Онзи ден сменях гарнитури на фиатката и се установи, че регулаторът на налягането в моноинжекциона е на път да се сдуха окончателно. Това от своя страна е доста гадно, особено ако се случи на път, защото тогава бензинът ще се излее в двигателя като Ниагарския водопад. Пък аз обикновено карам на газ. Та като се поразпитах малко установих, че този чарк се намира доста трудно като нов, а освен това, в страната се продават екземпляри, които няма гаранция, че като се монтират дори като нови, ще сработят както трябва.Въпросът ми е - ако на някой му се е случвало да сменя въпросния регулатор на налягане, да ме насочи откъде да го закупя, че да нямам проблеми. Колата е Типо 1.6 i.e. от 1992 г. Моноинжекцията е на Бош, струва ми се.Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с регулатора на налягането в моноинжекциона на Типо
Collapse
X
-
нищо няма дd ти стане и на път да се скапя, като имаш газ има 2 варианта или е прекъсната бенз. помпа и не върти никакъв бенз. или е спрян инжектора, така че няма никакъв начин бенза да взле в двг дори и със скапан регулаторLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Точно платно е. С гумена облицовка. Като почне да се разяжда гумата и платното вече не може да задържа бензина и той шурва като река през него. Едно време механичните бензинови помпи на съветските автомобили бяха на същия принцип. Лошото е, че качеството на продаваните в момента платна е доста лошо, според препатили. Затова търся магазин, в който се продават читави. Иначе трябва да сваля кутията за да видя какъв е номерът, ама малко по-късно ще го пиша.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Ми момчето, което установи проблема в сервиза ми препоръча, ако случайно стане фал на път , да прекъсна захранването на помпата, като отстраня предпазителя за нея. Явно при работа на газ при мен помпата си остава включена. Доколко инжекторът може да спре притока на бензин в колекторите при изпуснал регулатор не мога да кажа, защото повече съм си имал работа с карбуратори, но като го гледам как е монтиран, при проблем в регулатора, бензинът май въобще няма да го интересува, че инжекторът е изключен.pakumba написа:нищо няма д ати стане и на път да се скапя- като имаш газ има 2 варианта или е прекъсната бенз помпа и не върти никакъв бенз или е спрян инжектора. така че няма никакъв начин бенза да взле в двг дори и със скапан регулаторFiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
Не видях никакъв номер. Самото платно не съм гледал, защото трябва да сваля месинговата капачка, която го държи, а пък колата в момента ми трябва и нямам време да я разглобявам повече. Върху капачката обаче със сигурност няма никакви номера.mitaka_71 написа:Дай номера на твоя-трябва да има върху него-10 цифрен...Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
е, аз ти казвам, пък ти си прави твоето. бенз регулатор е съвсем друга раота, като дадеш контакт и помпата каже бръм след 2-3 сек се чува цък и ей това е той- спира налягането. като изгасиш той пази да не падне налягането, щото няма кой да чака помпата да подкачи и веднага въртиш ключа д апалиш. инжекторите като няма кой да ги отвори няма как да влезе бенза.ivchotr написа:Ми момчето, което установи проблема в сервиза ми препоръча, ако случайно стане фал на път , да прекъсна захранването на помпата, като отстраня предпазителя за нея. Явно при работа на газ при мен помпата си остава включена. Доколко инжекторът може да спре притока на бензин в колекторите при изпуснал регулатор не мога да кажа, защото повече съм си имал работа с карбуратори, но като го гледам как е монтиран, при проблем в регулатора, бензинът май въобще няма да го интересува, че инжекторът е изключен.pakumba написа:нищо няма д ати стане и на път да се скапя- като имаш газ има 2 варианта или е прекъсната бенз помпа и не върти никакъв бенз или е спрян инжектора. така че няма никакъв начин бенза да взле в двг дори и със скапан регулаторLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Всичко което казваш колега, е безспорно така. Мисълта ми беше, че като гледам как е направена моноинжекцията, при евентуална повреда на платното, бензинът ще си потече в двигателя, като изобщо не минава през инжектора, а ще олива покрай него. То платното и в момента леко се омокря над капачката, която го държи, но засега е малко. Те майсторите по това и го хванаха проблема и ми заостриха вниманието върху него. Даже в момента, при загрял двигател, като спра някъде и го загася и ми се наложи да го запаля преди да е смъкнал температурата, колата не ще да пали от раз. Обяснението беше, че леко се удавя с този бензин, който не се задържа от регулатора, плюс остатъците от парите от газта, плюс бензина, който си тръгва по принцип при запалване, щото колата пали първо на бенз. Така че ще бъда благодарен все пак на информация за читав чарк в софийски магазин.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар