здравейте колеги.има някаква промяна в бравата ми
не дърпа така както дърпаше преди нагоре по баир. преди влизах на баир с 80 да кажем излизах с 90 на 5-та а сега падам под 80 и се налага някои пат чак 3-та да включа да издърпам до горе
разбирате ме за какво ви говоря. иначе на равно е пушка вари си има мощност. скоро махнах катализатора беше запушен и сложих тръба и гърнетата ми са позаминали са за смяна възможно ли е от това да е ? благодаря предварително за мненията
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не дърпа така както дърпаше преди нагоре по баир
Collapse
X
-
в смисъл къде да имам катализатор, нали писах че сам го махнал. но е възможно да има част от него по гърнетата щото яката се беше разпаднал. някои ако се сеща още нещо ще сам му благодарен.dani389 написа:Ако имаш още катализатор ,това е първото за което бих се хванал поне аз.`96 Brava 1.6 - 16V - 103hp - бензин
Коментар
-
Според мен може да е изгубила мощност от това, че си махнал катализатора и вместо него си сложил тръба, а за да няма проблеми трява да се сложи резонаторно гърне. Имаше такава тема за гърнетата, че ако се сложи права тръба и мощността спада значително, но нямам време да я търся сега....--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Точно обратното!!Настъпват проблеми когато се постави резонаторно гърне.Трябва да се поставу тръба,защото катализатора не представлява резонатор,а тръба състояща се от малко тръбички работещи в паралел.Майсторите препоръчват резонатор по чисто комерсиални съобръжения или от невежество.van_dal написа:Според мен може да е изгубила мощност от това, че си махнал катализатора и вместо него си сложил тръба, а за да няма проблеми трява да се сложи резонаторно гърне. Имаше такава тема за гърнетата, че ако се сложи права тръба и мощността спада значително, но нямам време да я търся сега....
Коментар
-
Напълно съгласен! Но голяма вероятнаст има да е и от другата част на генерацията проблема. Аз бих оправил първо нея преди да се занимавам с тръбата на мястото на катализатора. Има един елементарен тест: Колата на място.Слагаш си ръката до ауспуха и караш някои да натисне газта до ~ 3000об/мин. и да я пусне рязко. В изпускателната система не трябва да има замисляне при изхвърляне на газовете за повече от 1,5сек. Това замисляне идва точно от резонаторния процес, който трябва да съществува между катализатора и изпускателните клапани. По този начин се осигурява по добро "изсмукване" на изгорелите газове от цилиндрите. Затова резонаторните гърнета не може да са каквито и да е.Въздушен филтър сменен ли е?van_dal написа:Според мен може да е изгубила мощност от това, че си махнал катализатора и вместо него си сложил тръба, а за да няма проблеми трява да се сложи резонаторно гърне. Имаше такава тема за гърнетата, че ако се сложи права тръба и мощността спада значително, но нямам време да я търся сега....Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Аз не съм казал, че трява да сложи какво то и да е гърне вместо катализатора си, трява да е добре изчислено за неговата кола, а ме съмнява че една права тръба ще доведе до по-добро изхвърляне на газовете, но има много теми по този въпрос..... http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ED%E0%F2%EE%F0--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
горивния и въздушния филтър са сменяни преди 6000 км. освен да са били менте и от тях да е. но повече ме съмнява гърнетата, струва ми се че изгорелите газове не се изхвърлят добре а и като ходих на сервиз скоро ми казаха че са топли. ще сменя гърнетата и ще пиша дали има промяна, но едно не ми е ясно на мястото на катализатора тръба ли се слага или резонансно гърне. и ако е гърне какво точно да е марка модел, благодаря ви за съветите предварително
`96 Brava 1.6 - 16V - 103hp - бензин
Коментар
-
За кое са ти казали че са топли, изгорелите газове ли? :D Не бързай със смяна на гърнета, ами върви да на диагностика да видят кое как ти е, да замерят показанията на ламбда сондата.svilen.nedkov написа:горивния и въздушния филтър са сменяни преди 6000 км. освен да са били менте и от тях да е. но повече ме съмнява гърнетата, струва ми се че изгорелите газове не се изхвърлят добре а и като ходих на сервиз скоро ми казаха че са топли. ще сменя гърнетата и ще пиша дали има промяна, но едно не ми е ясно на мястото на катализатора тръба ли се слага или резонансно гърне. и ако е гърне какво точно да е марка модел, благодаря ви за съветите предварително
--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
да за изгорелите газове. ходил съм на диагностика всичко в ок, мериха налягането от бензиновата помпа и та е добре само газовете били малко топли, казаха ми че се съмняват някои от гърнетата да се запушва леко. а и те гърнетата са си за смяна дори и от тях да не е проблема. някои може ли да обясни за тръба или гърне се слага на мястото на катализатора. най-добре някой които го е махал и имам преки впечатления. мерсиvan_dal написа:За кое са ти казали че са топли, изгорелите газове ли? :D Не бързай със смяна на гърнета, ами върви да на диагностика да видят кое как ти е, да замерят показанията на ламбда сондата.svilen.nedkov написа:горивния и въздушния филтър са сменяни преди 6000 км. освен да са били менте и от тях да е. но повече ме съмнява гърнетата, струва ми се че изгорелите газове не се изхвърлят добре а и като ходих на сервиз скоро ми казаха че са топли. ще сменя гърнетата и ще пиша дали има промяна, но едно не ми е ясно на мястото на катализатора тръба ли се слага или резонансно гърне. и ако е гърне какво точно да е марка модел, благодаря ви за съветите предварително
`96 Brava 1.6 - 16V - 103hp - бензин
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар