемче, подобно на тези които описвате. Имам издраскано от деясната страна на двете врати май от ключ, със сигорност не е баднала боята, не е мн забележимо, но мн ме дразни! можете ли да ме посаветвате къде мога да си я занеса да ми я пастират или както там се казва
! аз съм от Варна! мн ви благодаря предварително!

Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Като си ваксаш и след това си лъснеш обувките резултат има ли, дори и да са старички
?
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-

ако е пастираш с мойте гъби ще има много по хубав блясък ! http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...EF%EE%EB%E8%F8
Коментар
-
Обвиняваш момичето в не добър правопис, а самия ти не си се научил на такъв! След запетаи и точки за пауза или край на изречението, се поставя интервал, колега. Иначе за това, че колежката е очарователна, си прав!dudulia написа:Леле Веси,хубава усмивка имаш,ама къде си учила,та не си се научила как се пише на български език?За колегите,които питат каква паста да ползват,то моята препоръка е пасти на 3М.Принципно не се продават по магазините.Можете да си купите такава на грам от магазините,където продават бои за автомобили.Пастите са с номера,според нуждите.Това са професионални материали.Всички други пасти от рода на търтъл вакс,сонакс,нигрин и т.н. като цяло не са за професионална обработка.Относно полир-машините,то най-добре е да бъде тип флекс,но задължително с регулируеми обороти.Доколкото ми е известно за полиране се използват полир машини с около 1000 оборота в минута.Обикновенните флексове са на около 10 000 оборота вминута и за целта НЕ могат да се използват.Аз лично си купих от евтините машинки за полиране и след 10 дни ще ви кажа какви са резултатите с паста Нигрин(такава имам под ръка)vesy написа:Здравей те момчета! Моята фиатка има прблемче, подобно на тези които описвате. Имам издраскано от деясната страна на двете врати май от ключ, със сигорност не е баднала боята, не е мн забележимо, но мн ме дразни! можете ли да ме посаветвате къде мога да си я занеса да ми я пастират или както там се казва
! аз съм от Варна! мн ви благодаря предварително!

Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар