Купих си типо, но от самото начало не пали от четвърт оборот, а трябва да превърти 1-2 пъти маховика...сменени са въздушен филтър, горивен филтър, ремъка е зацепен правилно, не духа от картера на двигателямономотроник е запалителната система...някакви идеи?стартера върти доста бързо, разглобих го и намазах втулките с грес.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с палене на Типо 1.6 835C1
Collapse
X
-
Със сигурност не е от това. овека казва, че пали след няколко превъртания, а пък иска да пали от "четвърт" оборот, т. е. само с едно "чукване" на кантактния ключ. Пък ако нещо не е наред - то с нов акумулатор има да си върти и 5 мин. без да запали, нали?valeri rozev написа:Нов акумулатор или добре зареден стар, винаги съм забелязал, че пали от раз.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
При мен на старото Пунто - 1.1 моноинжекция палеше от четвърт дори и на -10 , Бравото на жена ми (1.4 12V, също моноинжекция) е страшно въртене, сменихме свещи, филтри, кво’т се сетиш - никаква промяна, Бравата също пали от четвърт но тя е пълна инжекция. Ако някой има идеи - да казва.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Типо 1.4 и.е. Бош моно мотроник - откакто го имам пали след 1-2 завъртания, никога не е палил от четвърт. В началото се дразнех, щото предишната ми кола (карбуратор) палеше само като й замирише на контакт, но с времето свикнах. Просто го приех.Едит: Честит ми пост номер 100
Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Здравей !И при мен проблема е същият - не пали преди да завърти 2-3 пъти ...Нови: акумулатор (Старт), нови кабели за свещи (Бош), нови свещи (първо Бош, след това Марели), нов (алуминиев) горивен флтър, новвъздушен филтър ... И на бензин, и на газ - все същото.Фиат-ката е моноинжекцион на Бош А2.2 ...На колегата Боболин - Типо 1.4 - карбуратор - пали от четвърт винаги
Следя темата ... да видим какво ще излезе
Кой ще ни спаси
)Поздрави
Fiat Tipo 1.6 AGT
Коментар
-
Според мен не трябва да се притесняваш. Просто този двигател така си пали. При мене също е така. Винаги пали от втория оборот. Веднъж ми се случи да запали от едно чукване и чак ми се стори неестествено. Ходих на диагностика и всичко си е наред. Майстора ми обясни, че това може би се дължи на ECU-то, на което му трябвало първоначално информация от различни датчици и докато я получи се получавали тези 1-2 оборота.KPEMATOP написа:с натиснат съединител го правя дори!!!и пак трудно паливече не мога да се сетя кой датчик да погледнаремъка е правилно зацепен!FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар