PeacemakeR написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отоплителна система проблем.
Collapse
X
-
Към него си има дълъг маркуч.. Вкарваш го в каналите на системата през централната конзола и пръскаш яко ... после затваряш клапата да остои малко така ... после отваряш и пускаш на климатик, 4 степен да продуха всичко за 10 мин.... има си указания.Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
-
NewUser е прав! Беше спукано парното! Цялото беше синьо. Удоволствието ми струваше 120 лева работа и 45 лева радиаторче. Сега всичко е наред, няма неприятната тежка миризма.Република на негодници! Диктатура на демократи! Чиста полицейска държава! Телефона ти се подслушва, коренспонденцията ти се контролира ... За нас я няма тази власт...
Коментар
-
Значи идеята на тези спрейове е да се напръска самата пита на климатика, т.е. вътрешния изпарител. Ако си разгледал климатика който имаш в къщи там под самата пита има една ваничка в която се оттича влагата и след това тази влага под формата на течност се излива от ваничката, влага там пак остава и мухъл пак си има затова се чисти с препарат антимухъл на който основната съставка е хлор основно противогъбично средство.Колега радвам се че съм помогнал, много безавариини километри съсPeacemakeR написа:NewUser - и като няма климатик няма от къде да влезе влага ===> да се образува мухъл ===> да мирише кофти така ли ?!?!?!easylife - е да де ама въпроса е къде ръсиш с тоя спрей ?!?!?
Fiat Punto 1.1 Petrol year 95
Коментар
-
Моля те кажи ми, че това са всички пътища които си минал, че се разорихNewUser написа:Колега и този път съм го минал - водна помпа за смянаbaracuda написа:Пак проблем
Губи антифриз ;( Тече някъде под алтернатора. Идей???
Пак беше прав
Република на негодници! Диктатура на демократи! Чиста полицейска държава! Телефона ти се подслушва, коренспонденцията ти се контролира ... За нас я няма тази власт...
Коментар
-
Колега по отоплителната/охладителната система остава единствено да си наблюдаваш термостата, ако започне необяснимо колата ти да вдига високи градуси значи термостата е запецнал на затворено положение, ако не вдига нормална температура през зимата значи е запецнал на отворено и охладителната течност постоянно циркулира и двигателя не може да достигне нормална работна температура. Нормалната температура през лятото на този двигател е около 90 ° , а зимата около 84 - 85 °. Ако срещнеш друг проблем питай аз колицата я търкалям вече година и половина на 20 000 км. сменям свещи и горивен филтър, На 8000 км. масло, маслен филтър и въздушен филтър. Модела без климатик няма фабрично поставен филтър на купето този филтър се води филтър за климатика, отиваш в някоя автоморга и питаш дали имат фиат пунто с клима няма значение бензин или дизел, ако имат ги караш да ти свалят пластмасовия капак под чистачките и взимаш пласмасовия корпус в който е монтиран фитъра и този който е завинтен за купето струва около 15 лв. купуваш си един филтър около 15 лв. и за общо 30 лв. вече дишаш сравнително по-чист въздух. Ми туй то ако се сетя друго ще ти пиша, ако и ти разрешиш накой специфичен проблем пишиbaracuda написа:Моля те кажи ми, че това са всички пътища които си минал, че се разорихNewUser написа:Колега и този път съм го минал - водна помпа за смянаbaracuda написа:Пак проблем
Губи антифриз ;( Тече някъде под алтернатора. Идей???
Пак беше прав 
Fiat Punto 1.1 Petrol year 95
Коментар
-
Само, че нямам датчик за температурата! За идеята с корпуса за климатика ЕВАЛА!!! СПЕСТИ МИ ДОСТА ЯДОВЕ! Мислех да опъвам мрежа под чистачките
. Има ли някакъв вариянт да си сложа датчик за температурата и колко ще струва?
Република на негодници! Диктатура на демократи! Чиста полицейска държава! Телефона ти се подслушва, коренспонденцията ти се контролира ... За нас я няма тази власт...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар