Съществува ли въобще някакъв начин катализатора да се "ремонтира" (така да се каже), за да може да се подобри работата на двигателя ако е запушен, и в същото време да продължи да си функционира като такъв ( че с тия еко такси не искам да го изтръмбушвам или да го махам изцяло) ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за катализатор
Collapse
X
-
Ами то вътре е една решетка от край до край и като се запуши ще е бая зор, пробвай с някакъв спрей за разтваряне на загорели мизерии и после с вода, но това е в краен случай и не ти остава какво друго да пробваш и рядко се случва да е само запушен и вътре решетката да е здрава.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
-
Режи момче не му мисли много! Ако ламбата ти е преди катализатора колата ще хвърка като го махнеш а тая еко такса---кой щи гледа дали имаш катализатор или не? Нали в китапа пише че си с такъв така че нема проблем
И ако го махаш НЕЕЕ го оставяй в сегвиза и не го изхвърлай а го даи на вторични или кадето искупуват стари такива!! Ще ти дадат нямаде 70-80 лв зависи от састоянието му!!
Коментар
-
Да точно сега това да го дадеш на вторични може да бъде най-голямата грешка, защото скоро може да издънят едни такива еконорми от, които главата да те заболи и ако се въведе контрол най-малкото колата ще трява да отговаря на евростандарта при който е произведена Е2,Е3,Е4 и т.н. и като махнеш катализатора няма да може да отговаря. Варианта е сега да го махнеш и да си го пазиш и ако се наложи да го сложиш.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Re: Съвет за катализатор
Имаше цяла такава тема в която с един колега умувахме дали може да се направи нещо по въпроса с рециклирането и той почти свърши цялата работа и остана само да го сложи и тества на газ анализатор какъв е крайния резултат. Скоро се чувахме с него но поради здравословни и служебни причини не беше успял да направи тая работа. Потърси в темите но не помня до къде обсъждахме темата във форума и се принудихме да преминем на лични щото се появиха много философи. Но според това което виждах и това което съобщава колегата вероятноста да стане е много голяма. Така че пази го ако не се е натрошил пък после ще му мислиш какво да правиш.Interceptor написа:Съществува ли въобще някакъв начин катализатора да се "ремонтира" (така да се каже), за да може да се подобри работата на двигателя ако е запушен, и в същото време да продължи да си функционира като такъв ( че с тия еко такси не искам да го изтръмбушвам или да го махам изцяло) ?
Коментар
-
То и да го сложиш пак най-вероятно вътре ще е лешvan_dal написа:Да точно сега това да го дадеш на вторични може да бъде най-голямата грешка, защото скоро може да издънят едни такива еконорми от, които главата да те заболи и ако се въведе контрол най-малкото колата ще трява да отговаря на евростандарта при който е произведена Е2,Е3,Е4 и т.н. и като махнеш катализатора няма да може да отговаря. Варианта е сега да го махнеш и да си го пазиш и ако се наложи да го сложиш.
така че пак няма да минеш еко дрън дрън!
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар