Ако въобще има някой , то нека драсне един ред та да му задам няколко въпроса...че ми писна да пиша надълго и на широко и отговор да няма ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой се явява разбирач на автоматици тука?
Collapse
X
-
Aми колата ми е Мареа 1.6 , 2001г , от една година я карам и не съм сменявал маслото никога , ама сега почна да не ми вкл. четвърта скорост и да вкл. авариен режим некъф. а пък през тази една година като и дам повече газ на първа и като набере някаква скорост , превключваше на трета . Та утре ще сменя маслото , надявам се всичко след това да е наред но въпросите ми бяха горе долу следните: 1 Къде и за колко пари се сменява масло? 2 Дали проблема е само от маслото? 3 Въобще някаква информация за тези неща , споделяне на опит и т.н.. А пък сега маслото на пръчката смърди яко на нещо като феродо ...???specialista написа:Какво те интересува?
Коментар
-
Дано не изляза лош пророк но само с масло няма да се разминеш.В София има специализирани сервизи за автоматични кутии,но честно да кажа мисля че спекулират и то доста с клиентите,взимат скъпо и прескъпо,е вярно някой дават и гаранция.Пробвай да сменяш скоростите ръчно,удоволствието е несравнимо а и ще разбереш дали има проблем с втора предавка когато ръчно и я зададеш.Маслото трябва да е с червен цвят,ако е потъмняло или вече кафяво е за смяна.На някои автоматици няма пробка за източване на маслото а трябва да се посети сервиз и там с сонда го изтеглят.
Коментар
-
Спор няма че ще го сменя в сервиз , втора си е добре , днес вече съм сигурен че не вкл. четвърта и тогава когато трябва да я включи а не може , минава на авариен и светка нещоси на таблото. За сега слагам лоста на трета за да не се опитва да вкл. четвърта и така карам...лошото е че ти си втория който смята че няма да мина само с смяна на масло.specialista написа:Дано не изляза лош пророк но само с масло няма да се разминеш.В София има специализирани сервизи за автоматични кутии,но честно да кажа мисля че спекулират и то доста с клиентите,взимат скъпо и прескъпо,е вярно някой дават и гаранция.Пробвай да сменяш скоростите ръчно,удоволствието е несравнимо а и ще разбереш дали има проблем с втора предавка когато ръчно и я зададеш.Маслото трябва да е с червен цвят,ако е потъмняло или вече кафяво е за смяна.На някои автоматици няма пробка за източване на маслото а трябва да се посети сервиз и там с сонда го изтеглят.
Коментар
-
значи купих на жената един хюндай акцент автоматик,проверих в каталога и се оказа че маслото му се сменя на 20 000мили или х1.60= 32 000км и първото което направих е да сменя маслото.на старото и на новото масло цвета беше като рядко моторно масло и бистро.оказа се че има филтър в картера ,смених го и него. маслото беше стандртно дексрон IIпосле на запален двигател провериха нивото,от 4.5литра по каталог се събраха 4та да чукам на дърво колата се държи добре,цялата работа ми излезе 120 лв всичкото -4 литра масло,гарнитура на картера,и маслен филтър.типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Стария проблем отшумя като "лански сняг" ... просто се оправи от самосебеси...сега виж новия:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=367999#367999wwalker написа:Какво стана със стария проблем? Може би заминали лагери на диференциала/полуоската?Масло се сменя профилактично, за да не се стига до проблеми. Стигнеш ли до там смяна на масло само не помага.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар