Имаше една такава смес, но не мога да се сетя за името и, както и за производителя. Използва се за запушване на малки дупки и пукнатини в изпускателната система. Ако някой ме светне за фирмата, ще съм много благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Лепило" за чугун?
Collapse
X
-
Re: "Лепило" за чугун?
Да, температурата достига до около 1000°С. Лошото е, че никой местен майстор не се навива да свърши работа, а колектор втора употреба не мога да намеряlov написа:Баш за там не става каквито и вълшебства да правиш. Не си прави труда температурите са високи а имаш и огромни температурни разлики. Само заварка с електрод за чугун, хоризонтален шев и предварително подгряване на детайла с горелка.
За нов не ми се мисли, че е ненормално скъп. Иначе ето къде е пукнатината, с червената линия.
Коментар
-
Re: "Лепило" за чугун?
Ако е само пукнатина може да се направи и с телоподаващо на място. Стига да има възможност да се бръкне в задната част. На фиат не съм правил но на други каручки съм пробвал и уж от времено така и остана за постоянно. Само пак повтарям трябва да е колкото се може по горещ колектора. Далече си ми а е работа дето се вика за 5 минути.Rokambol написа:Да, температурата достига до около 1000°С. Лошото е, че никой местен майстор не се навива да свърши работа, а колектор втора употреба не мога да намеряlov написа:Баш за там не става каквито и вълшебства да правиш. Не си прави труда температурите са високи а имаш и огромни температурни разлики. Само заварка с електрод за чугун, хоризонтален шев и предварително подгряване на детайла с горелка.
За нов не ми се мисли, че е ненормално скъп. Иначе ето къде е пукнатината, с червената линия.
Коментар
-
Re: "Лепило" за чугун?
Телоподавна имам под ръка. Колектора може да се свали и да се нагрее до доста висока температура. Интересно ми е, че местен майстор ми каза точно обратното - че по време на заварката, трябва непрекъснато да се облива със студена вода???Един колега е лепил риза в камина с някакъв течен метал с много виска температуроустойчивост - 1200°С. Утре ще ми донесе тубата. Дали ще се получи така? Иначе предпочитам да си купя направо здрав, втора употреба, но се оказа, че няма никъде за 1.8lov написа:Ако е само пукнатина може да се направи и с телоподаващо на място. Стига да има възможност да се бръкне в задната част. На фиат не съм правил но на други каручки съм пробвал и уж от времено така и остана за постоянно. Само пак повтарям трябва да е колкото се може по горещ колектора. Далече си ми а е работа дето се вика за 5 минути.
Коментар
-
Re: "Лепило" за чугун?
провери ли в сф в Анкол? ако нямат ще доставят. много съм доволен от тази морга. пиши анкол в гоогле има си сайтRokambol написа:Телоподавна имам под ръка. Колектора може да се свали и да се нагрее до доста висока температура. Интересно ми е, че местен майстор ми каза точно обратното - че по време на заварката, трябва непрекъснато да се облива със студена вода???Един колега е лепил риза в камина с някакъв течен метал с много виска температуроустойчивост - 1200°С. Утре ще ми донесе тубата. Дали ще се получи така? Иначе предпочитам да си купя направо здрав, втора употреба, но се оказа, че няма никъде за 1.8lov написа:Ако е само пукнатина може да се направи и с телоподаващо на място. Стига да има възможност да се бръкне в задната част. На фиат не съм правил но на други каручки съм пробвал и уж от времено така и остана за постоянно. Само пак повтарям трябва да е колкото се може по горещ колектора. Далече си ми а е работа дето се вика за 5 минути.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Re: "Лепило" за чугун?
Тоя дето ти е разправял това за обливането със студена вода да го чукат истамбулските манафи. Дори на кино не е виждал как се заварява. А с телоподаващото идеята е да не се сваля от двигателя колектора и да се завари на място като само се подгрее добре от самия двигател. А ако го сваляш вече и с електрожена става с електроди за чугун. Та нали точно там е проблема при заварянето му е че може да се прави хоризонтална заварка на него. Е става и под малък наклон но си е майсторлък. А и иска колкото се може детайла да е с по висока температура. Точно противното дето тие казал оня идиот. Така в последствие няма опасност да се спука отново а и самия шев е по качествен. А колегата дето казва че е лепен блок да ама там температурата не минава 120 градуса.Извинете ме за по-острото изкаване ама до сега си бих главата точно заради един такъв умник. И как да изпуснеш парата ако не му теглиш една дългосвиреща псувня. Немам нерви вече от такива идиоти.Rokambol написа:Телоподавна имам под ръка. Колектора може да се свали и да се нагрее до доста висока температура. Интересно ми е, че местен майстор ми каза точно обратното - че по време на заварката, трябва непрекъснато да се облива със студена вода???Един колега е лепил риза в камина с някакъв течен метал с много виска температуроустойчивост - 1200°С. Утре ще ми донесе тубата. Дали ще се получи така? Иначе предпочитам да си купя направо здрав, втора употреба, но се оказа, че няма никъде за 1.8
Коментар
-
Re: "Лепило" за чугун?
И това за камините не става за твоя случай... - термоустойчиво е 1200°С, но не издържа на вибрации- изпробвано !Rokambol написа:Един колега е лепил риза в камина с някакъв течен метал с много виска температуроустойчивост - 1200°С. Утре ще ми донесе тубата. Дали ще се получи така? Иначе предпочитам да си купя направо здрав, втора употреба, но се оказа, че няма никъде за 1.8
Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Четох някъде по форумите, че след като се завари е добре да се провери и при нужда да се шлайфне равнината на колектора, където ляга в/у главата. Защото при спукване колектора се разтваря и след заварка остава разтворен. После при монтажа колектора е под напрежение и отново се пука на същото място или на друго.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Колега, свали си колектора и с най-обикновено телоподаващо го заваряваш, без да обливаш никаква вода никъде. По миналото лято заварявах един блок на мотор от чугун, също и блок на мотор за комбайн ДОН пак от чугун, никакви проблеми досегаPalio Weekend 1.6 16V 100 1998
Punto MK2 1.2 16 V 80 1999
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар