Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Mултипла проблем с алтернатора.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Mултипла проблем с алтернатора.

    Здравейте на всички. преди време си купих новата мултипла 1.6 16V bipower, желая да обменям информация за този модел, ако въобще има някой с такава машина. днес имах голям проблем с алтернатора. не мога да намеря реле-регулатора и утре продължава търсенете, ако някой има питания за сервизи, магазини за части и.т.н. да пита смело. Надявам се, че не си купих фиат, за да ме е яд :D .колата, иначе е страхотна
    MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
    "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
    R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

    #2
    Здравей колега и честито за добрия избор,аз имам Мултипла 1,6 2000г. и до момента съм много доволен.И аз го имах този проблем с алтернатора,до сега два пъти съм го сменял.Провери на този адрес www.axm-auto.com,там има всичко за Фиат и после пиши.

    Коментар


      #3
      Страхотна кола със здраве да си я караш.Моя въпрос е къде ти поддържат метановата уредба?

      Коментар


        #4
        vvvhhh написа:
        Здравей колега и честито за добрия избор,аз имам Мултипла 1,6 2000г. и до момента съм много доволен.И аз го имах този проблем с алтернатора,до сега два пъти съм го сменял.Провери на този адрес www.axm-auto.com,там има всичко за Фиат и после пиши.
        Благодаря за бързото съдействие,ноднес се справихме с проблема и намерихме това реле.моля те да ми кажеш при теб колко зарежда без и със консумация,за да си направя зравнение.ти нов алтернатор ли си купи и ми е интересно тъй като мотора е на брава дали е еднакъв и алтернатора.твоята каква мултипла е и на какво гориво се движиш?благодаря още веднъж!
        MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
        "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
        R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

        Коментар


          #5
          ls1 написа:
          Страхотна кола със здраве да си я караш.Моя въпрос е къде ти поддържат метановата уредба?
          ами тя сие фабрична и до момента нищо не съм пипал по нея.каня се да сменя кабели и свещи защото не знам дали са сменяни и кога.ти какъв проблем имаш с метана ,за да ти кажа къде да ходиш.
          MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
          "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
          R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

          Коментар


            #6
            Аз нямам мултипла точно заради това че няма кой да я прави тая фабрична метанова в България. Докато върви добре, но все пак е техника - нещо малко да трябва да се пипне и няма да има при кого да ида. Нашите майстори тука правят само тези допълнително слаганите, в официалния сервиз едва ли някой оправя такова нещо защото по принцип Мултипла доколкото знам официално не се продава в България - съответно не се подготвят специалисти по въпроса. Видях тука един колега с Мареа бипауър е писал че е ходил на профилактика в Гърция в официален сервиз, но нещо не ми се нрави това като вариант.А иначе как ме кефи тая кола не е истина но...в един момент много бързо мога да се окажа с купчина желязо вместо кола и това ме притеснява.

            Коментар


              #7
              ls1 написа:
              Аз нямам мултипла точно заради това че няма кой да я прави тая фабрична метанова в България. Докато върви добре, но все пак е техника - нещо малко да трябва да се пипне и няма да има при кого да ида. Нашите майстори тука правят само тези допълнително слаганите, в официалния сервиз едва ли някой оправя такова нещо защото по принцип Мултипла доколкото знам официално не се продава в България - съответно не се подготвят специалисти по въпроса. Видях тука един колега с Мареа бипауър е писал че е ходил на профилактика в Гърция в официален сервиз, но нещо не ми се нрави това като вариант.А иначе как ме кефи тая кола не е истина но...в един момент много бързо мога да се окажа с купчина желязо вместо кола и това ме притеснява.
              Дано не става нищо,но ако чак толкова се прецака все си мисля че ще се намери вариант,а и гърция не е далеч.между другото катоя докарах имаше малък проблем,не щеше да прехвърля от метан на бензин,но го отстраних.оказа се някъкъв датчик и сега си работи.мисля си също че няма да има проблем ако метановата се прработи като другите които ги слагат тука.но както казах дано да не се случва на никой.иначе верно колата е страхотна.голяма и просторна и за моя изненада много е стабилна на пътя.другата седмица тръгвам на почивка и ще бъда по морето,така че ако видиш нова мултипла такси из варна да знаеш че съм аз.
              MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
              "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
              R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

              Коментар


                #8
                Не съм го мерил колко зарежда,но смених релето с ново.При мен генератора е Хитачи и е възможно и при теб да е така,но всичко зависи от производителя и годината,виждал съм същите мотори с Бош.Моята Мултипла е 1,6 16в производство март 2000г.,аз и сложих газов инжекцион,български и до момента нямам никакви проблеми.

                Коментар


                  #9
                  vvvhhh написа:
                  Не съм го мерил колко зарежда,но смених релето с ново.При мен генератора е Хитачи и е възможно и при теб да е така,но всичко зависи от производителя и годината,виждал съм същите мотори с Бош.Моята Мултипла е 1,6 16в производство март 2000г.,аз и сложих газов инжекцион,български и до момента нямам никакви проблеми.
                  Даа,тика имаш право,явно си зависи от модела и от годината при мене е на БОШ.тъпото реле струва ше 125 лв. с отстъпката,а майстора ми каза да се радвам,че не е заминал диодния блок.жабарите явно правят за всеко модел нещо различно ,за да ти е гадно
                  MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                  "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                  R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                  Коментар


                    #10
                    Напиши твоята коя година е и в какво състояние е.Напиши какви са ти впечатленията до момента от колата в сравнение с предната която си карал.Ако искаш ще ти дам скайп или телефони за връзка,за да си обменяме по-лесно информация,тъй като нашите коли са уникални и 98% от хората си нямат представа за какви автомобили става въпрос, а само могат да си фантазират.

                    Коментар


                      #11
                      Уникални на визия ,но откъм части да не се окаже ,че стават и от Брава и Мареа.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        Привет колеги , имам проблем. Мултипличката ми е на почти 300 000км и никакви проблеми не съм имал до сега,онзи ден обаче внезапно изгасна в движение. Дизелче ЖТД 1.9 105 е. Добре че наблизо имаше сервиз, оставих я продухваха нещо момчетата запали и след 100метра пак угасна, като се подава газ кикакъв отговор,и така гасне и гасне.Върнах се в сервиза,направиха пълна компютърна диагностика и казаха че няма проблеми в електрониката.Тогава сваляха резервоара и почистваха кошницата и намериха метални стружки, които според тях са влезнали в ГНП (гориво нагнетателната помпа) и от там цялата помпа да е за смяна или дюзите, но можело да е и помпата в резервуара, или някакъв регулатор на горивото. Моля помогнете, ако някой е имал опит с подобрен проблем или знае от какво може да е,ще въда благодарен!!И също ако в най-лошия случаи ако трябва да сменям ГНП, от къде мога на намеря втора употреба, и мога ли да ползвам ГНП от друг модел фиат с същите параметри ЖТД?

                        Коментар


                          #13
                          nslavchev написа:
                          Привет колеги , имам проблем. Мултипличката ми е на почти 300 000км и никакви проблеми не съм имал до сега,онзи ден обаче внезапно изгасна в движение. Дизелче ЖТД 1.9 105 е. Добре че наблизо имаше сервиз, оставих я продухваха нещо момчетата запали и след 100метра пак угасна, като се подава газ кикакъв отговор,и така гасне и гасне.Върнах се в сервиза,направиха пълна компютърна диагностика и казаха че няма проблеми в електрониката.Тогава сваляха резервоара и почистваха кошницата и намериха метални стружки, които според тях са влезнали в ГНП (гориво нагнетателната помпа) и от там цялата помпа да е за смяна или дюзите, но можело да е и помпата в резервуара, или някакъв регулатор на горивото. Моля помогнете, ако някой е имал опит с подобрен проблем или знае от какво може да е,ще въда благодарен!!И също ако в най-лошия случаи ако трябва да сменям ГНП, от къде мога на намеря втора употреба, и мога ли да ползвам ГНП от друг модел фиат с същите параметри ЖТД?
                          Колега,всички JTD-та са с еднакви ГНП-та.Не търси да купуваш помпа,а сменяй регулатора на налягането(в много редки случаи се налага и ремонт на помпата-по последни данни за цените,ремонта излиза около 150 лв.).За по голяма сигурност,ако имаш възможност да свалиш от работеща кола и да пробваш преди ремонта ще е най добре,защото дефекта ти е комплексен и не евтин.Другият ми съвет е да купиш чисто нов регулатор на Бош,а не втора употреба,защото от 10 сигурно само един ще работи както трябва и така ще се вкарваш във филми без край.Цената не е много ниска на регулатора(320-370 лв. зависи от къде ще го купиш),но това е изхода ти.Има и такива за около 200 лв на HOFFER,но отзивите за тях от търговците не са добри.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            Привет казаха, че проблема бил помпата в резервоара.какво трябва да е налягането на помпата в резервоара? че майстора нещо не е много сигурен.И има ли някъква схема по която трябва да се ремонтира?Искренно благодаря.

                            Коментар


                              #15
                              nslavchev написа:
                              какво трябва да е налягането на помпата в резервоара? че майстора нещо не е много сигурен
                              Около 1 bar-15 PSI
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар

                              Working...
                              X