Здравейте колеги, скоро ми предстои смяна на амортисьори, защото последните ( бяха евтини ) заминаха на няма 10 000 км. каране. Въпроса ми е как мога да проверя дали са ми омекнали пружините , да не си прецаквам новите амортисьори, защото предполагам, че именно пружините може са виновниците за прецакването на старите ?Мерси за мненията .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за пружини ?
Collapse
X
-
тоест е възможно да са заминали защото са евтини, не заради капани пръжини .. доколкото знам са си ок , просто доста често чета термина ’омекнали пружини’ и исках да разбера за какво става въпрос
а те задните заминаха, бяха маслени Оптимал мисля че
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Що си мислиш, че втората ръка ще са по-хубави от твоите? Втора ръка пружини се купуват не за замяна на омекнали, а само ако твоите са счупени. Няма смисъл да смениш нещо меко с друго мекоB1keP_B0y написа:ами дано///// написа:Да, оптимал-маслени! Но пружините нямат нищо общо!
идеята ми беше като ги сменяш след време, ако заради това са заминали амотрисьорите, да взема втора ръка, да ги смениш и тях 
Прахоуловители, маншони, тампони и лагери (ако има) - това са причините да си заминат амортисьорите. И както по-горе посочиха - резки удари - т.е. ако караш със 60 и влизайки в дупка - скочиш рязко на спирачките - тогава амортисьора сработва ексремно ... няколко такива скока - и амортисьорите отиват за скрап. Лесен и евтин начин е да ти рециклират твоите. Цената е като да си купиш един, но караш с тях още примерно 10000 километра. Майстора, който прави моите за форда - дори ми даде гаранция - 6 месеца или 60000 километра ... доволен съм от работата му.
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар