Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

вериги за сняг

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    вериги за сняг

    Колеги споделете опит с вериги за сняг. Имам едни от Метро и проклинам деня в който ги купих, щото ги слагам 2 часа и се налага през 5 км да спирам и да ги намествам! Има ли някакво хитро изпълнение при което не се налага да се вдига колата с крик, когато се наложи монтажа (нямам предвид онзи пластмасови вериги чрез спрей дето се пръска по протектора)
    Брава 1.6 16V ELX
    Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

    #2
    Re: вериги за сняг

    bright написа:
    Има ли някакво хитро изпълнение при което не се налага да се вдига колата с крик, когато се наложи монтажа
    Защо се вдига на крик!?
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #3
      защото има едно закопчаване от вътрешната страна, което няма по друг начин да го направиш освен да свалиш гумата!
      Брава 1.6 16V ELX
      Пунто 1.2 60 S.S.Cult - на жената

      Коментар


        #4
        bright написа:
        защото има едно закопчаване от вътрешната страна, което няма по друг начин да го направиш освен да свалиш гумата!
        повечето вереги които съм виждал се слагат така разстилаш веригата на земята /зад гумата/ даваш на заден и готово нагласяш закопчалките изпъваш ги хубаво и газ но не знам при теб може да са някво друго изпълнение
        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
        UNO 1.0 FIRE

        Коментар


          #5
          Ползвам вече две зими такива от метро и съм доволен. И аз не намирах начин да ги сложа добре без крик и този проблем с задното заключване го имах, но му открих цаката. Първо слагаш веригите зад гумите и даваш назад, когато гумата мине през веригите и стигне 3/4 от тях спираш. Второто нещо е да закопчаеш от задната страна, става лесно ако си застанал с колата така че да ти е свободен вътрешния край. Третото е да закопчаеш и от предната страна. Последната манипулация е с гумения ринг да опънеш веригите, важното тук е да е симетрично да се получи звезда. При правилен монтаж няма да имаш проблеми с разхлабването. Минавал съм с такива вериги около 70 км като не сам ги махал две нощи никакъв проблем не ми създадоха, карал съм и с по 60-70 км в час. Успех с монтажа.п.с. нали веригите са за твоя размер гуми.

          Коментар


            #6
            Нормално би трябвало да можеш да си сложиш веригите без крик и без чалъма "на заден ход" Лично аз миналата зима след като сложиш зимните гуми взех една лятна и се тренирах да слагам вериги След една година вече нищо не помня, но няма значение - ще потренирам пак ако трябва Колкото до самите вериги има значение производителя т.е. не си купувай вериги по-ефтини от 40-50лв. за да не береш ядове
            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

            Коментар


              #7
              brat_John написа:
              Нормално би трябвало да можеш да си сложиш веригите без крик и без чалъма "на заден ход" Лично аз миналата зима след като сложиш зимните гуми взех една лятна и се тренирах да слагам вериги След една година вече нищо не помня, но няма значение - ще потренирам пак ако трябва Колкото до самите вериги има значение производителя т.е. не си купувай вериги по-ефтини от 40-50лв. за да не береш ядове
              Подкрепям колегата, веригите се слагат без пролем - вътрешния кръг /който стои зад гумата/ е със сглобка и тя се прекарва зад гумата и се закача тогава - разстила се после веригата по гумата и се закпчава предния кръг с обтегачите. като се стягат колкото могат. Мръдваме колата после 2-3 метра и пристягаме обтегачите наново.Внимателно трябва да са стегнати веригите, защото можеда си докарате много неприятности.Съвети: не слагайте вериги на алаумниеви джанти и джанти с тасове ако искате да запазите външния вид на джантите/тасовете - ужулват се задължително. Не карайте със скорост по-голяма от 60 км/ч - може да скъсате веригата а и окачването и предницата са подложени на много повече вибрации.Аз миналата зима си закупих вериги от ОМВ - гръцко производство марка "Guard" ... миналата зима ги ползвах в сняг 40-50 см и нямаше никакви проблеми.
              Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

              Коментар


                #8
                1. Поставете веригата зад гумата.2. Свържете двата края на въжето в горната част на гумата, така че то за направи обръч в задната част на гумата.3. Разстелете веригата върху гумата и закачете куката /червена/ за веригата /жълтата част/ в горната част на гумата, така че да се образува пръстен от предната страна на гумата.4. Прекарайте обтягащата верига /червена/ през U-образната обезопасяваща част, след което я преьвърлете около веригата /жълтата част/. Закачете гумения обтегач във вътрешната част на веригата и я опънете.
                Прикачени файлове
                Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

                Коментар

                Working...
                X