Здравейте! Когато си взимах фиатката е била леко почукната в бронята в следствие на което има незабележима цепнатина запълнена и боядисана старателно, НО след тукашните дупки и готини пътища като цяло започнаха да изкачат недостатъците на козметиката, а те са:Пластмасата (бронята) е хваната колкото да не се влачи по земята със всевъзможни рапидки, телове и свински опашки най-вече
Има и леки поражения по ламарините на предницата, които държат бронята и евентуално поемат удар, демек вече са поели удара и са леко криви. След като започна да трака и вибрира нереално много цялата козметика и вече не се издържаше реших да сваля позачупените подкалници и да огледам с цел да я притегна където и както мога. Оказа се ,че има много не-захванати краища под фаровете и под радиатора, който също беше на свински опашки финно прикрити (ха ха ха), и в краищата на бронята.И започнах аз да гледам и да се чудя как и къде да я захващам и резултата след цялата работа беше почти задоволителен!За прикрепянето използвах винтоверт, няколко броя отверки, шайби и рапидки! Големия майтап падна когато ми трябваше една шайба с диаметър колкото 5 ст. и с помоща на винтоверта и няколкото налични боргии постигнах ето това --->v
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тракаща предница и малко смях ;) Колко ли струва една шайба?
Collapse
X
-
Тракаща предница и малко смях ;) Колко ли струва една шайба?
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"Етикети: –
-
Re: Тракаща предница и малко смях
Колко ли струва една ша
Сигурно шайбата ще ти струва повече отколкото монетата. Като я гледам е от 1999г. т.е. от старите. И на мен ми се е налагало и съм ползвал за подобна цел 2лв. от същата година. Че той материала на монетата струва повече отколкото стайността и.чичо Неноmancuzo написа:....За прикрепянето използвах винтоверт, няколко броя отверки, шайби и рапидки! Големия майтап падна когато ми трябваше една шайба с диаметър колкото 5 ст. и с помоща на винтоверта и няколкото налични бургии постигнах ето това --->vFiat Punto 1,1- 1996г.
газ-бензин , "Lovato"
-
При липсата на подходяща и невъзможността да отида да си купя ме осъни тази гениална идея
Колата беше без гума, аз мръсен а близка железария нямаше. В колата винаги имам един тон ресто от по 1, 2, 5 и 10 стотинки които са идеален заместител, който не ръждясва и е с добра якост.Гледам темата, че е безинтересна и никой не пише за което се извинявам. Май освен на мен и чичо Нено на никой не се налага да импровизира.
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
С радост бих научил, ако се сетиш! Никога не е излишно да си имаме едно наум за това и онова!Tornado написа:На момента не мога да се досетя за някоя импровизация ,но имам доста.CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
bubachko
Как ли пък неmancuzo написа:...Гледам темата, че е безинтересна и никой не пише ...
А ако си мислиш, че само ти имаш накичени жълтици по колата... моята е вече 2 години със старите двулевки под предната броня
Друга доработка имам на дупката на края на деуцевката, точно където се събират двете тръбу в една. Та там има една тръба дето влиза, нещо останало от еко-работите на колата, съответно изгнила и скъсана и нямате идея колко ме дразнеше, точно под конзолата в купето се пада и пърди, и дига шум... а заварка - трудно, защото се пада нагоре и требе бая да се разкачи... та дупката е точно по мярка на болт 10 да влезе плътно без да се завие, а болт 12 не вла’а... та тука се включи гения. 10-ката е колкото батерийка от дистанционно за аларма и е меко - зацепи се перфектно с болта и дупката и си се зави та знае ли се
Така е от почити 2 години и няма мърдане. Инак и аз съм кат’ Нено - има разбира се и други истъпления в сил "С тел и дъвка", за които не се сещам...
Коментар
-
Ние българите без чук, тел клещи и мамата неможем. На Пунтото като го взех му пърпореше гърнето, оказа се че има на тръбите, незнам з/о там, 2 дупки колкото цигара, закърпих ги с високотемпературен силикон и отгоре с латун естествено вързани с тел карах една година докато не се наложи да сменя гърнетата. А иначе на жигулите съм връзвал ауспуха с азбестов лист или платно.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар