прецака ми се едното бутало задрало е и блока ,да купя стар блок с бутала или да пиля блока и да слагам нови бутала и сегменти ,незнам кое е по надежно дали ще могат да направят успешен ремонт ,ако купя стар блок с бутала дали ще ме изкара дълго,моля за съвет
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
прецака ми се едното бутало задрало е и блока - BRAVO 1.4
Collapse
X
-
Re: прецака ми се едното бутало задрало е и блока ,да купя с
Задължително си ползваш твоя блок но въпроса е дали става или колко е дълбоко надирането.За целта свали всичко по блока и го закарай на Майстор който шлайфа блокове [сигурно вече си се ориентирал за такъв във вашия район] и гледай майстора наистина да е с главно "М".Там той ще го замери с вътромер и ще останови дали става за някой от ремонтните размери бутала примерно 1-ви ремонт което ще е най-добре или направо втори ремонт бутала :D което след ремонта ще и докара още малко сили :D Като заключение да кажа че използването на оригиналния блок е най-добре стига да влиза в ремонтните размери.Ако вземаш друг блок не те съветвам да го ползваш със старите бутала , така и така си свалил мотора направи му един шлайф на следващия размер бутала , няма да съжаляваш стига всичко да бъде изпълнено добре.Успехkokopati написа:прецака ми се едното бутало задрало е и блока ,да купя стар блок с бутала или да пиля блока и да слагам нови бутала и сегменти ,незнам кое е по надежно дали ще могат да направят успешен ремонт ,а стариа блок дали ще ме изкара дълго,моля за съвет
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Реклама
Collapse

Коментар