Защо има такова голямо разминаване?Според BBorisoff Горивен филтър - 40 хил. км. Според tomazo горивният филтър с хубаво да се сменя през 12 000-15 000 км.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на ангренажен ремък
Collapse
X
-
Едно е по каталог, а другото според опита от хубавите ни бензини .......Crash73 написа:Защо има такова голямо разминаване?Според BBorisoff Горивен филтър - 40 хил. км. Според tomazo горивният филтър с хубаво да се сменя през 12 000-15 000 км.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Значи да го считаме - макзимално на 20000.Много си прав за бензините у нас, ужасни са...Когато взех колата, имаше 10-тина литра чужд бензин. Вървеше страхотно...След като почнах да зареждам нашенски, почна да "киха, кашля, пърди"... Образно казано
Има огромна разлика, безспорно...
1997 Brava 1.6, 16V
Коментар
-
Така и така за бензини стана въпрос, за 10х километра с мойта фиатка до тук съм най-доволен от бензиностанциите на ТЕМПО и ОМВ - минимум 95, а по-добре 95++ за ТЕМПО и 98 за ОМВ - лятото на най-високите цени ми беше писнало и карах само на 100 от ОМВ, но да ви кажа разлика нямаше спрямо 95++ на ТЕМПО (и не работя в ТЕМПО
)
Bravo 1.8 GT - ама много върви това чудо!
Коментар
-
ще дам един пример,който най така трайно е оставил в мене впечатление от бензините.докарах от Германия един голф 3-ка, разход при скорост 100-110 км/ч Германия-България .В Германия и Австрия харчеше 5,5 на 100.В Сърбия като заредих стана 6.8 разхода и тука вече под 8 извънградско не е било.колата беше 1,6.За наше съжаления трябва да збравиме цифрите по книгите ,а недай си боже се запуши нещо по инжекционите и т.н.От опит само знам ,никога ама никога не сипвайте добавки за прочистване на дюзите (освен ако преди това не мит и чистен резервоара)фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Колеги за мен въпроса все още си остава открит, тъй като се изказаха мнения в доста широк диапазон от километри. Единствено колегата Б. Борисов казва, че черпи данните си от "документация" но пък не е посочил от каква, както и дали това се отнася за всички модели двигатели на ФИАТ/не ми се вярва да е така/, или за моя двигател. Общо взето колкото хора-толкова мнения. Кое е истината все пак?VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Колеги, не е хубаво да се обобщава! И тъй като Киро пита, ще отговоря специално за неговия мотор- 159 А2 000! Та това Типо с този мотор се произвеждало от 90-93 година, но на Киро кога е трябва той да каже?И така за този мотор произведен:до 12/90- на всеки 12000 мили- проверка и при нужда смяна- на всеки 36000 мили- подмянаот 01/91 до 04/91- на всеки 24000 мили- проверка и при нужда смяна- на всеки 60000 мили- подмяна от 05/91- на всеки 36000 мили- проверка и при нужда смяна- на всеки 63000 мили- подмяна При другите мотори са други интервалите, но колкото са по-нови, толкова са по-големи тези интервали. Никаде не пише при по-хубав, или по-лош ремък /кой ги определя като такива/, както и никъде не пише за смешните 30000 км които се споменават?! Пише само, че периода може изрично да е променен в конкретната книжка на автомобила. Който има такава да чете, който няма да умножава по колкото трябва и да получава в километри. Цитирам ви Аутодата 2004г.Tempra 1.6 i.e. SW- 159B9000
Коментар
-
Здравей (те) !Данните са от книгата Фиат Типо/Темпра (разгледани са Типо 1.4 и 1.6, карбуратор и инжекцион) и Фиат - технически паспорт на автомобила (издатеслство AutoPiont). Подробности за първата книга - по-късно (довечера, надявам се), тъй като книжлето е в къщиkiro_of_the_day написа:Единствено колегата Б. Борисов казва, че черпи данните си от "документация" но пък не е посочил от каква, както и дали това се отнася за всички модели двигатели на ФИАТ/не ми се вярва да е така/, или за моя двигател.
Поздрави, Б. Борисов
Fiat Tipo 1.6 AGT
Коментар
-
Първата му регистрация е на 31.12.1990г. /някой си е направил подарък за новата година/ така, че влизам в първата група 36 000 мили = 50 000 км.Косьо написа:Та това Типо с този мотор се произвеждало от 90-93 година, но на Киро кога е трябва той да кажеVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Аз лично не бих държал ДАЙКО повече ото 30-35000 хайде до 40 000 но не повече.Тука при нас едно ДАЙКО се скъса не една Вектра (служебна) на 27-28000 - така че ....Моя също е ДАЙКО - сега е на 10 000 - на 25 000 ще сменя само него - предния път смених и двете ролки - те си искават без проблеми по 70-80 000 - а тях на следващята смяна (ааа, олях се. колата дотогава трябва да я сменяkiro_of_the_day написа:Първата му регистрация е на 31.12.1990г. /някой си е направил подарък за новата година/ така, че влизам в първата група 36 000 мили = 50 000 км.Косьо написа:Та това Типо с този мотор се произвеждало от 90-93 година, но на Киро кога е трябва той да каже
)
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Продавачът, пък и майсторът ми казаха, че това е една от добрите фирми и затова взех такъв. Все пак това не се сменя всеки ден и нямах никаква представа кой е по-по-най. Препоръчай друга фирма, че май ме поуплаши, и ще го сменя на 40 000. п. с. Нека Силата да бъде със сегашния...Yavor написа:Аз лично не бих държал ДАЙКО повече ото 30-35000 хайде до 40 000 но не повече.Тука при нас едно ДАЙКО се скъса не една Вектра (служебна) на 27-28000 - така че ....Моя също е ДАЙКО - сега е на 10 000 - на 25 000 ще сменя само него - предния път смених и двете ролки - те си искават без проблеми по 70-80 000 - а тях на следващята смяна (ааа, олях се. колата дотогава трябва да я сменяkiro_of_the_day написа:Първата му регистрация е на 31.12.1990г. /някой си е направил подарък за новата година/ така, че влизам в първата група 36 000 мили = 50 000 км.Косьо написа:Та това Типо с този мотор се произвеждало от 90-93 година, но на Киро кога е трябва той да каже
)VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Съжалявам че и аз се намесвам но и на мен ми пробутаха такъв ремък Дайко след като ми го постави МАЙСТОРА МИ КАЗА , не разчитай много на тази марка ремъци" Тоя не е ли ПЕ...Л ? Ебати и майстора ! След това ми сподели че имали и малко по скъпи ремъци за по 75 кинта на който давал и гаранция , но не си спомням за марката.Колега, ремък с ролки сменяш преди достигане на 50 000 т.е. м/у 45 000 и 50 000kiro_of_the_day написа:Продавачът, пък и майсторът ми казаха, че това е една от добрите фирми и затова взех такъв. Все пак това не се сменя всеки ден и нямах никаква представа кой е по-по-най. Препоръчай друга фирма, че май ме поуплаши, и ще го сменя на 40 000. п. с. Нека Силата да бъде със сегашния...Yavor написа:Аз лично не бих държал ДАЙКО повече ото 30-35000 хайде до 40 000 но не повече.Тука при нас едно ДАЙКО се скъса не една Вектра (служебна) на 27-28000 - така че ....Моя също е ДАЙКО - сега е на 10 000 - на 25 000 ще сменя само него - предния път смених и двете ролки - те си искават без проблеми по 70-80 000 - а тях на следващята смяна (ааа, олях се. колата дотогава трябва да я сменяkiro_of_the_day написа:Първата му регистрация е на 31.12.1990г. /някой си е направил подарък за новата година/ така, че влизам в първата група 36 000 мили = 50 000 км.Косьо написа:Та това Типо с този мотор се произвеждало от 90-93 година, но на Киро кога е трябва той да каже
)Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар