Колеги извинявам се за темата. Вероятно е писано много, но аз да попитам. Скъса се ангренажния ремък на Бравата. Двигателят е 182.А4.000 (1.6 16V) . Какви са възможните повреди по двигателя? Благодаря предварително. Колата е 1999 г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсан ангренажен ремък на фиат брава
Collapse
X
-
Възможни повреди са криви или подбити клапани, евентуално и пробито бутало, при удар на клапанните в повисоки обороти заминават пооловината- доколкото знам най често изпускателните тъй като стоят повече време отворени около.Опиши как точно го скъса при какви обороти в движение или на място.Ако е на място едва ли е с мн поражения, но ако е било при висока скорост, докато не натиснеш съединителя буталата са продължавали да удрят клапаните и са възможни доста повече повредиhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ето еда прясна тема от лятото да прочетеш колко й коства на колежката http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=29873
Коментар
-
Нека го обясня така! Задълително ли е след като се изкъпя и да си сменя бельото? Много ясно! Ролката е на практика търкаляш лагер, в чиято формула за изчисляване фигурира времето и натоварването! Изчислява се, че за пробег от 50 000 км (колкото е и живота на ангренажния ремък), тази ролка е с достатъчен ресурс (по време и натоварване), гарантирано от завода производител на лагери (в случая - ролки)! За по нататък - нищо не се гарантира! И ако майстора просто завърти ролката и каже "добре е - ще кара" - веднага задаваш контра-въпрос "колко ми гарантираш"? За да може евентуално да поеме безплатно ремонта, от повреда, причинена от блокирала ролка! Е, обикновено отговора е "мииии, колко’т изкара"!Затова следното правило:Когато се изкъпем се подразбира, че си сменяме бельото!Когато сменяме масло се подразбира, че сменяме и маслен филтър!Когато сменяме ангренажен ремък се подразбират и ролки!SHB написа:Вкарахте ме във филм бе хора.Задължително ли се сменя ролкота при смяна на ремъка(ангренажния)??? Yellow_Flash_Colorz_PDT_23
Коментар
-
В такъв случай мога да кажа само-опааа....Добре а след като е сменен ремъка,технически възможно ли е да му се смени ролката?///// написа:Нека го обясня така! Задълително ли е след като се изкъпя и да си сменя бельото? Много ясно! Ролката е на практика търкаляш лагер, в чиято формула за изчисляване фигурира времето и натоварването! Изчислява се, че за пробег от 50 000 км (колкото е и живота на ангренажния ремък), тази ролка е с достатъчен ресурс (по време и натоварване), гарантирано от завода производител на лагери (в случая - ролки)! За по нататък - нищо не се гарантира! И ако майстора просто завърти ролката и каже "добре е - ще кара" - веднага задаваш контра-въпрос "колко ми гарантираш"? За да може евентуално да поеме безплатно ремонта, от повреда, причинена от блокирала ролка! Е, обикновено отговора е "мииии, колко’т изкара"!Затова следното правило:Когато се изкъпем се подразбира, че си сменяме бельото!Когато сменяме масло се подразбира, че сменяме и маслен филтър!Когато сменяме ангренажен ремък се подразбират и ролки!SHB написа:Вкарахте ме във филм бе хора.Задължително ли се сменя ролкота при смяна на ремъка(ангренажния)??? Yellow_Flash_Colorz_PDT_23
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар