Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги голям проблем с Фиатката ... :(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега , проблема смятам че е в жилото.Много разбирачи има :D Аз имах същия проблем когато взех Мареата , беше стояла дълго без да се кара и жилото явно беше изгнило , но се беше скъсало само опредилен брой телчета и се беше разпънало в следствие на което удълженото жило не дава достатъчно ход зада отцепи съединителя.Когато отидох в сервиз "майсторчетата" набързо дадоха диагноза че трябва да сменя съединителя :D като започнаха да ми говорят стандартните фрази като видят Фиат " те фиатите са така до 100хил.км. хвърлят по 2-3 съединителя" иде ше ми да му изкъртя зъбите но си спестих тези пари Всичко се оправи като смених жилото :D Дано и твоя проблем да е същия. Успех.
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #17
      Atanas71 написа:
      ...удълженото жило не дава достатъчно ход зада отцепи съединителя...
      И на мен моите познати, които ми гледаха съединителя казаха нещо от този сорт. Сега гледах в axm-auto, че едно жило струва 23,30, дали ще е удачно направо да си поръчам такова жило и да отида да ми го сменят или да го закарам на маистор и да видя той вече какво ще ми каже...?!Поздрави.
      Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....

      ...E90..incoming..!!

      Коментар


        #18
        loop написа:
        Atanas71 написа:
        ...удълженото жило не дава достатъчно ход зада отцепи съединителя...
        И на мен моите познати, които ми гледаха съединителя казаха нещо от този сорт. Сега гледах в axm-auto, че едно жило струва 23,30, дали ще е удачно направо да си поръчам такова жило и да отида да ми го сменят или да го закарам на маистор и да видя той вече какво ще ми каже...?!Поздрави.
        За жилото лесно можеш да го провериш но ти трябва майстор , просто единия трябва да натиска педала на съединителя а другия да гледа дали се задейства външната вилка за която е закачено жилото.При твоя случай не трябва да се движи или много малко ще помръдва при натиск на педала.Провери все пак .
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #19
          не знам как точно се захваща, ама едно време на балканчето като не си стягах жилата на спирачките добре, и те вземат че изпуснат, аз натискам, а спирачки - греда! Звучи ми подобно - може и да станат нещата само с регулиране на жилото. хидравлични май са на ЖТД и ХГТ, като за последното не съм сигурен.

          Коментар


            #20
            Добре де, педала кога се оправя? Имам в предвид оправя ли се изобщо? Ако жилото има скъсани влакна и те може да задират в бронята на жилото и да се получат тези ефекти. Иначе то сигурно си е старо и не пречи да се смени и да се пробва, пък и цената не е висока.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              Виж, пич, определението "май съеденителя е механичен", "май е с жило" не вършат работа. Има или няма жило? Просто отвори капака и виж вилката върху ск. кутия с какво се управлява!
              Fiat Marea 1.8i 16V
              Fiat Tipo 1.4i 8V
              Fiat Punto 1.6i 8V
              www.italauto-bg.net/forum/

              Коментар


                #22
                Rokambol написа:
                Виж, пич, определението "май съеденителя е механичен", "май е с жило" не вършат работа. Има или няма жило? Просто отвори капака и виж вилката върху ск. кутия с какво се управлява!
                Хит ко няма да продава жила за кола на която съединителя е с две помпи нали? :D Щом в он -лайн магазина на Хит ко има жило за съединител ,не е необходимо да си гений за да се сетиш дали модела е с жило или не.Сега по темата .Въпросното Браво и с жило на газта и на съединителя,а ЖТД е с две помпи на съединителя и потенциометър на педала на газта.Това е 100% сигурно.

                Коментар


                  #23
                  Shefy написа:
                  Колега, ако питаш мен си с 300лв назад за новия комплект
                  Колко правилно казано.. Съединителя е заминал.. затегнах малко жилото, но ми казаха, че ще ме изкара временно..и засега няма да я пипам, другата седмица направо ще я карам да сменят целия съединител.Та сега идва следващия въпрос, казаха ми цена около 200лв. за съединител и 80лв. за труд, това много ли е? Малко ли е? Нормално ли е..? Поздрави.
                  Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....

                  ...E90..incoming..!!

                  Коментар


                    #24
                    [quote="loopТа сега идва следващия въпрос, казаха ми цена около 200лв. за съединител и 80лв. за труд, това много ли е? Малко ли е? Нормално ли е..? Поздрави.[/quote]Много хора от форума ще ти кажат ,че по-хубаво от Валео няма.Моето мнение е съединител марка АР.Цените ги виж на сайта на Хит ко иначе 100 е нормално за труд.

                    Коментар


                      #25
                      lubobg написа:
                      Много хора от форума ще ти кажат ,че по-хубаво от Валео няма.Моето мнение е съединител марка АР.Цените ги виж на сайта на Хит ко иначе 100 е нормално за труд.
                      Сега погледнах цените в axm-auto. Съединител марка Валео - 186,00лв.Съединител марка АР - 225,00лв.40лв. няма да са чак такъв голям проблем, но има ли смисъл да ги давам?Поздрави.
                      Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....

                      ...E90..incoming..!!

                      Коментар


                        #26
                        Ако вземаш Валео, ако вече не си се оправил де, гледай да е в зелена кутия! AP също са добри и има много добри отзиви за тях. Поздрави!

                        Коментар

                        Working...
                        X