Защо залагате на валео а не закс примерно?Някой да е пробвал от друг двигател да вземе маховик(нормален не демпферен) и да си сложи нормален притескател?Дали може да стане тази интервенция
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пропада педала на съединителя(разбит демпферен маховик)
Collapse
X
-
Да колега разбит е.Но аз съм пуснал видеото за да знаят тези на които им предстои такъв ремонт какво точно да гледат.Защото аз в момента съм с маховик от друга Алфа, която е отишла за смяна на съеденител и майстора е казал, че маховика е разбит и момчето се е оръсило 1000лв. и са му сменили здрава част....... Която не е 5-10-100лв. а 1000лв. Също така и други майстори ме уверяваха, че нямало как да се разбере дали маховика е разбит..............emzo написа:Tози си е видимо разбит.Обаче никой не коментира, това което писах по-назаде в темата.Между шлиците на феродовия диск и първичния вал нямаше никакъв луфт .....Дори майсторите в сервиза ме питаха, какво правя и като им обясних, казаха че никога не са виждали такова нещо, едва ли не - е невъзможно.
Продавача в магазина ми показа нов маховик от Ланча Тесис и ми обясни какво се гледа..........Този новия маховик имаше по-голям луфт в лагера от този на 250 000км. дето съм в момента с него и УЖ бил развален......Незнам кви са тия майстори дет не им пука въобще за капиталовложенивта на техните клиенти............И после що нямат работа и ги плюят по форумите..........
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
http://vbox7.com/play:c9fd4ea6
Коментар
-
^Прав си колега това не са майстори.Много малко съвестни майстори има в днешно време. Точно заради такива от 10г насам си ремотирам колите сам. Единствено за основен ремонт преди години на стария ми кадет носих да шлайфат блок, колянов вал и глава понеже не разполагам с машини де
ЕЕЕ като се сетя на опелите по старите че им се сменя съединителя за 30мин без да се сваля ск. кутия.....
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар