Здравйте колеги,днес бравата ме "остави"проблема е следния.Карам си аз и светка лампата за зареждането след което колата гасне тръгвам да паля и .....нещо я мъчи и неиска да завърти както трябва задърпах я довкъщи и реших да запаля ма скорост,след като запали се чувасе гаден шум и пак светна лампата на алтеернатора.Докато работеше колата гледам под капака ремъка хвъря струшки и свири след което изгасих колата.Според мене ми е блкоирал алтернатора и съм решил да го сварям и да му сменям лагерите,ако някой може да ми обясни как се сменят и как се сваля алтернатора моля да сподели
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с алтернатор (май)
Collapse
X
-
Re: Проблем с алтернатор (май)
Демонтирането ме е толкова сложно, но щом тук срещаш проблем, как ще му сменяш лагерите, което е много по-сложно и отговорно?raptor1987 написа:Здравйте колеги,днес бравата ме "остави"проблема е следния.Карам си аз и светка лампата за зареждането след което колата гасне тръгвам да паля и .....нещо я мъчи и неиска да завърти както трябва задърпах я довкъщи и реших да запаля ма скорост,след като запали се чувасе гаден шум и пак светна лампата на алтеернатора.Докато работеше колата гледам под капака ремъка хвъря струшки и свири след което изгасих колата.Според мене ми е блкоирал алтернатора и съм решил да го сварям и да му сменям лагерите,ако някой може да ми обясни как се сменят и как се сваля алтернатора моля да сподели
-
сваля се отдолу. казват, че трябва да се маха полуоската, а реално не съм пробвал и може да излезе и без махане- не мога д акажа. вади се от подкалника. първо се увери, че лагерите са проблема. заврти го на ръка, огледай. трудно се вади задния лагер. обикновенно предния заминава заради натоварването на шайбата което се понася отр негоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Щом си решил сам да се бориш, може да се сваля отгоре и отдолу, зависи от къде ти е по-удобно да работиш и имаш ли канал или не - на 1.6 го сваляме отдолу, така сме му наели чалъма!raptor1987 написа:не,че е много сложно но незнам от горе или отдоло се сваля понеже никога не съм свалял алтернатор пък и не съм вързан У ръцете като повечето "майстори" в софия,които искат нереални суми за ремонт
Коментар
-
А мога ли предварително от някаде да се разбере какви лагери трябва да взема та да не се разкарвам допълнително из магазините.Исками се да си ги купя и в определен от мен ден да го сваля,сменя лагерите и да го монтирам пак.?hit-ko написа:Щом си решил сам да се бориш, може да се сваля отгоре и отдолу, зависи от къде ти е по-удобно да работиш и имаш ли канал или не - на 1.6 го сваляме отдолу, така сме му наели чалъма!raptor1987 написа:не,че е много сложно но незнам от горе или отдоло се сваля понеже никога не съм свалял алтернатор пък и не съм вързан У ръцете като повечето "майстори" в софия,които искат нереални суми за ремонтBrava 1,6 16V
Коментар
-
Няма начин полуоската си пречи.Най лесно е като свалиш двигателя с предавателната кутия и магарето на земята ,но за това си се иска подемник.ogi28b написа:При мен алтернатора със сигурност нямаше откъде да се промуши, гледах го, въртях го, суках го, заедно с майстора, който се мъчи 20 минути, накрая свали полуоската и го измъкна. Пък ако има начин без полуоската - да се таковаме в разбирачите и двамата, особено той.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Няма начин полуоската си пречи.Най лесно е като свалиш двигателя с предавателната кутия и магарето на земята ,но за това си се иска подемник.ogi28b написа:При мен алтернатора със сигурност нямаше откъде да се промуши, гледах го, въртях го, суках го, заедно с майстора, който се мъчи 20 минути, накрая свали полуоската и го измъкна. Пък ако има начин без полуоската - да се таковаме в разбирачите и двамата, особено той.
май ще го свалям отгоре,а дали може някой да каже какви лагери трябват.?
Brava 1,6 16V
Коментар
-
няма да ти каже никой- питал съмraptor1987 написа:Tornado написа:Няма начин полуоската си пречи.Най лесно е като свалиш двигателя с предавателната кутия и магарето на земята ,но за това си се иска подемник.ogi28b написа:При мен алтернатора със сигурност нямаше откъде да се промуши, гледах го, въртях го, суках го, заедно с майстора, който се мъчи 20 минути, накрая свали полуоската и го измъкна. Пък ако има начин без полуоската - да се таковаме в разбирачите и двамата, особено той.
май ще го свалям отгоре,а дали може някой да каже какви лагери трябват.?
и в магазин ходих и там ми казаха ела с лагерите имало възможности. :D
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
той е с идно и шес предполагам ще има разлика. не съм сигура, но дори за 1,6 имаше 2 вида. мисля в епера ттрябва да пишеTornado написа:Имам един алтернатор от 1,8 с климатроник при мен ако ти е същия веднага го разпилявам и ти казвам номерата.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар