Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прекъсвач на Браво 1,8 GT?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прекъсвач на Браво 1,8 GT?

    Здравейте, колеги! Нямам време да търся теми, та да попитам на вашите машини на колко оборота Ви е прекъсвача? Благодаря предварително!

    #2
    При мене няма прекъсвач.

    Коментар


      #3
      подобно!залепва на рязката преди критическите и не мърда
      Powered by Emzo

      Коментар


        #4
        6600
        FIAT BRAVO II 1.4 GPL
        FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
        FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
        FIAT UNO 1.5

        Коментар


          #5
          зависи от енджина всеки с критиките си
          Powered by Emzo

          Коментар


            #6
            evgeni85 написа:
            подобно!залепва на рязката преди критическите и не мърда
            Да разбирам 6500 оборота? А при мене бяга почти до 7000 Май съм с чипче :P

            Коментар


              #7
              Shefy написа:
              evgeni85 написа:
              подобно!залепва на рязката преди критическите и не мърда
              Да разбирам 6500 оборота? А при мене бяга почти до 7000 Май съм с чипче :P
              не си!Мойте започват от 7000
              Powered by Emzo

              Коментар


                #8
                evgeni85 написа:
                Shefy написа:
                evgeni85 написа:
                подобно!залепва на рязката преди критическите и не мърда
                Да разбирам 6500 оборота? А при мене бяга почти до 7000 Май съм с чипче :P
                не си!Мойте започват от 7000
                Да, ама ти си с Купе

                Коментар


                  #9
                  Моята със сигурност не е с чип,а прекъсвача ми е на 6700 оборота ( Браво 1997 / 1.8 GT ) При достигане на тия обороти почва да се клати стрелката на 6600-6700 об/мин... тва се пада 200 оборота след червеното ама не е желателно мн мн да се клати там стрелката
                  Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                  Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                  Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                  Коментар


                    #10
                    PaUnOff написа:
                    Моята със сигурност не е с чип,а прекъсвача ми е на 6700 оборота ( Браво 1997 / 1.8 GT ) При достигане на тия обороти почва да се клати стрелката на 6600-6700 об/мин... тва се пада 200 оборота след червеното ама не е желателно мн мн да се клати там стрелката
                    Щот може рязко да ти се поклати финансовото състояние за ремонт на маторя Аз колкото и да го форсирам залепва си точно на 7000об. и не мърда изобщо от там
                    Powered by Emzo

                    Коментар


                      #11
                      Е значи нямам ЧИП Благодаря за информацията. А сега я да ви питам що биете прекъсвача бре мръсници :D

                      Коментар


                        #12
                        моя е на 7000 и там започва критичната,а на приятел с браво 1.6 16В на 7.300 почва да вика тътътътътътът .... :D
                        coupe 1,8 16V

                        Коментар


                          #13
                          Александър1982 написа:
                          моя е на 7000 и там започва критичната,а на приятел с браво 1.6 16В на 7.300 почва да вика тътътътътътът .... :D
                          Нема тътътътът :D Пляс на 7000 и не мърда ни нагоре ни надоле :D :D
                          Powered by Emzo

                          Коментар


                            #14
                            6500
                            Bravo GT 1.8

                            Коментар


                              #15
                              Днеска пак я изглезих кочинката, ново масълце на 8к километра :P

                              Коментар

                              Working...
                              X