Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с врътките за фаровете

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    NIK_THE_FLASH написа:
    да,пластмасова пръчица накрая с пластмасово топче ... канала на реплектора също е пластмасов Добрем, мерси, утре по светло ще се пробвам
    Аз пък съм сигурен, че не е нанизана и се е случило, това, което Оги ти казва или женската част на ябълката ти се е откъртила/изнизала от рефлекторите. Преди да се мъчиш да я поставиш правилно я развий максимално(машинката)

    Коментар


      #17
      даааа...не беше нанизана, и часта във фара към която трябва да се закачи беше избутана силно напред и излязла от канала.Наместих я обратно, закачих машинката, и въртейки регулатора на машинката виждах как бялата част във фара се движи напред-назад. Довечера като се стъмни ще тествам, да видим какво се е получило...Edit : пропуснах да оправя нещо (описал съм всичко подробно в долния ми пост)... в момента като застана плътно пред фара и въртя - виждам как се повдига/сваля светлината.Много благодаря за отделеното време и помощ !
      Fiat Bravo 1.8 16V
      Fiat Bravo II 1.9 Multijet

      Коментар


        #18
        Така, и за последно :за всички колеги, които биха се сблъскали с такъв проблем :1) Вадите машинката.2) Навивате я, да е в максимално прибрано положение.3) Махате капачката за късите светлини4) Много внимателно натискате металната част на фелектора, към която се монтира крушката надолу. Ще се помръдне около 2 до 3 см. Докато го натискате ще видите как бялата пластмасата която е във фара, и към която се зацепва машинката се вади леко навън(нагоре)5) Слагате много внимателно машинката (плюс пружината разбира се), като началната й позиция не трябва да е право напред (към стъклото) а леко изместена нагоре. Ще сте сигурни че всичко е ОК, ако въртейки регулатора на машинката виждате как рефлектора се помръдва леко напред/назад(нагоре/надолу - зависи от гледната точка) 6) слагате всички капаци и тествате7) когато всичко е наред следва най-важната точка - РЕГУЛИРАЙТЕ фаровете ! има страхотна тема от Оги по въпроса.
        Fiat Bravo 1.8 16V
        Fiat Bravo II 1.9 Multijet

        Коментар


          #19
          здр моите фарове се събират почти в една точка посредата,искам да ги раздалеча но е явно че "врътките " за ляво и дясно са прецакани......някави идеи?

          Коментар


            #20
            ето как изглежда от 2 метра
            Прикачени файлове

            Коментар


              #21
              Ако фарът е оригинален, отваряш го, почистваш го, внимателно раздвижваш всичко и затваряш. Нагласяш го да свети най-вдясно, после малко по малко въртиш наляво, докато застане където трябва, или отиваш на стенд. Ако не е оригинален - пусни си тема, че купуваш оригинални фарове с лупа. Не са скъпи.Ако превърта врътката, която въртиш отгоре, спрямо болта, който движи рефлектора, става малко по-сложно. Какъв точно е проблемът ти?

              Коментар


                #22
                Мерси за съветите,при мен проблема се оказва проблем с въртоците,въртя но на пазен ход,иначефаровете и рефлекторите са перфектни,чисти са.На единия фар забелязвам че има една ’’ябълка’’ и видимо е излязла,мъчих се да я вкарам но нещо не се справям......Като цяло по това което виждаш е от разтояние 2м ,мислиш ли че е нормано?

                Коментар


                  #23
                  От 2 метра както и да ги настроиш - все ще е нормално. От 20, обаче, е друго.

                  Коментар


                    #24
                    без да сваля фаровете , няма да стане да ги регулирам в позиция -ляво,дясно......

                    Коментар


                      #25
                      Оги тъй като изчетах всички теми ,разбрах че си отварял фаровете и предполагам си наясно как стоят нещата с винтовете от които се регулират хоризонтално(ляво , дясно).Принципно моите фарове са с двигателчета и относно вертикалата си работят включително и ръчно,но другия винт се върти придава движението на следващия който също се върти ,но реално промяна движение на рефлектора в ляво или дясно няма,така е и при двата фара.Къде според теб е проблема,назъбеното колело как принципно придава движението на самия рефлектор,за да подразбера къде е проблема?Мерси предварително!

                      Коментар


                        #26
                        Вертикалната врътка е зацепена чрез зъби за хоризонталната, а самта хоризонтална представлява болт, чиято глава е зъбното колело. Не знам дали става много ясно. Вътре този болт държи рефлектора чрез шарнирно съединение. Може би то е откачено. Което е почти невероятно. Имай предвид, че ако при вертикалното регулиране правиш 1 оборот и виждаш ясно как светлинният сноп слиза или се качва, то при хоризонталното регулиране трябва да направиш най-малко 10-15 оборота за да има видима промяна на посоката. Ако си врътнал веднъж-два пъти и няма промяна - просто трябва да въртиш много повече.

                        Коментар


                          #27
                          мерси много за бързия отговор,довечера ще пробвам,факт е че повече от 2-3 оборота не съм правил,мислех че е чувствителноста е като при вертикалното.

                          Коментар


                            #28
                            И аз го имах този проблем, но при мен е сложно положението-целия рефлектор е счупен и тия джамбази преди да ми продадат колата са го подпряли с разни тампони...
                            ex FIAT Marea 1.9 TD100

                            Коментар


                              #29
                              при мен и с много въртене не се получи,но за сега ги оставям така,явно трябва разглобяване на фара а не ми се иска,после да не вземе да ми се пълни с вода.Мерси все пак за съветите,безаварийно каране колеги и весело посрещане на празниците!

                              Коментар

                              Working...
                              X