DarkSPIDER написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трябва ми малко нАучна информация... :)
Collapse
X
-
мерси много колега ме късно вече питах един приятел тука вика стягаш основните на 60НМ биелните на 30 НМ и затваряш тея на разпределителния вал на не повече от 25нм и така направих ако ще да се трошиstenli написа:Да не те плаша колега ама ако не зи затворил картера ги стегни още мъничко. Стягането на основните лагери е на два етапа 1. 20 нм , 2. 100 градуса, а на биелните 20 нм и 40 градуса. На основните лагери при 2 рото стягане динамометричния ключ беше на 110 нм а на биелните на 55.
Коментар
-
Мухахахахахаааааааааааааа . Пиша и още не-мога да се спра да се хиляivchotr написа:В един сервиз преди време майсторът праща някакъв чирак да стегне гайките на джантата на камион. Чиракът го пита "Колко да ги стягам". Майсторът - "До скъсване и връщаш четвърт оборот". След малко пристига малкия, потен и запъхтян и вика "Бах маа му, само една ми се опря"
CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар