Забелязах че под десния ми праг боята е започнала леко да се лющи и се показва ръжа. Как мога да я спра да не се разпростране че идва и зима? Не е на видно място така че не е необходимо да предоядисвам, само да спра разпространението. Ако го изшкуря и малко с кит достатъчно ли ще е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ръжда
Collapse
X
-
И при мен на задния номер и за взеки случай извади един каталог и сравнихме боята 1:1. Има цяла стена с различни цветове бои всяка в кутия с дозатор. Човека натисна едно копче и всички бои в кутиите взеха да се разбъркват и след 4-5 мин по компютъра гледаше от кой цвят колко мл да сложи, от някои капна само по 4-5 капки
Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Кита май не хваща върху третирани с пробразувател повърхности!?wwalker написа:Най-добре стържиш с шкурката, после чистиш ръждата с препарат или кока-кола, тънко кит и накрая спрей. Щом не е на видно място ползваш някаъв готов спрей с близък цвят, че идва скъп да ти правят като оригиналната боя.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Ппеобразувателя на ръжда е някаква киселина. Не се лъжете да го ползвате. Най-добре чистите с шкурката до блясък, след това грунд и после боя.Ако ползвате преобразувател, след него неутрализирайте и тогава пак грунд и боя. А може да се сложи и кит. Ползвал съм го на Москвича, но там ламарината е доста дебела.чичо НеноП.П. Но има една приказка за жената и ръждата.Vladim написа:Кита май не хваща върху третирани с пробразувател повърхности!?wwalker написа:Най-добре стържиш с шкурката, после чистиш ръждата с препарат или кока-кола, тънко кит и накрая спрей. Щом не е на видно място ползваш някаъв готов спрей с близък цвят, че идва скъп да ти правят като оригиналната боя.
Fiat Punto 1,1- 1996г.
газ-бензин , "Lovato"
Коментар
-
Това за кита е верно, полиестер се "скарва" с метал! Най-добре използвай преобразувател който не се налага да се чисти и след изсъхване образува филм който сам по себе си е добра защита, но все пак не е лошо да има нещо пластично за покритие! Забрави за "протекта"- много е бавно! Ако беше от София, веднага щях да те пратя в магазин от който съм пазарувал такъв пробразувател! Не използвай тези боклуци по железариите! Успех, и ако има въпроси, питай!Vladim написа:Кита май не хваща върху третирани с пробразувател повърхности!?wwalker написа:Най-добре стържиш с шкурката, после чистиш ръждата с препарат или кока-кола, тънко кит и накрая спрей. Щом не е на видно място ползваш някаъв готов спрей с близък цвят, че идва скъп да ти правят като оригиналната боя.
fiat divak
Коментар
-
Преобразувателят за ръжда всъщност е Орто-фосфорна киселина (Н3РО4).Сега като споменахте се разрових из Гугъла и попаднах на следното: "Условия за нанасяне:Не се допуска смесване на преобразувателя с алуминий (Сребърен феролит), цинк, магнезий и техните сплави - отделя се водород и съществува опасност от възпламеняване!"Аз тъкмо така възнамерявах да си направя барабаните...Neno Er написа:Преобразувателя на ръжда е някаква киселина...
Space Star 1.9 DID
Коментар
-
Шегуваш ли се или сериозно питаш?Не трябва да се смесва преобразувателя с алуминий, който се съдържа в сребърния феролит, с който пък щях да боядисвам барабаните!!!Vladim написа:Че те да не са от алуминий?Roko написа:...Аз тъкмо така възнамерявах да си направя барабаните...
Space Star 1.9 DID
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар