u_bo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак проблем с разхода
Collapse
X
-
За ламбда-сондата може с мултицет,но не е съвсем сериозно измерването е ориентировъчно.С мултицет не може да се измери фронта на нарастването на стойностите.Това става с осцилоскоп.Освен това ако мултицета е с по-голяма инертност в показанието сащо заблуждава.Полегатия фронт/или бавното нарасване на стойностите/ е не добър сигнал от ламбдата.От мин до макс сигнала трябва да нараства за не повече от 5 мсек.За мап-сензора стойност 0,1 Волта е нереално и го няма в никакъв режим на двигателя.На празен ход не е по малко от 1.3 волта и с отваряне на дроселовата клапа расте наистина до 4,8-4,9 волта. Ако МАП-сензора ти покаже сигнал от 0,1 волта-смени го.
-
За МАП-а измерването с мултицет надеждно ли е?Предполаам че и ламвдата и МАП-а генеритат постоянно напрежение.И да ви питам с какъв уред е по добре да ги меря - с руски стрелкови уред или с професионален цифров мултицет.Доколкото знам цифровите имат голям лагStefan Hadjov написа:За ламбда-сондата може с мултицет,но не е съвсем сериозно измерването е ориентировъчно.С мултицет не може да се измери фронта на нарастването на стойностите.Това става с осцилоскоп.Освен това ако мултицета е с по-голяма инертност в показанието сащо заблуждава.Полегатия фронт/или бавното нарасване на стойностите/ е не добър сигнал от ламбдата.От мин до макс сигнала трябва да нараства за не повече от 5 мсек.За мап-сензора стойност 0,1 Волта е нереално и го няма в никакъв режим на двигателя.На празен ход не е по малко от 1.3 волта и с отваряне на дроселовата клапа расте наистина до 4,8-4,9 волта. Ако МАП-сензора ти покаже сигнал от 0,1 волта-смени го.u_bo написа:за програма - например Виза унисканно можеш да си замериш ламбдата с мултицеттрябва да играе между 0,1 и 0,99 Волтаособено при форсиране на място.за мап-а трябва да се мени между 0,1 и 4,9 Волта - колкото по-отворена дроселова клапа - толкова повече.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
u_bo
колегата Хаджов е абсолютно прав, пък и по-добре обяснява от менпредлагам ти да прочетеш повторно и внимателно поста му
"Предполаам че и ламвдата и МАП-а генеритат постоянно напрежение" - ГРЕШНО предполагашако ти работят коректно тези сензори трябва да генерират напрежение което ПОСТОЯНО СЕ МЕНИ в описаните от колегата Стефан граници.!!мултицета е само за ’първична’ диагностика - ще покаже ако някой от 2-та сензора се е прецакал тотално.така си е за да се види фронта дали е наред,НО мултицета ще покаже дали не е "блокирала"Sev написа:за сондата трябва осцилоскоп
Коментар
-
Ясно разбрах.Тука един познат ме посъветва като за начало да сваля ламбдата и да я почистя хубаво с четка.Та се чудя проблем ли ще е да карам колата около 200 метра от канала до нас с махната ламбда сонда??Имам предвид не електрически откачена, а отвита от колектора.Дали ще реве много двигателя така?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
От зад напред: Цифровите имат лаг,но зависи от уреда.Китайските наистина имат голям.В подобни измервания се ползва професионална измер.апаратура.В противен случай може да се получи грешен резултат.Стрелковия в някои случаи върши по-добра работа от китайския-цифров. МАП-сензора/МАФ,ВАФ и др.подобни/ спокойно може да се измерва и с прост китаиски мултицет.Там стойноста се мени само при промяна на работния режим на двигателя.Стига да е достатъчно точен в крайния резултат който се отчита.Но при ламбда-сензора стойностите се менят непрекъснато/независимо от работния режим на двигателя/ и трябва да се следят как се променят във времето.Това става с осцилоскоп.Не е необходимо осцилоскопа да е чак толкова прецизен.Честотите са ниски и обикновен осцилоскоп дава сравнително точна картина на процеса.Компютарната диагностика по сервизите не лови как работи ламбда-сондата във функция на времето.Там се отчита грешка само ако стойноста и излезе извън работния и диапазон или спре да отчита/застане на едно показание/.В такива случаи и чек-ламбата на таблото не свети.Но двигателя тогава не работи коректно в повечето режими.infineon написа:За МАП-а измерването с мултицет надеждно ли е?Предполаам че и ламвдата и МАП-а генеритат постоянно напрежение.И да ви питам с какъв уред е по добре да ги меря - с руски стрелкови уред или с професионален цифров мултицет.Доколкото знам цифровите имат голям лагStefan Hadjov написа:За ламбда-сондата може с мултицет,но не е съвсем сериозно измерването е ориентировъчно.С мултицет не може да се измери фронта на нарастването на стойностите.Това става с осцилоскоп.Освен това ако мултицета е с по-голяма инертност в показанието сащо заблуждава.Полегатия фронт/или бавното нарасване на стойностите/ е не добър сигнал от ламбдата.От мин до макс сигнала трябва да нараства за не повече от 5 мсек.За мап-сензора стойност 0,1 Волта е нереално и го няма в никакъв режим на двигателя.На празен ход не е по малко от 1.3 волта и с отваряне на дроселовата клапа расте наистина до 4,8-4,9 волта. Ако МАП-сензора ти покаже сигнал от 0,1 волта-смени го.u_bo написа:за програма - например Виза унисканно можеш да си замериш ламбдата с мултицеттрябва да играе между 0,1 и 0,99 Волтаособено при форсиране на място.за мап-а трябва да се мени между 0,1 и 4,9 Волта - колкото по-отворена дроселова клапа - толкова повече.
Коментар
-
В този случай ще ти светне чек-лампата/независимо,че елект.не е откачена,защото показанието и ще бъде извън работния и диапазин/ и ще трябва да ходиш да ти трият грешка ако си нямаш кодочетец за да си я изтриеш сам.Звукът от двигателя няма да е съществено по-голям.infineon написа:Ясно разбрах.Тука един познат ме посъветва като за начало да сваля ламбдата и да я почистя хубаво с четка.Та се чудя проблем ли ще е да карам колата около 200 метра от канала до нас с махната ламбда сонда??Имам предвид не електрически откачена, а отвита от колектора.Дали ще реве много двигателя така?
Коментар
-
Вчера мерих ламбдата и съм доста изненадан.Да попитам само проблем ли е ако я меря сондата при изключено отопление??Разбира се изчаках двигателя да загрее. На сигналните пинове черния и сивия с аналогов мултицет на обхват 1 волт стрелката не мърдаше от 0. Само веднъж за кратко показа съвсем леко напрежение и толкова беше.Най интересното е че при изключена ламбда сонда няма промяна в работата на двигателя и чек лампата на таблото не светва.От това ми идва на ум че ламбдата или е прекъснат кабела някъде или не работи изобщо.Когато откача МАП сензора оборотите на празен ход са нестабилни и светва чек-а на таблото.А колегата който каза че ще ми трябва кодочетец- като го закачих обратно и си работеше нормално без да отчита грешка, явно не записва в паметта.Да купувам ли ламбда сонда направо или да търся осцилоскоп да я меря??http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
u_bo
аз бих я измерил,но не разбирам защо си изключил отоплението ???закачи си всичко и тогава мери - може да ти даде други резултати.измери си и отоплението - дали работи.infineon написа:Вчера мерих ламбдата и съм доста изненадан.Да попитам само проблем ли е ако я меря сондата при изключено отопление??Разбира се изчаках двигателя да загрее. На сигналните пинове черния и сивия с аналогов мултицет на обхват 1 волт стрелката не мърдаше от 0. Само веднъж за кратко показа съвсем леко напрежение и толкова беше.Най интересното е че при изключена ламбда сонда няма промяна в работата на двигателя и чек лампата на таблото не светва.От това ми идва на ум че ламбдата или е прекъснат кабела някъде или не работи изобщо.Когато откача МАП сензора оборотите на празен ход са нестабилни и светва чек-а на таблото.А колегата който каза че ще ми трябва кодочетец- като го закачих обратно и си работеше нормално без да отчита грешка, явно не записва в паметта.Да купувам ли ламбда сонда направо или да търся осцилоскоп да я меря??
Коментар
-
Ами мерих я на откачена букса затова беше с изключено отопление ако я включа ще трябва да режа изолацията на кабела за да мога да я меряИначе на отоплението пуска 14.5 волта, не се сетих да измеря колко ома дава сондата, но все пак целта на това отопление е в когато не е загрял мотора да подгрее сондата, след това си мисля че не и е необходимо толковаu_bo написа:аз бих я измерил,но не разбирам защо си изключил отоплението ???закачи си всичко и тогава мери - може да ти даде други резултати.измери си и отоплението - дали работи.infineon написа:Вчера мерих ламбдата и съм доста изненадан.Да попитам само проблем ли е ако я меря сондата при изключено отопление??Разбира се изчаках двигателя да загрее. На сигналните пинове черния и сивия с аналогов мултицет на обхват 1 волт стрелката не мърдаше от 0. Само веднъж за кратко показа съвсем леко напрежение и толкова беше.Най интересното е че при изключена ламбда сонда няма промяна в работата на двигателя и чек лампата на таблото не светва.От това ми идва на ум че ламбдата или е прекъснат кабела някъде или не работи изобщо.Когато откача МАП сензора оборотите на празен ход са нестабилни и светва чек-а на таблото.А колегата който каза че ще ми трябва кодочетец- като го закачих обратно и си работеше нормално без да отчита грешка, явно не записва в паметта.Да купувам ли ламбда сонда направо или да търся осцилоскоп да я меря??http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Колега,ламбда-сондата при изключеното и отопление не работи.300 град.температ.и трябва за да почне да отчита.Затова и слагат нагревател,а ти си го изключил и се чудиш защо не ти отчита нищо.Мери без да откачаш куплунга и.Минусовия проводник на уреда на маса на двигат,а плюсовия на черния проводник на ламбдата.infineon написа:Вчера мерих ламбдата и съм доста изненадан.Да попитам само проблем ли е ако я меря сондата при изключено отопление??Разбира се изчаках двигателя да загрее. На сигналните пинове черния и сивия с аналогов мултицет на обхват 1 волт стрелката не мърдаше от 0. Само веднъж за кратко показа съвсем леко напрежение и толкова беше.Най интересното е че при изключена ламбда сонда няма промяна в работата на двигателя и чек лампата на таблото не светва.От това ми идва на ум че ламбдата или е прекъснат кабела някъде или не работи изобщо.Когато откача МАП сензора оборотите на празен ход са нестабилни и светва чек-а на таблото.А колегата който каза че ще ми трябва кодочетец- като го закачих обратно и си работеше нормално без да отчита грешка, явно не записва в паметта.Да купувам ли ламбда сонда направо или да търся осцилоскоп да я меря??
Коментар
-
Ясно ще меря с включено отопление.А нормално ли е когато съм изклюючил буксата на ламбда сондата да не ми светва лампата на инжекциона?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар