Здравейте,Преди 6-7 дена ми светна лапата. Сипах до горе (не на МАХ, а до ръба). Сега пак ми светна лампата. Пак налях до горе. Предполагам ще се ходи на майстор. Според вас какъв може да е проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Губя спирана течност. Причини?
Collapse
X
-
Ей, колега... не пиши с дупето си! :P Най-вероятната причина е маркуч, който е започнал да си заминава. Това се случва най-често. Залегни под четирите колела поотделно (предните се износват по-често) и виж, кой маркуч е омаслен.За спукана трубичка досега не съм чувал, дори на 25 годишни коли. Уплътнението на цилиндърчето също може да причина, но доста по-малко вероятна. Погледни и да не е имаслена помпата отдолу.motiff написа:спукан маркуч,спукана траба,гуми4ки на цилиндра,биш каде ти омаслява на няки каналFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Според мен най-вероятната причина е изпускащи цилиндърчета на задните спирачки, ако са челюстни. Поне при мен на Темпрата преди време от това беше.Освен гореспоменатите възможни причини от колегите, друга вероятност е спукано резервоарче за спирачната течност.Ако съединителя е хидравличен - може да е от неговите елементи - горна и долна помпа...@vladim - само за информация - вярно че на нормална кола не съм виждал, но на стария ми Ситроен ВХ точно тръбичка се беше скъсала, или по-скоро протрила от постоянното сваляне и вдигане на окачването. При тях има помпа и налягането в системата е около 70 бара, така че само за секунда след скъсването останах без спирачки. Това е и най-слабото място на цялата хидравлична система - че спирачките и окачването са вързани заедно... Но на ФИАТ това няма как да стане.
Коментар
-
Странна работа... по принцип навсякъде, където има движещи се елементи от очакването, преминаването на спирачните магистрали там става в ролята на маркучи, а не на твърди връзки...Immortal написа:@vladim - само за информация - вярно че на нормална кола не съм виждал, но на стария ми Ситроен ВХ точно тръбичка се беше скъсала, или по-скоро протрила от постоянното сваляне и вдигане на окачването. При тях има помпа и налягането в системата е около 70 бара, така че само за секунда след скъсването останах без спирачки. Това е и най-слабото място на цялата хидравлична система - че спирачките и окачването са вързани заедно... Но на ФИАТ това няма как да стане.
Но щом казваш - явно е така. Тези повдигащи се и свалящи коли наистина не са нормални! :P
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Миналото лято колегата iee тъкмо тръгва на почивка с типото и на 50-тина километра от Варна натиска спирачката и педала пада до ламарината! Ууупс! Звънка ми по телефона - така и така работата стана - ся к’во прайм? Викам му: кръгом към Варна полека и спираш с ръчната! Та какво се оказа - спукана тръбичката от помпата до предно дясно колело вследствие... корозия! И като я вдигнахме колата се оказа, че всички спирачни тръбички бяха кородирали и вече на път да последват първата! Та има фирми, които изработват медни!Но в случая на колегата е необходимо конкретно да се прегледа за причината!Vladim написа:Ей, колега... не пиши с дупето си! :P Най-вероятната причина е маркуч, който е започнал да си заминава. Това се случва най-често. Залегни под четирите колела поотделно (предните се износват по-често) и виж, кой маркуч е омаслен.За спукана трубичка досега не съм чувал, дори на 25 годишни коли. Уплътнението на цилиндърчето също може да причина, но доста по-малко вероятна. Погледни и да не е имаслена помпата отдолу.motiff написа:спукан маркуч,спукана траба,гуми4ки на цилиндра,биш каде ти омаслява на няки канал
Коментар
-
На първо четене, като я огледах се оказа, че предна дясна гума не просто е омаслена, а направо хвърля струя на асфалта при натискане на спирачка. Сега автомобила е на майстор, който ще изясни гумички ли, цяло цининдърче ли или маркучи.
А за да не ми се случи случката на колегата iee съм казал на майсторчето да огледа всички колела. Иначе гледам, че цяло цилиндърче е 15-тина лева, толкова са и маркучи (marelli). Ще видим колко ще се опита да ме одруса майсторчето ...
Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
Engine Stamp: 176B9.000
Version Code: 176BV
Version: V5 | SPORTING | 03.'98
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар