Значи нестава вапрос за този двигател за които си мисля
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с палене на Типо 1.6 835C1
Collapse
X
-
Газоразпределение: SOHC 8VЗапалителна система: SPI-Bosch Mono-Jetronic A 2.2Управление двигател: SPI-Bosch Mono-Motronic MA 1.7 има две разновидности 1.7.1 и 1.7.2 ....KPEMATOP написа:835.C1.000 SOHC 1.6 моноинжекцион motronic A2.7 мисля!Миналата зима ... нямаше проблем - полусинтетика е хубаво да е маслото и да се натиска съединителя като палиш и никакви други консуматори - лампи, фарове, радио ....KPEMATOP написа:мен ме притеснява, че да завърти стартера 1-2 пъти маховика, може да скапе бързо акумулатора зимата...Е и аз искам ... ама явно това си е .... ако някой с същия мотор пали по-различно от нас да свирка ....KPEMATOP написа:бих предпочел да ми пали само с чукване
Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
Колеги, всичко е в рамките на нормалното, просто не тьрсете излишни причини!Карбураторните мотори палят от раз, но при инжекционните системи има леко забавяне, необходимо и зависещо от много фактори ! Трудно се обяснява с две приказки, но някога ще разнищим интересната тема!с натиснат съединител го правя дори!!!и пак трудно пали вече не мога да се сетя кой датчик да погледна ремъка е правилно зацепен!
Коментар
-
Аз имам също проблеми с паленето,но макар,че моя двигател е доста по-различен от вашите,ще споделя какво открих днес.Паленето на бензин след 1 ден престой е истинска мъка.Във Вантотрейд ми казаха,че нямам ресурс на налягането-2.4 атм.Или маркуча в помпата,или клапан.Смених маркуча/стария се бе втвърдил здраво/ и нвщата се пооправиха малко,но пак недотам добре.Днес реших да измеря напрежението до помпата.То се оказа 9.3 v.Когато запалих,то се вдигна до 14.1-зарядното.Това означава,че има лоша връзка някъде и помпата при подаване на контакт не може да вдигне необходимото налягане.За съжаление се стъмни и не можах да продължа работата.Това е един от проблемите в запалителната с-ма,за който подсещам.Успех
Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Веднага щом дадеш контакт помпата се включва. Лично аз изчаквам 2-3 секудни докато спра да чувам звука "състенето" на помпата т.е. докато създаде необходимото налягане в системата и тогава паля. При по-студено време понякога пали след 3-4 завъртания и както каза hit-ko този двигател пали различно от карбураторните двигатели.KPEMATOP написа:като дам на контакт, помпата трябва ли да се включи за 2-3 секунди да подкачи?FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
аз карам карбураторно Типо1.6, и наистина колата пали на четвърт оборот, но пак зависи дали всичко и е наред, а относно моно-инжекционите, не съм виждал да палят от раз никога, винаги имат едно замисляне от няколко оборота... :D :D :DLANCIA Y 1.2 16v 86HP
176B9.000
ALFA ROMEO 156 2.0 T.S. 155HP
AR32301
Коментар
-
Точно това пише в оригиналната книжка на Фиат-а ....KPEMATOP написа:хм, странно...а като паля трябва ли да натискам педала на газта до долу???да е отворен дросела, по-лесно да влезне бензина?
Ама .. никога не съм го опитвал ... с левия съединителя с десния газта .... а спирачката с кво ли да я натисна?????
Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар