Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.1 - тракане,

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.1 - тракане,

    което се чува от зъбното колело на разпределителния вал. Субективното усещане е - все едно има незатегната шайба, която се удря насам-натам между болта и колелото и ту дрънчи, ту спира за секунди пак ии..така..най-вече при ниски обороти. С увеличаване на оборотите не се чува (или не съвсем ясно).Разбира се няма никакви незатегнати болтове..))). Не знам точно как лагерува вала и дали да се притеснявам..лагер?..повдигач на клапан?..Иначе всичко на колата си е О.К. - върви като змей..)). Дрънченето се чува ясно при свален капак на ангренажа - с капака почти не се чува, по скоро се усеща леееко като дизел...

    #2
    имаш пул за смяна!
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    Коментар


      #3
      Punto75MPI написа:
      имаш пул за смяна!
      как разбра? а ако въобще не е от клапаните? а ако е изтъркан разпр вал? бая убедено казваш нещо, което ич не е сигурно
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Слушах дрънченето със слушалка и звука се чува ясно точно от оста на шайбата на разпр. вал - по-нататък (по капака на клапаните на дясно) се чува само леко тракане на клапаните...Нещо не намерих подобни теми във форума, с изключение на проблема на един колега с Типо 1.1, но не стана ясно какво му трака..))) Ако е вала..да не би пък 1.1 да има "по-слаби" валове..и - ако е износен вал - може ли той само да се "износи", пък всичко друго да е ОК на двг?..в смисъл - може би заминава целия двигател? От наблюденията ми върху FIRE все ми се струваше, че този двиг. е вечен!..)))И ако е пул или вал - въобще, има ли страшно да се кара известно време така?

        Коментар


          #5
          пич, не се хвърляй в излизашни размисли- едва ли не прие, че тряа сменяш двг. няма фабрична слабост на този двигател да търка валове. причините може да са много да изтърка пул/вал, което между другото и едното ако тръгне неминуемо и другото заминава циментацията му. като няма проблем с мазането вала обиновенно се получава такъв проблем при нерегулирани клапани след отваряне на двг
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Съгласен съм, прав си pakumba, няма да го хвърлям..)))..Това което ме подсещаш (че се получава след отваряне на двг), ме навежда на мисълта, че може да е сменяна гарнитура на главата..В момента не пипа вода и т.н. - нищо не се смесва, обаче на дъното на радиатора имаше неква тиня..Забравих да кажа, че колата е "нов внос" (и това изобщо не го чух като я купих..)))..), но все едно - ще карам известно време така, пък ще видим..

            Коментар


              #7
              Колега , Пакумба, ако тракането е от към клапаните съм сигурен защото знам от опит на моята кола
              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
              Втората......пак същата!
              (_-_)______////_______(_-_)
              Punto75-Вече на жената!
              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

              Коментар


                #8
                Totko написа:
                Съгласен съм, прав си pakumba, няма да го хвърлям..)))..Това което ме подсещаш (че се получава след отваряне на двг), ме навежда на мисълта, че може да е сменяна гарнитура на главата..В момента не пипа вода и т.н. - нищо не се смесва, обаче на дъното на радиатора имаше неква тиня..Забравих да кажа, че колата е "нов внос" (и това изобщо не го чух като я купих..)))..), но все едно - ще карам известно време така, пък ще видим..
                колега, навън никой не се занимава да сменя гарнитури на глави. оставят тази работа на нас въобще не твърдя дори, че е клапан. може да си трака от 100 места и ми е трудно да разбера дори на моята кола кое е точно, дето го слушам, а не чета по форум, камо ли на чужда по приказки. може в крайна сметка някоя ролка д аиздава какви ли не звуци....
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Punto75MPI написа:
                  Колега , Пакумба, ако тракането е от към клапаните съм сигурен защото знам от опит на моята кола
                  да, колега, знам темите. но не се изкавай първо така сигурно, че веднага е пул, защото е възможно да са мноооооооого други неща. хората с отваяне на двг не винаги успяват да го установят/пример двг на колежката от една 20 страницова тема/, а тук по слух ше определяме. второ, както забелязваш някои хора веднага се връзват и нищо чудно утре да иде и да каже на някой майстор отваряй двг и смени пуловете ей ти тука 200 лв. трето, без д асе обиждаш, но това, че си имал проблем на твоята кола не значи, че вече си спец в тази област/глава, клапани, повдигачи/пулове/- трябва много повече и особенно трябва да го решиш ти този проблем, за да се сблъскаш с всички трудности и то от веднъж също не става. това, че ти е тракала колата и си отишъл на майстор да ти направи ревизия на главата въобще не значи, че можеш и ти да го направиш. не се сърди :D
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    няма проблем
                    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                    Втората......пак същата!
                    (_-_)______////_______(_-_)
                    Punto75-Вече на жената!
                    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                    Коментар

                    Working...
                    X