Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги, бихте ли ми казали какво е това?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги, бихте ли ми казали какво е това?

    Колеги,бихте ли ми казали какво е това на снимката оградено с червен кръг, и защо няма букса??? Колата е фиат мареа 1.8 16V. Благодаря предварително!
    Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V 97г.с АГУ
    Fiat Bravo SX 80 16V 99г. с ГИ АС

    #2
    ами така като гледам ми прилича на маслената помпа на вариатора. ама 1.8 16V май нямат вариатор. хм чудна история

    Коментар


      #3
      Това е колата от подписа ми,колата е 97 год..Един приятел си купи същата марея но при него този вариатор го няма,а и колата му е малко по бавна от моята.
      Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V 97г.с АГУ
      Fiat Bravo SX 80 16V 99г. с ГИ АС

      Коментар


        #4
        Мисля, че бях изчерпателен, казах ти - дай ми кода на мотора и ще ти кажа дали не е от купе или от каквото и там друго....
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          сменен ти е мотора или главата с такава с вариатор.дори май има начин да си ъпгрейднеш еку-то да го управлява ще има повече мощност ВЪВ ВИСОКИТЕ обороти.аз не бих го направил

          Коментар


            #6
            182A20000113523 - Това е номера на двигателя по талон, не знам дали ще ти свърши работа.
            Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V 97г.с АГУ
            Fiat Bravo SX 80 16V 99г. с ГИ АС

            Коментар


              #7
              Колега главата ти е сменена с такава от купе,и тъй като единствената разлика в моторите е главата ,ти в момента имаш мотор от купе с неработещ вариаторВариатора работи от 1800 до 4700 оборота.Подай му 12 волта и ако работи ниските обороти на колата трябва да се променят ,тогава му пусни постоянно захранване и я изкарай на пътя ,сигурен съм че усещането ще ти хареса.Не се притеснявай за поляритета на захранването,това е един най обикновен електромагнит и просто ще дръпне котвата си наобратно. Пусни търсачката, писал съм много по въпроса .

              Коментар


                #8
                май има един пин на ЕКУ-то който над тези обороти пуска 12 В за вариатора.на твойта просто не е свързан.инаше някъде тема по въпроса.

                Коментар


                  #9
                  Прав е колегата на екуто си има пин ама трябва и ремап със софт. от купе.

                  Коментар


                    #10
                    само за украса си стои при теб това фазово вариаторче!Дълга и широка става историята ако решиш да го пускаш в действие на твоя матор както каза колегата ’Ремап на еку’’и кой знае още какви работи
                    Powered by Emzo

                    Коментар

                    Working...
                    X